PIELĘGNACJA TWARZY | SIERPIEŃ 2014 | WERSJA 3

by - sierpnia 21, 2014

No cóż, najwyższa pora pokazać moją bieżącą twarzową pielęgnację. W [TYM] poście możecie zobaczyć co na swoją twarz nakładałam ostatnio. Niestety, nie byłam w pełni z tej pielęgnacji zadowolona więc ze sporą ulgą przychodzę dziś do Was z aktualizacją.

Dla przypomnienia:

MOJA SKÓRA:
Jest kapryśna. Mieszana, z rozszerzonymi porami, skłonna do zapychania. Od czasu do czasu pojawiają się na niej niedoskonałości w postaci podskórnych gól - najczęściej w okolicy skroni i brody. Potrzebuje codziennej dawki nawilżenia bo lubi się miejscowo przesuszać. Delikatnie zaczyna być na niej widać znak czasu - zbliżam się do ćwierćwiecza ;)


PIELĘGNACJA PORANNA:

Under 20 multi cleanser 5 w1 - do oczyszczania skóry. Już parę dni temu wskoczył na miejsce mojej ukochanej emulsji micelarnej z Anidy i jak tak dalej pójdzie będzie moją nową miłością.
Ziaja tonik Liście Manuka - z tym panem się nie lubię ale jak kupiłam to i go zużyję (mam nadzieję, że jak najszybciej...) [RECENZJA]
AA Multi Regeneracja krem pod oczy - dla urozmaicenia ten produkt używam z dużą przyjemnością [RECENZJA]
Eveline Hydra Booster krem-żel nawilżający - [RECENZJA]
Pharmeceris filtr 50 + baby - to u mnie nowość, jestem go bardzo ciekawa :)


PIELĘGNACJA WIECZORNA:

Alterra chusteczki do demakijażu - mój niezbędnik i stały element pielęgnacji.
Płyn micelarny Be Beauty - idealny płyn do demakijażu oczu
Ziaja tonik Liście Manuka 
Under 20 multi cleanser 5 w1 
AA Multi Regeneracja krem pod oczy
Pharmaceris T krem z 5% kwasem migdałowym - to dla mnie nowość, której jestem bardzo ciekawa po porażce z mikrozłuszczającym kremem z Ziaji.



PIELĘGNACJA DODATKOWA:

Bandi Subtelny Peeling Enzymatyczny - mój idał *-*
Olejek Alterra - [RECENZJA]
Himalaya Multipurpose Cream - jeszcze nie mam na niego pomysłu... Chyba zostanie maseczką do twarzy bo ze względu na zawartość parafiny której moja skóra nie lubi boję się go zostawiać na skórze przez dłuższy okres czasu.
Maska algowa e-naturalne - cudo [RECENZJA]
L'Biotica krem regenerujący do rzęs - szału nie ma ale mam to i używam [RECENZJA]
Tisane - mój ukochany balsam nocny
Pomadka ochronna India - lubimy się [RECENZJA]

Używałyście któregoś z tych produktów? Jesteście z nich zadowolone? A może możecie mi polecić jakiś ciekawy produkt do pielęgnacji skóry takiej jak moja? :-)))


You May Also Like

231 komentarze

  1. Ja miałam ten peeling bandi ale o dziwo mi nie pasował... Jestem ciekawa tego kremu Pharmaceris:) czekam na recenzje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chętnie przeczytała recenzji kremu z kwasem migdałowym Pharmaceris :) Będzie? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzję Under20! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno za jakiś czas się pojawi :-)

      Usuń
    2. też jestem ciekawa :) będę czekać na recenzje :)

      Usuń
  4. A ja Tisane nie mogę nigdzie dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten olejek Alterry mnie kusi ale trochę boję się że mnie zapcha... miałam kupić ten tonik z Ziaji ale chyba odpuszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie zapchał na szczęście a mam do tego tendencję ;)

      Usuń
  6. Ten krem z Pharmaceris dla dzieci mam i ja, jest bardzo fajny :). A to "coś" z Under Twenty to chyba nowość, bo nie widziałam jeszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf, to mam nadzieję, że i ja będę zadowolona :-)
      A Under 20 widziałam w Naturze (specjalnie go szukałam żeby sprawdzić cenę z ciekawości :D)

      Usuń
    2. Z tym, że j go używam od czasu do czasu na noc gdy bardziej mi się skóra przesusza.. i mi pomaga, no i jest bezpieczny, nie wysyfia mnie przy tym :D
      Nie ma u mnie natury :( Ale pewnie prędzej czy później dorwę :P

      Usuń
  7. Sporo kosmetyków używasz :) Ja jestem leniwa i używam tylko kremu na noc i na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam dziś Under 20 w drogerii i wpadł mi w oko, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz skórę mieszaną/tłustą to polecam. Ten produkt fantastycznie matowi skórę i nie wysusza :-)

      Usuń
  9. Mam tonik, dla mnie jest dobry, ale powiem Ci, że ciężko będzie dziada zużyć bo jest strasznie wydajny przez ten atomizer :) Maść Himalaya używam na pojedyncze strupki, na gojące się rany. Jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przestałam go przepsikiwać na wacik bo szewskiej pasji dostawałam ;) Odkręcam butelkę ;D

      Usuń
  10. Seria Ziaji Liście Manuka oj no nie mogę nigdy jakoś zajść do apteki i kupić cały zestaw, zawsze COŚ mi wypadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście toniku, pasty i kremu na noc nie polecam. Chociaż z potkałam się z tyloma pozytywnymi recenzjami że zastanawiam się czy to może coś z moją twarzą jest nie tak :P

      Usuń
  11. Już dawno nie używałam Tisany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Tisane gości od zawsze i pewnie pozostanie dopóki go nie wycofają. Fakt, czasem skuszę się na coś innego ale zawsze do niego wracam :))

      Usuń
  12. Mamy chyba taką samą cerę. :) Prawie od miesiąca używam mydła z Aleppo, co prawda z zaskórnikami walczę nadal, ale skóra wyraźnie przestała się mocno przetłuszczać w strefie T, makijaż wytrzymuje dużo dłużej bez świecenia. Cały czas szukam jakiegoś złotego kosmetyku na skórne problemy, okazało się, że seria Ziaji Liście manuka średnio sobie radzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Aleppo już tyle czasu się czaje i nie wiem czemu go nie kupiłam...
      A Manuka z Ziaji u mnie spisała się mocno średnio i więcej po produkty z tej serii z pewnością nie sięgnę.

      Usuń
  13. Szkoda,że z tym tonikiem z Ziaji się nie polubiłaś :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzję kremu Pharmaceris :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem z kwasem migdałowym mam,ale 10% bardzo go lubię,znam niektóre produkty,których używasz i bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję sięgnąć po 10% jak ten I stopień się u mnie sprawdzi :)

      Usuń
  16. Ostatnio ciągnie mnie do kosmetyków Bandi :) Chętnie wypróbowałabym ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na hasło kosmetykoholiczka masz 10% rabatu a od jutra do 24.08 dodają dodatkowo pełnowymiarowy krem do twarzy 35+ za darmo... Nie że kuszę :D

      Usuń
  17. Nie wiem czemu, ale Tisane wysusza mi usta ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak co skóra to inna odczucia :) Mi straszliwie wysusza usta zachwalane masełko z Nivea :-)

      Usuń
  18. moja cera jest okropna,naprawdę jest straszna, cała wysuszona i jeszcze ma pełno zaczerwienien, mam nadzieję, ze wylecze to
    Niektóre z produktów mnie zinteresowały
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię płyn micelarny Bebeauty :) Jestem ciekawa jak Ci się sprawdzi krem z filtrem Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Pokładam w nim duże nadzieje :)

      Usuń
  20. Tyle kosmetyków a ja znam tylko krem do rzęs z L'biotici :P

    OdpowiedzUsuń
  21. wow naprawdę sporo tego używasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby sporo ale wszystko potrzebne mi jest do szczęścia ;)

      Usuń
  22. Jeju cały ogrom tego. Ale cóż ja też uwielbiam kosmetyki i nie wyobrażam siebie by ich nie mieć.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie przeczę, mało tego nie jest ale i ja lubię kosmetyki i moja skóra lubi złożoną pielęgnację ;)

      Usuń
  23. Rowniez planuje taki post niedlugo, ale u mnie tych kosmetykow jest duzo mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jakich produktów używasz :-))

      Usuń
  24. Under Twenty ma świetne kosmetyki do oczyszczania juz od kilku lat :) wiec nie dziwie sie że będzie on Twoja nowa milością :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie bardzo kojarzę ich produkty, dawno nic od nich nie miałam (oprócz bublowatego kremu BB ;))

      Usuń
  25. Uwielbiam chusteczki Alterry :) Micel z Biedronki dobrze zmywa makijaż oczu, ale moje strasznie podrażniał :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Coraz bardziej interesuje mnie nowa seria Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  27. balsam Tisane kiedys mialam i bardzo go lubilam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Płyn Bebeauty i balsam z Tisane bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Biedronkowy micelar to dla mnie porażka, skóra piecze po nim jakby poparzona była, za to z Ziajki używam, ale płynu do demakijażu oczu ;) uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się świetnie i od dwóch lat (?) zużywam opakowanie za opakowaniem ;)

      Usuń
  30. Heh ciekawy zestaw. Produkt "baby", under twenty i plus 40:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oznaczenia wiekowe producentów traktuję z przymrużeniem oka ;)

      Usuń
  31. Na tą serię Ziaii z manuka i tak mam ochotę i pewnie w sobotę się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wcale nie dziwię :D Sama się na nią napaliłam jak głupia ;)

      Usuń
  32. A ja się zastanawiałam nad tym tonikiem z Ziaji, lecę czytać co Ci się tam w nim nie spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mnie zaciekawił ten krem z Eveline i coś mi się wydaje, że będzie pierwszym jaki kupię gdy wykończę swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :-) To bardzo przyjemny nawilżacz w dobrej cenie :)

      Usuń
  34. Zaciekawił mnie ten multi cleanser Under 20 :) Ostatnio przyglądałam się mu w sklepie, ale ostatecznie nie wzięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym go raczej szama nie kupiła ale cieszę się, że wpadł w moje łapy :-)))

      Usuń
  35. U mnie ostatnio się sprawdzają kremy Fitomed, bo zachwycie tradycyjnym nawilżającym testuję teraz 'Mój krem nr. 6' :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czaję na większe zamówienie z Fitomedu ale jakoś cały czas odkładam je w czasie (ze względu na zapasy...)

      Usuń
  36. Widzę tutaj parę moich ulubieńców :-) Balsam Tisana uwielbiam !
    Moja skóra trądzikowa już mnie tak męczy że chyba zaraz wyrzucę wszystkie kosmetyki jakie mam , bo ciągle nic nie pomaga ....grrrr :-/

    OdpowiedzUsuń
  37. A w moim Rossmanie nie ma tego olejku Alterry i jestem zła jak osa:-) bo bardzo chciałabym go spróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem bardzo ciekawa tego kremu Pharmaceris. Używałam micelka Be Beauty i mam krem do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :-) Jag go trochę poużywam z pewnością pojawi się jego recenzja :)

      Usuń
  39. Widzę tu sporo kosmetyków, które moja skóra znienawidziła:):)
    micel z biedronki:( chusteczki z alterry, tonik z ziaji
    jednak trzeba testować na własnej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przywykłam że co skóra to opinia :) Tyle wychwalanych produktów się u mnie nie sprawdziło...

      Usuń
  40. Ciekawi mnie ten peeling enzymatyczny z Bandi.

    OdpowiedzUsuń
  41. Płyn micelarny Bebeauty również u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ten krem z Himalaya Herbals i pomimo parafiny w składzie nie zapycha mojej skłonnej do tego skóry. Oprócz tego super nadaje się na ugryzienia owadów typu komary itp :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajna pielęgnacja, Bandi Subtelny Peeling Enzymatyczny koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  44. ten kremik AA spodobał mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. a ja tonik ziaja bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogę doczekać powrotu do mojego ulubieńca z Rival de Loop :)

      Usuń
  46. Tisane jest super :) Żel myjący z Ziaji mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny zestaw. Tisane ogromnie lubiłam i stęskniłam się za jego zapachem. Maska algowa mnie zaciekawiła, uwielbiam tego typu maski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tisane mam na stałe w swoim zbiorze, czasem zdarzy mi się kupić coś innego ale Tisane musi być :D
      A ta maska algowa jest moją pierwszą i niestety nie mam porównania (ale niedługo będę miała bo dziś odebrałam z poczty wersję wybielającą :D ) ale jaj działanie mnie bardzo miło zaskoczyło :-)

      Usuń
  48. ja to już trochę inna grupa wiekowa, więc i problemy ze skórą i zestaw kosmetyków inny :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Szczerze to nie używałam żadnej z wymienionych przez Ciebie rzeczy, choć moja cera jest problematyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mamy ogrom produktów na rynku że to wcale nie jest niemożliwe :D

      Usuń
  50. Ziaja z liśćmi manuka kusi mnie już od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nią zachwycona nie jestem ale zbiera dużo dobrych opinii no i te ceny... ;)

      Usuń
  51. Powiedz proszę kochana - czy te chusteczki z Alterry spisują się w demakijażu? Wyjeżdżam na dwa tygodnie na wakacje, lecimy samolotem, w związku z czym mam mocno ograniczony bagaż i już kombinuję, jak by tu wszystkiego zabrać mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdzają (zmywają dobrze np. żółty tusz z Lovely) jednak na dłużą metę manewrowanie chusteczkami przy oku jest dla mnie nie wygodne więc używam micela :-) Ale na wyjazd jak najbardziej polecam :)

      Usuń
  52. tak patrzę i chyba nic z tego nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  53. Moja cera jest podobna do Twojej, również mieszana skłonna do zapychania, tylko trochę starsza:-) Zaciekawił mnie ten tonik Ziaji liście manuka. Krem Himayalya chciałam ostatnio kupić będąc w Naturze, tylko ta parafina mnie zniechęciła. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed parafiną ma aloes i to mnie skusiło do zakupu :)

      Usuń
  54. Ale sie tego nazbieralo ;) ja rowniez uzywam micela z bebeauty, oraz ziajki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby dużo ale koniec końców wszystko potrzebne mi do szczęścia :D

      Usuń
  55. Z chęcią wypróbowałam bym z Bandi ten peeling enzymatyczny :) Uwielbiam maskę algową z e-naturalne ostatnio kupiłam sobie takie wielkie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie dziś doszły wersja wybielając i pod oczy :D Zabieram się za testowanie :D

      Usuń
  56. Miałam ten krem z Eveline, mimo że ma dobry skład to mnie zapychał i pojawiło się dużo wyprysków, czytałam o nim opinię na Wizażu i były podobne. Pozdrawiam :* bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma kosmetyku, który by spisał się u każdego :( U mnie na szczęście problemy z zapychaniem nie wystąpiły :-)

      Usuń
  57. Też mam ostatnio problem z podskórnymi gulami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zdarzają się na szczęście niezbyt często ale jak już się pojawiają to i trzy na raz :/

      Usuń
  58. ja mam cerę mieszaną (chociaż ostatnio zrobiła się bardziej tłusta) i używam zestawu z clinique. muszę sobie kupić tisane - dużo dobrego słyszałam o tym produkcie.

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Pharmaceris z kwasem to świetny krem, miałam i bardzo dobrze wspominam, pomagał w cięzkiej sytuacji z pryszczami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pryszczy nie mam, raczej zależy mi na oczyszczeniu skóry (rozszerzone pory...) i pozbyciu się drobnych zaskórników :) Jesienią po kuracji Acne Dermem miałam skórę jak marzenie i mam nadzieję, ze po Pharmacerisie będzie tak samo :D

      Usuń
  60. Tisane jeszcze nie miałam, a od dawna planuję zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet nie potrafię zliczyć które to moje opakowanie :))

      Usuń
  61. Jak po kończą mi się zapasy to kupie sobie serie z ziaji liść manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Muszę się w końcu skusić na coś od Under20 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel polecam ;) Jestem nim tak pozytywnie zaskoczona że niebawem pojawi się baaardzo pozytywna recenzja :D

      Usuń
  63. Też lubię Tisane :) na pewno będę musiała wypróbować olejek z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  64. o łał ale wspaniałości same :)

    OdpowiedzUsuń
  65. też kusi mnie ta Ziaja i liście manuka..kupić, czy nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupić ;) U mnie się nie sprawdziła ale tylko osób ją chwali, że warto zaryzykować :D

      Usuń
  66. Moja cera jest raczej bezproblemowa, więc używam co najmniej połowy produktów mniej do jej pielęgnacji:) Z Twoich mam ten olejek Alterry i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie będę oszukiwać, ze dbać o skórę po prostu lubię. I kosmetyki też lubię. Dlatego ilość produktów jest taka a nie inna ;)

      Usuń
  67. O fajne takie podsumowanie miesięczne. Ja także lubię Tisane i płyn micelarny z bebeauty.
    Zaczynamy razem na nowym blogu, trochę w innej formie. Obserwujemy i zapraszamy do siebie: http://sylwiaiania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. oo jaki fajny blog jeden z najlepszych jakie widziałam :>
    wpadnij też do mnie,jeśli chcesz <3
    improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajne kosmetyki pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja lubię pharmaceris, tylko inną serię tej marki:))

    OdpowiedzUsuń
  71. Ciekawa jestem tego kremu Pharmaceris z kwasem, może i ja bym się skusiła ? :)

    OdpowiedzUsuń
  72. ja używam toniku i mleczka z tescowej firmy all about face , kremu lirene i kremu pod oczy flosleku :D i to wsio xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten tonik ale mnie podrażniał :<

      Usuń
    2. o kurcze :( ale to wysypka jakaś była?

      Usuń
  73. Widząc foto chciałam zapytać o Ziaję z liśćmi manu ka, ale widzę, że cieńko....

    OdpowiedzUsuń
  74. dużo tego , ja niestety w sierpniu odniosłam totalną porażkę z pielęgnacją twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pora nadrobić we wrześniu :D

      Usuń
    2. tu masz absolutną rację, ale typ cery to mamy identyczny

      Usuń
  75. a ja właśnie wczoraj zakupiłam 3 kosmetyki z serii Ziaja manuka i mam nadzieję, że u mnie dadzą radę:) zbliża się koniec lata, więc i moja skóra zacznie bardziej kaprysić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób je chwali wiec mam nadzieje, że i u Ciebie się sprawdzą ;-)

      Usuń
  76. Szczerze powiedziawszy nie używałam żadnego z kosmetyków, które pokazujesz ;) Ostatnio myślałam o zakupie kosmetyków himalaya :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ciekawi mnie ta nowa seria z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja miałam ten krem-żel Eveline i bardzo go polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Chusteczki Alterry dla mnie były zbyt sztywne i zapach miały zbyt mocny, Z Ziaji Manuki uwielbiam pastę peelingującą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kolejną osobą której przeszkadza zapach tych chusteczek a ja go uwielbiam :D

      Usuń
  80. jakbym czytała o mojej buźce .. ;p

    OdpowiedzUsuń
  81. u mnie żel z liśćmi manuka spisuje się dobrze, na tonik się nie zdecydowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używam żeli z SLSami więc odpadł w przedbiegach ;)

      Usuń
  82. Ciekawi mnie ten peeling Bandi. Czytałam o nim bardzo dużo pozytywnych opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  83. ten płyn micealarny z biedronki uwielbiam ;)
    niestety ale właśnie mi się skończył ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Wiesz, że nie znam niczego z tak sporej gromadki? O wielu produktach jedynie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  85. Czekam na recenzję Bandi i daj znać gdzie mogę go dorwać!! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. jeszcze nic nie miałam z Bandi, ciekawi mnie ta firma, muszę koniecznie ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  87. chyba skuszę się na ten tonik z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  89. Z kosmetyków, które pokazujesz mam tylko tonik z Ziai, ale akurat go polubiłam :). No i znam Tisane - jedna z najlepszych pomadek, jakie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Całkiem przyzwoita pielęgnacja. :) Ciekawi mnie tonik Ziaji. :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Kochana muszę orzyznać ze twoja piekegnacja jest bardzo urozmaicona ! Super, ciekawi mnie ten krem bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Moja skóra ostatnio jest bardzo kapryśna. Standardowo - jest mieszana, mam rozszerzone pory, a ostatnio - zaczęły wychodzić mi podskórne gule :( Jednak moja pielęgnacja na razie nie ulega zmianie ( chociaż kosmetyki te raczej nie są zbyt idealne ), bo chcę zużyć to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków :) Moja pielęgnacja w porównaniu do Twojej jest uboga :D muszę się nad tym poważnie zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdej skórze służy taka pielęgnacja. Niektórym wystarczy krem i mydło :-)

      Usuń
  94. Jestem ogromnie ciekawa Ziai z liśćmi manuka.

    OdpowiedzUsuń
  95. Ziaja? Bebeauty i krem do rzęs bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jeszcze nie miałam okazji testować żadnego z produktów. Mam ochotę na coś z serii liście manuka i ten żel z Under 20 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Under 20 polecam! Jest na promocji w Rossmanie :-D

      Usuń
  97. ciekawy post ;) może zrobię taki u mnie na blogu ;D ziaja wymiata

    OdpowiedzUsuń
  98. Z produktów, których używasz miałam do czynienia jedynie z chusteczkami do demakijażu z Alterry - bardzo się z nimi lubiłam. A potem dostałam kilka paczek chusteczek z L'oreala i jak na razie je wykańczam - ale zamierzam wrócić do Alterry, jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd poznałam Alterre (2 lata temu?) jestem im wierna :-)

      Usuń
  99. a juz myslałam ze ten krem do rzęs jakis fajny bo szukam cos na moje ;) (ostatnio sięsypią;/ )

    OdpowiedzUsuń
  100. Czytając opis Twojej cery, miałam wrażenie, że czytam o swojej :) Identycznie, tylko u mnie jeszcze dochodzą drobne naczynka na jednym policzku :)
    Nie znam żadnego z Twoich kosmetyków, prócz Tisane - którego bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście z naczynkami problemu nie mam :-))

      Usuń
  101. Sporo tych produktów stosujesz :p nie znam ich, ale jak będę miała więcej czasu wolnego zapoznam się z Twoimi recenzjami na ich temat, głównie zainteresował mnie ten krem Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra lubi pielęgnacje na 'bogato'. czasem zdarza mi się robić jej odwyk ale skutki są co najmniej złe :/

      Usuń
  102. Mam w planach podobny post ale nie mam teraz jak się za to zabrać. :) Micel z Be Beauty jest bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń
  103. Bardzo ciekawi mnie krem Pharmaceris dla dzieci, jak wyrobisz sobie o nim opinię koniecznie daj znać :) Moja cera ostatnio płata mi figle, planuję sięgnąć w tym miesiącu do bardziej "babcinych" sposobów pielęgnacyjnych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie straszne ci odczekanie ok. 20 minut przed nałożeniem makijażu to wydaje mi się, że będziesz zadowolona :) jak go dłużej potestuję z pewnością pojawi się post na jego temat na blogu :)

      Usuń
  104. Wydawało mi się, że przetestowałam sporo kosmetyków, ale z tych co pokazałaś, to używałam tylko Tisane :D

    OdpowiedzUsuń
  105. Tyle produktów, a żadnego nie miałam! :D

    A maleństwo jest z MUA! :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  107. Bardzo lubię krem pod oczy AA Multi Regeneracja, balsam do ust Tisane oraz maseczki algowe z e-naturalne. Po produkty z kwasem migdałowym też chętnie sięgam, tyle że z firmy Norel. Bardzo zaciekawił mnie peeling z Bandi i muszę go kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Norel jeszcze nic nie miałam. Muszę pamiętać żeby zapoznać się z ich ofertą jak będę uzupełniać zapasy :-)

      Usuń
  108. Swego czasu uwielbiałam te chusteczki do demakijażu z Alterry, jednak mam wrażenie że te które kupiłam ostatnio było kiepsko nasączone. Albo coś się zmieniło, albo ja trafiłam na jakiś felerny egzemplarz ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie o tym wiesz ale warto je przechowywać 'do góry dnem' bo wtedy te po które sięgasz z wierzchu są mokre :) Jednak ja nie miałam jeszcze problemu z jakąś suchą partią :)

      Usuń
  109. Płynu miceralnego też używam i jestem bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam i obserwuję, buźka:*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. ciekawi mnie seria liści manuka z Ziaji - ciekawe jak kremy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  111. z calości znam jedynie chusteczki Alterry i nieśmiertelny micel z Biedry.

    OdpowiedzUsuń