India Cosmetics | 1/3 | Pomadka do ust z olejem konopnym

sierpnia 18, 2014

Najwyższa pora napisać kilka słów na temat produktów, które zaciekawiły i mnie i Was. Mowa o produktach India Cometics [KLIK]. 


Zaczynam od pomadki do ust z olejem konopnym. Na początku muszę przyznać, że sama estetyka opakowań i ten wątpliwej urody listek, który producent na nich zamieszcza nie przekonuje mnie w żadnym stopniu do zakupu. Jednak z tego co na stronie producenta widać, produkty te dedykowane są 'młodzieży' więc może młodzież takowe ozdoby lubi. Nie wiem. Ja osobiście cenie olej konopny, który u mnie sprawdza się lepiej nawet od oleju arganowego i z tego też względu na te kosmetyki poczułam się namówiona. Nie przedłużając...
Pomadka do ust zapakowana jest w blister, co daje pewność, że otrzymujemy produkt wcześniej nie otwierany. Plastikowe opakowanie jest dobrej jakości i nie sprawia problemów. Kształt sztyftu miło zaskoczył mnie 'dziubkiem' od którego większość producentów już odeszło a który jest bardzo wygodny i ja osobiście w pomadkach ochronnych lubię. Skład nie zachwyca. Nie jest to produkt naturalny ale nie traktuję tego jako minus bo producent nie składa czczych obietnic w tym temacie. Olej konopny znajduje się w połowie składu. Za to działanie pielęgnacyjne będę chwalić. Ta pomadka naprawdę rewelacyjnie nawilża i lekko natłuszcza. Efekt jest natychmiastowy. Już po pierwszym użyciu czułam, że usta są w po prostu dobrym stanie. Jednak jak w przypadku tego typu produktu nie jest to efekt bardzo długotrwały. Konsystencja sztyftu nie jest zbyt miękka ani twarda, dzięki czemu ani się nie łamie, ani nie ma problemu z jego aplikacją. Pomadka gładko sunie po ustach. Zapach ma przyjemny, chociaż dosyć neutralny, w żadnym stopniu nie przeszkadza on w jej 'noszeniu' (na stare lata zrobiłam się mocno nadwrażliwa na zapachy...).
Muszę stwierdzić, że ze względu na właściwości nawilżające to jedna z lepszych pomadek ochronnych na jakie trafiłam w ciągu ostatnich lat.
Trochę żałuję, że dostępność tych produktów jest tak słaba (można ją kupić na stronie producenta w [TYM] miejscu za 8.99 zł) bo chętnie zobaczyłabym je na półkach w drogeriach sieciowych.








You Might Also Like

64 komentarze

  1. Rzeczywiście ten listek na opakowaniu nie zachęca, choć wygląd samej pomadki po wyjęciu z niego mi się podoba. Najważniejsze, że ma dobre właściwości nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie, szkoda, że jest słabo dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze że się sprawdza ;) co do opakowania rzeczywiście nie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszy mnie fakt, że dobrze nawilża i jestem ciekawa czy takie nawilżenie można uzyskać zimą?

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie jest przeciętne, ale skład i cena pomadki zachęcają do zakupu ;) Szkoda, że jest tak słabo dostępna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że firmie uda się 'wypłynąć' ;)

      Usuń
  6. Lubię kosmetyki z olejem konopnym, łagodzą podrażnienia i dobrze działają na suchą, spierzchniętą skórę

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie załączył mi się tryb "ja to chcę" :P Niedobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko nadzieję, że nie uzależnia:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na działanie tak, za względu na zawartość - nie :D

      Usuń
    2. aż strach myśleć, co policja na to:)

      Usuń
  9. Całkiem niezły skład ma pomadka :D Mogliby napisać bawełniano-konopna pomadka (olej z nasion bawełny jest wcześniej w składzie). Poza tym świetnie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak wszystkie kosmetyki 'arganowe' :D

      Usuń
    2. Właśnie polecam pomadkę, sama też się kiedyś zaopatrzę ;)

      Usuń
  10. Nie przepadam za takimi pomadkami :(/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałaś u mnie wczoraj, że podkład ma okropne opakowanie- tu to dopiero jest okropne ;p Ale wracając do samej pomadki, czuję się zachęcona do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż :D Nie twierdzę, że jest inaczej :D

      Usuń
  12. A ja bym wolała żeby zapach był jakiś bardziej wow :D No nie wiem owocowy albo coś :P Ach te marzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Może zdradzę pomadki Sylveco z nią :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę na Sylveco peelingującą :D

      Usuń
  14. Szkoda, że niektóre produkty są słabo dostępne

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz ją widzę. Fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda, szata graficzna raczej nie zachęca do zakupu, ale dobrze, że pomadka daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. młodzież może myśli , że pomadka będzie miała "typowe" właściwości konopi ;) dobry chwyt reklamowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy raz widzę ,ale już mi się podoba :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa ta pomadka :) Choć za bardzo nie używam takich kosmetyków to jestem jej ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy produkt, pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przyznam, że pierwszy raz słyszę o kosmetykach India. dobrze, że pomadka się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie są dostępne w drogeriach, bo już miałabym ją w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie szminki :) ale firmy nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ach te konopie :D przyznam, że ten listek kojarzy mi się tylko z jednym i nie są to kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwszy raz ją widzę i chciałabym ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wydaje się bardzo przyjemna i cena również na plus ;)
    Ja ze swej strony polecam Sylveco peelingującą- rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie również grafika jakoś nie zachęca zbytnio.. no ale w końcu nie to się liczy! :P Jestem maniaczką balsamów do ust, dlatego chętnie bym wypróbowała.. gdybym znalazła w Rossmannie co jest niemożliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Już sobie wyobrażam oburzenie niektórych gdyby kosmetyki z maryśką były na półkach w drogerii :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  29. A moją ulubienicą jest Tisane :) świetnie nawilża i natłuszcza usta i pięknie pachnie wanilią :) dla mnie ideał :)
    o Twojej pomadce pierwszy raz czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię Tisane w słoiczku ;) Jednak sztyfty są wygodniejsze ;)

      Usuń
  30. Wygląda ciekawie, choć ja chyba zostanę przy balsamach z Burt's Bees :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem czy ten listek na opakowaniu zachęcałby do kupna w Rossmannie :) Ale ja bym chętnie wypróbowała bo moje usta zawsze potrzebują nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przydałaby mi się taka dobrze nawilżająca pomadka, ale szkoda, że dostępność nie jest lepsza :/ Mimo wszystko będę o niej pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wygląda na to, że się za nią rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rączki aż mnie swędzą... ;D Z jednej strony mam ochotę ją kupi,ć a z drugiej zdaję sobie sprawę że do 30.09 mam zakaz kupowania kosmetyków ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dojrzewam do trzymiesięcznego odwyku... I aż mi przykro, gdy o tym pomyślę :-(

      Usuń
  35. ciekawy produkt o marce nigdy wcześniej nie słyszałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo się z nią polubiłam :)
    http://www.swiat-recenzji.pl/2014/08/pomadka-ochronna-z-olejem-konopnym.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Produkt są w pełni legalne i zapraszam na zakupy:
    www.indiacosmetics.pl
    Przemysław Jakubowski

    OdpowiedzUsuń