Alterra | Olejek do twarzy Granat BIO

by - sierpnia 04, 2014

Wiem, że wiele z Was zainteresował ten produkt dlatego też dziś na jego temat kilka słów.


Jakiś czas temu stosowałam dużo bardziej naturalną pielęgnację skóry twarzy. Nie do końca się u mnie ona sprawdziła jednak pozostawiłam kilka jej elementów do chwili obecnej - korund, glinki i oleje. Gdy tylko wyczytałam na stronie Rossmana, że Alterra poszerza gamę swoich produktów wiedziałam, że ten oto olejek wpadnie w moje łapy.
Po pierwsze ogromnym plusem tego produktu jest jego opakowanie (plastikowe) z szalenie wygodną pompką, która dozuje idealną ilość olejku na jedną aplikację. Potrzeba go naprawdę niewiele, żeby nałożyć go na skórę twarzy i dekoltu. Sam olejek na przepiękny owocowy zapach, przypominający mi aromat owocowych gum rozpuszczalnych Maoam :D
Jeśli chodzi o jego działanie na moją mieszaną, bardzo kapryśną skórę jest ono bardzo dobre. Skóra po jego użyciu jest wygładzona i przyjemnie odżywiona. Zdarzało mi się go mieszać z serum na bazie kwasu hialuronowego co dawało jeszcze lepsze efekty. Olejek nie zapycha mojej skóry, nie obciąża jej nadmiernie. Nie jest też zbyt lekki (a taki był dla mnie na przykład olej z pachnotki czy pestek z malin).
Skład jest bardzo naturalny - oleje z soi,  migdałów i pestek granatu zostały wzbogacone witaminą E i naturalnymi substancjami zapachowymi.
Ja ze swojej strony serdecznie Wam go polecam. Przemawia za nim również dostępność (do tej pory zamawiałam oleje ze stron z półproduktami), niska cena (ok. 10 zł) oraz wydajność. Dodatkowo tego typu olejki są tak uniwersalnymi produktami, że nawet jeśli nie sprawdził by się na skórze Waszej twarzy zawsze można go zużyć do paznokci/włosów/ciała czy nawet do kąpieli ;)



Miałyście już z nim do czynienia? ;)

You May Also Like

58 komentarze

  1. Miałam był ok, fakt tan dozownik jest bardzo wygodny

    OdpowiedzUsuń
  2. Alterra ma fajne te olejki, cena jest przystępna a składy naprawdę dobre. Miałam olejek kiedyś do masażu tej marki i pachniał wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio używam ten z migdałem i papają i był świetny :)

      Usuń
  3. Zapowiada się ciekawie, chętnie kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie by on bardziej na końcówki włosów kusił:)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie przetestuję ;) kuszący produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam z tej firmy do ciała, ale mi nie pasował. Ciekawe jakby było z tym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czaję się na niego i dostać nie mogę :P Ale bardzo chcę, żeby wpadł w moje łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i bardzo przypadl mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie kusi ten olejek, już kilka razy zastanawiałam się nad nim w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety nie przepadam za olejkami. W szczególności do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, na pewno się skuszę, ale muszę wykorzystać trochę moich olejowych zapasów :))

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam,ale chętnie poznam :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i też jestem zadowolona :) Dodaję też ze dwie pompki do domowych maseczek na włosy :) W ogóle bardzo lubię olejki Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na włosy, do glinek go twarzy... Bardzo uniwersalny produkt :)

      Usuń
    2. Mam go i jestem w fazie testów:) Szkoda mi by było tego maleństwa do olejowania włosów.

      Usuń
  15. nie miałam jeszcze, ale chyba kupię :)

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam go wczoraj w Rossie i żałuje,że nie kupiłam.Myslę,że u mnie do włosów by się super sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym go wykorzystała na włosy tak jak większość olejków które przeznaczone są do twarzy ;> Opakowanie ma u mnie plusa za pompeczkę !

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie olejki mają właśnie to do siebie, że są bardzo uniwersalne :). Chętnie bym wypróbowała, za taką cenę może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest na prawdę przyjemna :) No i dostępność to niewątpliwy plus :)

      Usuń
    2. No tak, Rossmanna mam w moim miasteczku, więc nie ma wymówek! :P

      Usuń
  19. Uwielbiam olejki. Tego nie miałam. Ostatnio zamówiłam 3 olejki z Etji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie? :) Bo też mnie kuszą. Pewnie jak skończę Alterrę to w końcu je kupię :)

      Usuń
  20. Kusił mnie jego zakup, ale ostatecznie wybrałam olej marula :)
    Może w przyszłości skuszę się na Alterrę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaintrygowałaś mnie tym olejem muarula. Pierwszy raz o nim słyszę :)

      Usuń
  21. Całkiem ciekawie wygląda, przyzwoity skład... Może kupię, gdy moja skóra będzie prosiła o więcej nawilżania, na razie jest tak gorąco, że sama się przewilża :v

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam go i używam go po sesjachw solarium albo po opalaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie opalam więc tutaj nie wiem jak by się sprawdził ;)

      Usuń
  23. Nie miałam go, ale na mej liście do zakupienia ląduje właśnie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowiada się nieźle :D Pewnie się na niego skuszę w okresie jesienno-zimowym, na razie mam sporo mazideł, a przez te upały i tak muszę się zmuszać do ich używanie xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie miałam okazji do sprawdzenia działania tego olejku ale mam nadzieję, że nic straconego :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawi mnie ten olejek więc może kiedyś go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To chyba nowość prawda ? bo jeszcze nie ogarnęłam tego produktu w Rossmannie :) Chociaż ja nie wyobrażam sobie kłaść go na moją mieszaną cerę, jednak super że u Ciebie się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę go zakupić sobie, bo wydaje się być całkiem ciekawym kosmetykiem:-) ostatnio szukałam go w Rossmanie ale nie był dostępny w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę go kupić, bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wygląda bardzo przyjemnie, a biorąc pod uwagę jego cenę, na pewno warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kusi mnie ten olejek odkąd pojawił się w sklepach, może jak wykończę te co mam w końcu go kupię ;) Jak się nie sprawdzi to wyląduje na włosach.. ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. mam i wydaje mi się że idealnie spisuje się co 2 dzień

    OdpowiedzUsuń