Eveline | Hydra Booster | Intensywnie nawilżający krem-żel na dzień i na noc

W poszukiwaniu dobrego kremu nawilżającego na dzień bez wahania sięgnęłam po krem-żel z Eveline. Mimo, że taka formuła nie go końca do mnie przemawiała po przygodzie (lata temu) z kremem-żelem z Olay to zaufanie do marki Eveline jeśli mowa o kremach w moim przypadku bardzo wzrosło po udanej przygodzie z ich kremem nawilżającym z serii Argan Oil w wersji na dzień.


Krem-żel jak sama nazwa wskazuje ma typową dla tego typu produktów konsystencję. Nie jest ona bardzo lekka jednak produkt szybko się wchłania - praktycznie do matu. Dzięki czemu nadaje się idealnie jako produkt pod filtr czy podkład. Działanie tego kosmetyku jest BARDZO przyzwoite. Skóra po jego użyciu jest świetnie i co najważniejsze - długotrwale nawilżona. Krem nie zawiera parafiny, za to na trzecim miejscu w składzie znajduje się kwas hialuronowy. Produkt ten mnie nie zapchał i nie spowodował pogorszenia stanu skóry co niestety często się zdarza w przypadku mojej kapryśnej skóry. Również mnie nie podrażnił mimo zawartości DMD Hydration. Wydajność tego produktu jest ogromna. Wystarczy na prawdę odrobina aby zaaplikować go na skórę twarzy, szyi i dekoltu. Dodatkowym plusem jest również ciężki, szklany słoik. Kiedyś w pośpiechu otwarty krem wypadł mi na podłogę ze znacznej wysokości i zupełnie na tym nie ucierpiał ;)
Nie wiem niestety czy nawilżenie było by wystarczające dla osób o skórze suchej, jednak posiadaczki skóry mieszanej czy tłustej powinny być z tego produktu zadowolone. Jak na firmę Eveline przystało krem jest bardzo tani - kosztuje niecałe 15 zł za pojemność 50 ml. Dostępny jest w Rossmanie, w Naturze niestety go nie ma. Mimo innej konsystencji w działaniu bardzo przypomina mi Serum nawadniające z Dermedic więc jeśli stosowałyście je i przypadło ono Wam do gustu polecam spojrzeć łaskawym okiem na ten właśnie produkt.




You May Also Like

43 komentarze

  1. Ja tez mam zlee doswuadczenie z zelami kremami, u mnie nivea zawinila;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam złe doświadczenie z ,,żelowymi" kremami, Straszliwe mnie zapychają :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nie ma parafiny i mi na szczęście krzywdy nie zrobił :)

      Usuń
  3. Nigdy nie zwróciłam na niego uwagi. Jak wykończę aktualny krem, to może skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że nie przepadam za kremami eveline, ten jednak mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolor kremu, taki niebieeeski :) Działanie może być ciekawe skoro długotrwale nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie nowość,ale bardzo lubię tą firmę

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tym kremem. Będąc w najbliższym czasie w Rossmannie na pewno po niego sięgnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kremy o konsystencji kremowo-żelowej, przy mojej mieszanej cerze czuje się z takim produktem na twarzy bardziej komfortowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam mieszaną skórę, więc pewnie spodobałby mi się, z ciekawości wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wezmę je pod uwagę gdy będę szukać kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Być może spróbuję, bo mam cerę tłustą :) Aczkolwiek nie używałam jeszcze takich kremowo-żelowych cudów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Nie jest drogi więc można spróbować :-)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Serio? Polecam przeczytać posta przed dodaniem komentarza ;)

      Usuń
    2. Hahaha - musiałam to napisać :D

      Usuń
  13. Nie wiedziałam, że Eveline ma w swojej ofercie taki produkt:) Aczkolwiek już wiem, że mi by niestety się nie przysłużył..;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakośnie specjalnie jestem pokuszona ;)) nie przepadam za kremami eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich kiedyś nie lubiłam ale ostatnio ich kremu zadziwiają mnie przyjaznymi składami i dobrym działaniem :-)

      Usuń
  15. Mi akurat bardzo przypadają do gustu takie żelowe konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie używałam krem żelów, chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prezentuje się fajnie ;) ale muszę uspokoić cerę bo innych wynalazkach..

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekałam na tą recenzję ; ) Ale pewnie już nie zdążę kupić go na promocji, jak przyjdę to zastanę dziurę w półce i cenę ; < Używałam kremu-żelu z Garniera, ale w sumie był taki nijaki, słabo nawilżał za to ładnie pachniał xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa dni temu widziałam ich sporo więc mam nadzieję, że uda Ci się jeszcze na niego trafić :-))

      Usuń
  19. To dla mnie ogromny plus kiedy kremy wchłaniają się do matu także bardzo fajnie :) Ostatnio mam dosyć błyszczenia po kremach nawet nocą, jakoś tak zaczęło mnie to denerwować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Firmę Eveline kojarzę z nieco gorszą jakością produktów i pakowaniem do składu samych niepotrzebnych składników, a tu niespodzianka - nie zawiera parafiny, a na 3 miejscu na kwas hialuronowy... Odzyskuję wiarę w tą firmę :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu coś się u nich ruszyło w kwestii składów bo np. ich krem Argan Oil w wersji na dzień skład ma świetny co przełożyło się na jego działanie na mojej skórze :)
      Tu wklejałam zdjęcie składu: http://1.bp.blogspot.com/--CBhPRQYpsE/UqjjrAigGfI/AAAAAAAABd8/1Zrqn4exsP8/s400/DSCF4487.JPG

      Usuń
  21. Krem-żel z Lirene mi pasował więc może ten też by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obecnie używam kremów marki Clarins i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z góry wygląda jak guma do włosów :D Zaciekawił mnie ten krem, nigdy nie wiem jaki wybrać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh przypomniałaś mi ze kiedyś mialam gumę do włosów o zapachu... Gumy balonowej :D wlasnie w takim kolorze. Ciekawe czy ją jeszcze produkują :)

      Usuń
  24. Ooo całkiem fajny się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam. Kończę serum z Dermedic ale mam wielki zapas kremów na razie. Ten musi trochę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no to mamy bardzo podobną opinię:) muszę sprawdzić to serum Dermedic skoro to coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń