Pielęgnacja włosów | Lipiec 2014 | Wersja 1

lipca 11, 2014

Cześć :)
Muszę przyznać, że włosy nie są moją mocną stroną. Posiadam chyba najbardziej lichą czuprynę jaką widziałam u kogokolwiek. Moje włosy są proste, cienkie i zniszczone farbowaniem. Daleka jestem od włosomaniactwa (chociaż trudno mi to pisać gdy spojrzałam na ilość posiadanych przeze mnie kosmetyków) jednak staram się o moje włosy dbać jak tylko mogę.
Dziś biorąc przykład z programu pielęgnacji twarzy postanowiłam też uporządkować moje produkty do włosów i znaleźć motywację do ich systematycznego używania i zużywania. Na bieżąco pojawiać będą się recenzje użytkowanych przeze mnie kosmetyków.
Nadmienię, że produkty pielęgnacyjne stosuję w naprawdę rozsądnych ilościach ze względu na fakt, że moje włosy mają okropną tendencję do obciążania. Jednak gdy tylko mam odrobinę wolnego czasu nakładam na nie olej czy maskę - nawet codziennie bo codziennie myję włosy. Zdaję sobie sprawę, że przeciętnej kobiecie wystarczy ułamek kosmetyków które pokazuję ale... nie jestem przeciętną kobietą - jestem kosmetykoholiczką :D
Ok, zaczynamy:


Produkty, którymi olejuję moje włosy:
Olejek pielęgnacyjny Babydream
Olejek Alterra
Szampony:
Ultra Doux Sekrety Prowansji
Ultra Doux Cytryna i biała glinka
Codzienna odżywka:
Ultra Doux Sekrety Prowansji
Maski:
Kallos Latte
Kallos Keratin
Gloria
Odżywka bez spłukiwania:
Marion Natura Silk Volume
Produkt do zabezpieczenia końcówek:
Jedwab Marion do włosów farbowanych
Suche szampony:
Batiste


Jestem ciekawa czy stosowałyście te kosmetyki i jakie macie na ich temat zdanie. A może polecicie mi jakieś wasze włosowe must have?



You Might Also Like

79 komentarze

  1. Miałam tę odżywkę Mariona ;) Bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś zadowolona z masek Kallos? Zastanawiam się nad kupnem, nie są drogie, więc może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. maski z kallosa uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach tych olejków Alterry :)
    Również używam Doux ale do włosów przetłuszczających się z glinką:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie podstawą jest zrobić badania krwi w tym na hormony. Prolaktyna za duża i za dużo żelaza = wypadanie włosów. Zwyczajny masaż oliwą z oliwek przynosi korzyści. Czekam na te recenzje. Działam teraz z moimi włosami, miałam ściąć na krótko, ale może jeszcze je odratuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wypadanie włosów jest związane ze stresem. Niestety. Bardziej stresujący okres w życiu i włosy lecą garściami ...

      Usuń
    2. Poziom prolaktyny podnosi się również ze względu na stres. Ale jeśli wychodzi po za granicę normy należy skontaktować się z lekarzem aby zapobiec poważnym konsekwencjom.

      Usuń
  6. Ja obecnie uzywam olejku Alterra :-) Slicznie pachnie ^^ Reszty nie mialam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jedynie ten szampon Garniera z gilnką i jestem z niego bardzo zadowolona, faktycznie nieco hamuje przetłuszczanie włosów :) Na suche szampony Batiste dopiero muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam je niedawno, dziś pierwsze testy i hm... chyba nie jestem zachwycona ;)

      Usuń
  8. Miałam kiedyś ten szampon Ultra Doux Cytryna i biała glinka i całkiem fajnie się u mnie sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się czaję na te suche szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. żadnego z nich jeszcze nie miałam :P mam jedynie szampon Batiste, ale ten kokosowy i nie podoba mi się jego zapach :P ale ogólnie jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam maskę Kallosa Keratin :) Super zmiękczała moje włosy i miała zapach taki męski, który uwielbiałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją lubię, mam względem niej takie same odczucia :)

      Usuń
  12. Mam suchy szampon z Batiste, który użyłam aż (uwaga) raz ;) Mgiełka z Marionu czeka na pierwsze użycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Batiste też dopiero zaczynam testować :)

      Usuń
  13. ja bardzo chciałam spróbować tych suchych szamponów, ale jakoś w sklepach stacjonarnych nie mogę ich znaleźć a przez internet się boję. A maskę używałam tą samą z Kallosa latte - i byłam nią oczarowana.
    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batiste są dostępne na chwilę obecną w Biedronce w dobrej cenie :)

      Usuń
  14. Ostatnio kupilam sobie Z Green Pharmacy Eliksir ziołowy na wypadanie wlosow i stwierdzam ze mniej ich wypada :) Te maski kallosa gdzie można kupić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie w Hebe i sklepach fryzjerskich :) Też miałam ten ziołowy eliksir i niestety na mnie nie dział :(

      Usuń
  15. Pokaźna kolekcja!:) Tak popatrzyłam i uświadomiłam sobie, że jeszcze nie zdarzyło mi się używać UD Garniera:) a glorię kupiłam ostatnio w Auchan, pod wpływem Twojego wpisu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z Glorii zadowolona :) Jeśli chodzi o UD to dawno temu kupiłam odżywkę (żółtą), która okazała się być porażką - teraz na nowo daję szanse tej firmie :)

      Usuń
  16. Ja lubie Batiste ale cherry

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dokładnie takie same szampony Batiste- chyba każdy je uwielbia :) Czaję się też na tę maskę Kallos, taka cena za taką pojemność ... :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to zupełna nowość, do tej pory w awaryjnych sytuacjach używałam zasypki Babydream :D

      Usuń
  18. u mnie fioletowa odżywka Ultra Doux zalega w łazience i nie mam motywacji by ją zużyć. nie polubiłam się z tą serią ;) na pewno kiedyś kupię maskę Kallos keratynową, bo ciągle czytam o niej pozytywy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Maskę Kallos Latte i olejek pielęgnacyjny Babydream również używam. Są w miarę ok. Suchych szamponów również używałam, ale na razie nie sięgam po nie, bo nie mam takiej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje włosy to też obraz nędzy, może zniszczone nie są, ale cienkie i marne już tak.
    Znam maski Latte i Gloria, ta pierwsza jest dla mnie dużym rozczarowaniem, Gloria zaś była typowym średniakiem.
    Jedwab Marion bardzo mile wspominam, a Batiste mam zawsze w zanadrzu, obecnie świetnie służy mi wersja do włosów ciemnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie działanie Latte jest w porządku ale męczy mnie jej zapach więc nie sięgam po nią zbyt często :)

      Usuń
  21. Miałam maskę Glorii, olejek Alterry oraz szampon Babydream. Na moje włosy te produkty nie zadziałały. U mnie sprawdza się jedwab Biosilku, ale to cała gama silikonów...

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam jedwab z mariona i fioletowy szampon u mnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele z tych produktów miałam, niektóre nadal mam i super się sprawdzają/sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Garniera niestety moje włosy nie tolerują :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Kilka produktów znam i nawet lubię :D Jestem ciekawa tych masek- tych jeszcze nie miałam :P Sporo o nich czytałam i czuję się coraz bardziej zachęcona do ich kupna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Kallosy mam już po raz kolejny, wersję Latte z przerwami stosuję od paru lat :)

      Usuń
  26. Hah, moje włosy są nie lepsze - i jeszcze znów wracam do farbowania farbami drogeryjnymi, na hennę na razie czasu nie mam :v
    Fajna ta kolekcja, ja miło wspominam szampon z białą glinką, bo rzeczywiście ograniczał przetłuszczanie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mialam Ultra Doux szampon, ale to była porażka. Uwielbiam suche szampony Batisete <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę wypróbować olejek z Babydream do olejowania, tylko najgorsze jest to, że nie jestem w tym systematyczna i cała praca na nic, niestety:-(

    OdpowiedzUsuń
  29. maski Kallosa znam tak samo jak suche szampony z Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam tylko Mariona Natural Silk błyskawiczna odżywka i mi nie przypadł do gustu... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Maski z Kallosa bardzo lubię i chętnie do nich wracam :) Podobnie jest z szamponami z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie jest tak źle, masz kilka przemyślanych, dobrych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oprócz Batiste używałam tylko Kallosa Latte, idealnie nadaje się do tuningowania :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Batiste znam, to moje ulubione suche szampony :) Lubię też tą budyniową maskę do włosów z Kallossa, ma po prostu obłędny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. właśnie skończył mi się ten jedwab z marion. :( i już za nim tęsknię. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Olejek z Alterry tyle że w wersji "Brzoza i pomarańcza" używałam i używam nadal na przemian z innymi olejami. Całkiem nieźle się spisuje na moich włosach, podobnie jak oliwka z Babydream (moja biało-różowa Babydream Fur Mama, niebieskiej nie miałam). Szampony Batiste bardzo lubię, szczególnie wersję Wild ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie spróbować tą Alterrę z pomarańczą :) Ja wolę dzieciaczkową oliwkę bo ma neutralny zapach a działanie równie dobre.

      Usuń
  38. Ostatnio w Biedronce zakupiłam sobie szampon Batiste ten w panterkę ale jeszcze go nie używałam. A dziś kupiłam odżywkę Garniera Ultra Doux i ciekawa jestem jak mi się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje szampony też z Biedronki, skusiła mnie dobra cena :)

      Usuń
  39. Muszę koniecznie wypróbować szampon Garnier z cytryną i glinką. Odżywki w spray'u z Marion bardzo lubię :) Obecnie używam wersji nawilżającej (niebieska) i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  40. Suche szampony Batiste uwielbiam sa genialne moj ulubieniec to zapach Cherry jestem ciekawa tej maski Latte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż żałuję, że nie kupiłam wiśni :)

      Usuń
  41. Kupiłam dwa suche szampony Batiste, ale jeszcze ich nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  42. mam maskę keratin i będę ją używać raz w tygodniu (słyszałam że w nadmiarze powoduje spustoszenie), używam szampony batiste tropical i flower a garnier ultra doux używam z serii żółtej z awokado ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równowaga w przyrodzie musi być zachowana :D dlatego też urozmaicam pielęgnację a nie stosuje jednego produktu zbyt często :)
      Żółta odżywka UD okropnie obciążała moje włosy i nawet nie patrzę w jej stronę ;)

      Usuń
  43. same perełki nie miałam wiekszosci ale opinie czytałam same pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Moje włosy nie wyglądają lepiej, chociaż przestałam je farbować.
    Olejek babydream jest świetny, ale spróbuj koniecznie Sesa.
    Po nim jest prawdziwy wysyp babyhair ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiszę go do listy 'muszę spróbować' :)
      Jeśli chodzi o wysyp nowych włosów to u mnie cuda działa Seboradin Niger:)

      Usuń
  45. Stosowałam tylko Batiste ! Są bezkonkurencyjne !

    OdpowiedzUsuń
  46. o łał włosy będą szalały z radości tyle dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam tylko maskę Kallos Keratin i suchy szampon Batiste od kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię te suche szampony, ładnie pachną. Ostatnio zaopatrzyłam się w dwa takie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sporo tych produktów :D. Mnie kusi ta maska Latte.

    OdpowiedzUsuń
  50. moje must have do włosów do olej arganowy czy kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy nie lubią kokosa, olej arganowy też mojego serca nie podbił :)

      Usuń
  51. Ja nie przepadam za batiste... U mnie się to niestety nie sprawdza... Fakt, na chwilkę te włosy odświeża, ale potem mam cały dzień uczucie, jakbym była brudna i swędzi mnie głowa...

    OdpowiedzUsuń
  52. z tych kosmetyków mam tylko suchy szampon i do tego czeka w kolejce :)
    od siebie mogę polecić do olejowania też oliwkę z Rossmanna, ale w wersji dla mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wiem, że wiele osób ją chwali ale ja nie mogłam znieść jej zapachu i nawet bardzo dobre działanie jej nie ratuje. Zostaję przy wersji dzieciaczkowej :)

      Usuń
  53. Batiste <3
    Ja polecam szampon Gliss Kur Ultimate Volume - mój ulubieniec ;) Wydajny, bez sylikonów, nie wysusza... Jak dla mnie BOMBA ! ;D

    OdpowiedzUsuń