Nowości | Bania Agafii, Ziaja, itp...

O ja naiwna myśląca, że uda mi się nic w tym miesiącu nie kupić...


Dnia pewnego okazało się, że nie posiadam żadnej nie-oczyszczającej maseczki do twarzy. Ani jednej sztuki. Jako, że nic konkretnego mnie nie kusiło, wszelkie maski saszetkowe u mnie odpadają zdecydowałam się sięgnąć po maski Bania Agafii, które zbierają całkiem niezłe opinie w sieci. Do koszyka wpadły wersje: odmładzająca, kojąca, tonizująca i liftingująca. Zakupy robiłam na stronie skarby syberii gdzie po obniżce kosztowały niewiele ponad 5 zł za sztukę. Przy okazji kupiłam również Aktywne serum na porost włosów w zastępstwie kończącego mi się już Seboradinu.


W sklepie firmowym Ziaji kupiłam mój ukochany żel pod prysznic z serii Maziajki o zapachu... lodów ciasteczkowo-waniliowych. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam *-*. Chciałam też przetestować coś z nowej serii Liści zielonej oliwki i mimo, że miałam ochotę na tonik rozsądek podpowiedział mi płyn dwufazowy (potrzebny!).



W poszukiwaniu oczyszczającego szamponu w oko wpadł mi ten z Evy Naturii z serii Potrójna siła ziół. I kolejne dwa żele pod prysznic (ostatnio mam jakąś manię kupowania żeli...) Dove oraz On-Line o zapachu figi (chciałam macadamia ale nie było).

I to by było na tyle. Żyję nadzieją, że to ostatnie zakupy w tym miesiącu ;)

85 komentarzy:

  1. Uwielbiam te maseczki,rewelacyjnie działają

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa tej nowej serii kosmetyków z ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płyn do kąpieli z On-Line przyomina wyglądem szampony i płyny z Organique :)
    Bardzo fajne zakupy, sama bym większość tych rzeczy przygaranęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze nic z Organique i nawet średnio się orientuję jakie mają butle :)

      Usuń
  5. Nie ma tak żeby nic nie kupić haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta.seria nowa oliwkowa mnie ciekawie bardzo ;-). I czasem nie ma tak dobrze zeby nic nie kupić. Bo zawsze co się skończy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak. Albo ta chęć posiadania dwudziestego żelu z zapasie... :D

      Usuń
  7. Świetne nowości, maseczki mnie kusiły ale ostatecznie nie wzięłam. Serum na porost włosów mam w planach kupić, a maziajkowy żel po raz pierwszy widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sam Dove nie tak dawno zakupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tego płynu dwufazowego ziaji :) będę czekać na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim się pojawi mogę już powiedzieć, że radzi sobie z tuszem nie do ruszenia :D Chyba będzie z tego miłość ;)

      Usuń
  10. Musze się kiedyś skusić na te maseczki Babuni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję masek, tyle się o nich naczytałam a do tej pory nie wypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z nimi zapoznam na pewno coś o nich napiszę :)

      Usuń
  12. Czekam na recenzję masek :-D miałam serum na porost włosów z tej firmy i byłam bardzo zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten żel z Ziaji brzmi ciekawie, chociaż ja ostatnio strasznie zraziłam się do ich produktu, masła pod prysznic o zapachu pomarańczy, które okazało się okropnym śmierdziuchem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam je dawno temu i po dwóch użyciach miałam go dosyć ;))

      Usuń
  14. Fajne nowości, jestem ciekawa tej dwufazy z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te maski mają śmieszne opakowania jak do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę tubki ale i mają u mnie wielkiego plusa za swoją wielorazowość i dużą pojemność :)

      Usuń
  16. ten żel pod prysznic o zapachu figi pachnie nieziemsko <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Planuję zakup tego żelu Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też kupiłam to serum na zapas : p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio chodzę obok tych żeli z On Line, interesują mnie jak cholera :D
    Daj znać co i jak :D (możesz skłamać, że są wstrętne, może mi się odwidzi :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak działa, wiem jak pachnie. A pachnie booosko :D

      Usuń
  20. Dove, mój ukochany żel pod prysznic, ymmm uwielbiam te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam ten zapach z ich kostki myjącej i go uwielbiam. Ale żel mi strasznie wysusza skórę...

      Usuń
  21. Udane zakupy :) Ciekawi mnie płyn Ziaji i szampon Evy Naturii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn Ziaji już w użyciu - zapowiada się bardzo bardzo dobrze :)

      Usuń
  22. Bardzo fajne zakupy! Muszę się w końcu skusić na jakiś rosyjski kosmetyk :).
    Ja na razie w tym miesiącu nie szaleję z zakupami :D. Udaje się jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  23. Daj znać jak sprawdzi się ten płyn dwufazowy Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te maski Agafii bardzo mnie kuszą, mam jedną oczyszczającą i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ziaja - ja uwielbiam ten o zapachu coli, choć przyznam, że tego jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem czy ta dwufazówka marki Ziaja będzie trochę lepsza od wersji standardowej czy taka sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Standardową wspominam źle, ta daje radę! :)

      Usuń
  27. Kocham banię Agafii za maskę dzięgcową. Działa oszałamiająco !!! Nakładam ją na całą twarz, ale najlepsze efekty widać na nosie. Zero zaskórników, wągrów itp.
    Koniecznie musisz przetestować !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją brać... Nie denerwuj mnie, no :D

      Usuń
    2. Haha żałuj, bo jest cudowna! Powoli mi się kończy i aż mi szkoda jej używać... zostawiłam na okazje, dopóki nie zaopatrze sie w nową :)

      Usuń
    3. A idź ty... Zrobiłam kolejne zamówienie, wzięłam... dwie :D

      Usuń
  28. Maseczki z Banii Agafii są genialne! :D mam dzieciągową i witaminową i jestem zadowolona <3
    a co do żeli pod prysznic,... ja też lubię je kupować!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, ta pierwsza właśnie mi się kliknęła... :D

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Dobre są? Bo u mnie na chwilę obecną na nie dobra promocja więc no... może trzeba mi jeszcze jeden? :D

      Usuń
  30. Ciekawe nowości,szczególnie interesuje mnie Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem tych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych próbach chyba się polubimy :-))

      Usuń
  32. Świetne zakupy, musze koniecznie wypróbowac ciasteczkowe maziajki

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne nowości, mam nadzieję, że sprawdzą się u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hoho fajne rzeczy :) Mnie się udało nic nie kupować nowego już od 25 dni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja własnie kliknęłam następne zamówienie na Skarbach Syberii... I po co robili tę obniżkę! ;(

      Usuń
  35. Bardzo bym chciała kiedyś wypróbować te maseczki :). A ten żel z Ziai muszę kupić koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz słodkie, spożywcze zapachy to będziesz zadowolona ;))

      Usuń
  36. Widziałam te maseczki Banii Agafii w drogerii stacjonarnej. Jednak mnie jakoś nie ciągnie do tych rosyjskich dobroci. Tez miałam w tym miesiącu nic nie kupować z kosmetyków. Jednak chyba nie wytrzymam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich stacjonarnie u siebie nie kojarzę a nawet jeśli gdzieś są to i tak taniej mi wychodzi kliknięcie w sieci z dostawą do paczkomatu niż bilety autobusowe... To chore :D

      Usuń
  37. Maziajki brzmią fajnie. Tylko jak ze składem? Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem ciekawa maseczek oraz płynu dwufazowego :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Posiadam serum na porost włosów i niestety- nie dość że nic nie robi, to jeszcze pachnie jak płyn do naczyń :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam je używać i mi na szczęście nie przeszkadza zapach :)

      Usuń

Instagram