Marion, Natura Silk, Jedwabna kuracja do włosów farbowanych.

by - kwietnia 04, 2014

Nie jestem włosomaniaczką. Jednak właśnie dzięki takim dziewczynom po bardziej i mniej udanych próbach udało mi się skompletować moją pielęgnację w najbardziej optymalny sposób.
Od bardzo dawna zabezpieczam końcówki produktami z silikonem. Dziś kilka słów o Kuracji jedwabnej marki Marion.
15ml tego produktu kosztuje około 5 zł. Dostępny jest między innymi w Naturach. Mi udało upolować się trzy sztuki w oszałamiającej cenie 1 zł (były dodawane do farb do włosów).

Estetyka opakowania nie przemawia do mnie do końca, jednak wielkim plusem jest bezawaryjna pompka, która dozuje odpowiednią ilość produktu. Sam 'jedwab' ma typową dla tego typu produktów konsystencję. Kolejnym, niewątpliwym plusem, jest fakt, ze nie obciąża on włosów. Od kiedy włosy mam w gorszej formie ( w tragicznej formie, zamęczyłam je rozjaśnianiem) zdarza mi się aplikować nawet trzy pompki. Dzięki temu włosy są gładkie, bardzo łatwe w rozczesywanie, ale bez wpływu na ich przetłuszczanie.
Kosmetyk ma przyjemny, 'fryzjerski' zapach. Jest bardzo wydajny.

Kolejne opakowanie już czeka w zapasie. Gdy skończy myślę, że przetestuję osławiony jedwab Green Pharmacy ale do tego kosmetyku chętnie powrócę.

Próbowałyście ten produkt? Używacie podobnych kosmetyków?

Jako bonus zdjęcie włosów ;)


You May Also Like

3 komentarze

  1. Nigdy nie miałam tego kosmetyku, ale ciekawi mnie Twoja opinia o jedwabiu Green Pharmacy. Mam nadzieję, ze napiszesz o nim kilka słów ;)

    OdpowiedzUsuń