Małe nowości | kolorówka Be Beauty i zakupy w Rossmanie

września 06, 2014

Kolejne nowości z przełomu sierpnia i wrześnie... O dziwo tym razem dosyć rozsądne.

Przeglądając urodową gazetkę z Biedronki w oko wpadł mi wyłącznie puder HD (10 zł) i planowałam go kupić przy okazji zakupów. Zakupy się nadarzyły, puder przygarnęłam (pudrów nigdy dość!) ale nie mogłam się też oprzeć matowej pomadce (7 zł). Brałam ją w ciemno (brak testerów...) jednak udało mi się trafić w satysfakcjonujący mnie, jesienny odcień.

Kolejne zakupy z Rossmana. Jakiś czas temu zaczęłam kurację kremem z kwasem migdałowym z Pharmaceris i niestety moja skóra nie jest w najlepszej formie (ale to dobrze - bo działa) i wybawieniem dla niej okazują się być oleje. Idąc za ciosem i korzystając z promocji sięgnęłam po chusteczki Babydream nasączone olejkami, które postanowiłam używać do demakijażu zamiast tych z Alttery. Nie jest to nowość w mojej kosmetyczce - są tanie (8 zł?), łagodne i skuteczne. Chociaż gdy spojrzałam na ich recenzje wiem, że nie u każdego się sprawdzą. Jednak głównym celem wizyty był zakup małego opakowania z pompką (2 zł) bo żel do twarzy, który obecnie używam ze względu na swoje opakowanie i konsystencję okazuje się być niestety niewydajny, mimo, że do umycia skóry potrzeba go na prawdę niewiele. Swoją drogą muszę oduczyć się robić zakupy w Naturze, bo porównałam sobie ceny dwóch interesujących mnie produktów i jeden z kremów okazał się być 6 zł tańszy (18 a 12 zł) a żel do twarzy pięć (20 a 15 zł). Wkurzyłam się. Do koszyka wpadły też dwa mydła z Himalaya Herbals (wersja ogórkowa i z miodem). Cena bez promocji to 2.50 zł za sztukę a w promocji dwa kosztowały 2 zł. Lubię od czasu do czasu sięgnąć po mydła zamiast żelu pod prysznic czy do mycia twarzy, dodatkowo mydłami w kostce piorę pędzle. Mam nadzieję, że spiszą się lepiej niż wersja z neem, którą miałam kiedyś wątpliwą przyjemność używać.

I to by było na tyle... :)



You Might Also Like

109 komentarze

  1. Łoooo... Nie wiedziałam że BeBeauty maja kolorówke ;) Pomadka z opakowania do złudzenia przypomina te z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiła się w ramach urodowej gazetki :) Produkcji Bell.

      Usuń
  2. Jestem ciekawa jak sprawdzi się ten puder ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie mam całkiem pozytywne :)

      Usuń
  3. Czekam na recenzję szminki, bo zastanawiałam się nad jej zakupem. Ja upolowałam z tego kremowy róż :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ją niebawem pokazać :) Niestety wcięło mi zdjęcia przed awarię komputera :<

      Usuń
  4. Mi też natura wydaje się droższa od Ross. Ja miałam takie wielkie plany co do zakupów w Biedronce, a kupiłam w sumie 4 rzeczy z dwóch gazetek-może poczekam na przecenę i coś jeszcze dokupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze ochotę na te pastylki do kąpieli rąk i stóp ale nie chce mi się po nie specjalnie do Biedronki lecieć :D

      Usuń
  5. ciekawią mnie Twoje mydełka z Himalaya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie :D Wersja z neem była mocno wysuszająca, te niebawem przetestuję ;)

      Usuń
  6. Miałam już w ręce ten puder HD ale nie wzielam bo jestem przywiązana do Synergena ostatnio. Aczkolwiek innym nie mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Całkiem nieźle ale na efekt HD nie ma co liczyć ;)

      Usuń
  8. Ten kolor szminki musi być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bede musiala rozejrzec sie za tymi pomadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą pomadkę i faktycznie kolor idealny na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze,że nie widziałam tych pomadek,musze się wybrać do Biedry :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pojemniki podróżne mam dwa i zawsze pakuje w nie szampon i odżywkę. Zaoszczędzam sporo miejsca i wagowo zawsze jest lżej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już kiedyś taki pojemnik i zepsuł się psikacz, potem nie miałam jakoś okazji kupić drugiej sztuki:)

      Usuń
  13. Na te pastylki to i ja mam ochotę ;) a ciekawa jestem tego pudru i mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mydełka warto zapolować teraz przy okazji promocji :)

      Usuń
  14. Widziałam ten puder HD u kogoś na blogu, jestem ciekawa jak się spisze na twarzy. Opakowanie pomadki łudząco podobne do pomadki z Essence. Nie widziałam jeszcze tych chusteczek z olejkami, jak się sprawdzają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie podobne :) Jakoś nie skojarzyłam wcześniej.
      A ja olejkowe chusteczki bardo lubię :)

      Usuń
  15. Te pojemniczki z Rossmanna są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. BeBeauty ostatnimi czasy oferuje fajną kolorówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Daj znać jak spiszą się mydła Himalaya. Miałam ostatnio ochotę je kupić, ale w koszyku wylądowały sprawdzone już z Alterry.
    Jestem ciekawa czy warto się nimi zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę na Alterre z sandałem :D
      Powinien pojawić się za jakiś czas na ich temat jakiś post :)

      Usuń
  18. Też mam zamiar kupić te mydełka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawią mnie te mydła Himalaya Herbals, zwłaszcza to z neem. Przy najbliższej okazji kupię sobie ze dwa rodzaje. Też często lubię się myć mydłem zamiast tradycyjnego żelu pod prysznic:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z neem miałam dawno temu i strasznie mnie przesuszało niestety.

      Usuń
  20. Moze ja tez szkusze sie na te mydelka, zaciekawilas mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kupiłam w Biedronce Lip Tint z Be Beauty i jest bardzo, ale to bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłam na te tinty ale jakieś takie kolory miały nie moje :)

      Usuń
  22. Hmm tyle razy jestem w Rossmanie i nie widziałam tych mydełek, albo zle patrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje prawdopodobieństwo, że to nowość bo sama się z nimi w Rossmanie spotkałam po raz pierwszy :)

      Usuń
  23. Ciekawi mnie puder :) A jaką kurację kwasem wybrałaś, 5 czy 10%? Bo zastanawiam się, na co przejść po Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. słyszałam dobre opinie o tym pudrze i ciekawa jestem jak się sprawdzi u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go ze dwa razy i całkiem nieźle się zapowiada :)

      Usuń
  25. Te chusteczki wydaja się ciekawe, składowo są ok ? Bo różne rzeczy potrafią w takie rzeczy ładować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. INCI: Canola Oil, Isopropyt Mistrate, Parfum, Simmondsia Chinensis Oil, Ascorbyl Palmitate, Tocopheryl Acetate
      Zasadniczo to się niestety nie znam :D

      Usuń
  26. Jakie fajne mydełka :)

    atelierkobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba polecę do Biedronki szukać tego pudru, niedobra Ty! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z nim dziś jeszcze spotkałam (no cóż, niebawem następny post z nowościami...)

      Usuń
  28. Fajne zakupy. Jak się sprawdza ten puder? :) Mam co prawda jeszcze prawie całe opakowanie Max Factor ale ten mnie bardzo ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie mam całkiem całkiem przyjemne :)

      Usuń
  29. Ciekawe jaki jest ten puder... napisz to może wybiorę się do Biedronki i kupię jak jeszcze będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na post z kolorem i oceną szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czekam na recenzje pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieję, że pokażesz tę pomadkę niebawem :) Mnie niestety nie udało się nic upolować w Biedronce, bo szafki zostały "wyczyszczone" widać w ekspresowym tempie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś jeszcze spotkałam w Biedronce aż dwie sztuki :) Na dniach się pojawi :)

      Usuń
  33. Przy okazji wizyty w Rossmanie tez muszę zaopatrzyć się w puste buteleczki żeby zrobić sobie więcej miejsca w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale też na szczęście nie kuszą mnie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zaopatrzyłam się w te mydełka Himalaya i ciekawa jestem czy się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śmiać mi się chciało jak przeczytałam "puder do zdjęć". Myślę WTF - do zdjęć czy do twarzy? Okazało się, że dobrze się sprawdza na twarzy podczas robienia zdjęć ;) Wybrałam go, bo jest bardzo jasny (chyba nawet biały). Czekam na Twoją opinię na jego temat, bo sama nie stosowałam pudrów od 3 lat i nie wiem jak moja twarz to przyjmie :D
    Też kiedyś chciałam zapolować na te mydełka z Himalaya w Rossmannie, ale pomyślałam - Na co mi tyle mydeł? Przecież jeść tego nie będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten puder HD zapowiada się całkiem przyjemnie ale zobaczymy 'w praniu' :)
      Ja na szczęście mydlanych zapasów nie mam więc mogłam je wrzucić do koszyka :)

      Usuń
  37. Ten puder miałam w rękach i ostatecznie odłożyłam. Z tego rzutu kupiłam kredkę w niebieskim kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kredki nie kuszą, miałam ochotę na cień w płynie ale mi róż wykupili :<

      Usuń
  38. Te chusteczki sama chętnie wypróbuję! Nie widziałam tej wersji jeszcze, gapa ze mnie :D I teraz strasznie żałuję, że nie kupiłam tego pudru HD bo same pochwały słyszę.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są od dawien dawna ale raczej popularności nie zdobyły :)

      Usuń
  39. Też skusiłam się na to mydełko z Himalaya , niestety w mojej biedronce nie było pomadek bebeauty ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten puder HD fajnie się prezentuje. Myślę, że mógłby być fajną alternatywą dla pudru ryżowego... może się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ryżowy z MIYO i bardzo się z nim lubię, chętnie za jakiś czas je porównam :)

      Usuń
  41. Muszę zdobyć ten puder HD i koniecznie go wypróbować. Tylko, że ja dopiero za miesiąc może się w Polsce pojawię :( Czy ten puder wszedl do stałej oferty
    ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiem czemu ale z tej firmy akceptuję tylko mleczko do demakijażu i płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z BeBeauty? Ja mleczek nie lubię ale niebieski micel jest moim ulubieńcem :-)

      Usuń
  43. Muszę zakupić te opakowania z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Polowałam na puder HD, ale nie udało mi się go dorwać:(

    OdpowiedzUsuń
  45. Widziałam te pomadki, ale nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. całkiem ciekawie wygląda ten puder HD, jeszcze ta cena (!), ale nie widziałam go w Biedronce ;/

    OdpowiedzUsuń
  47. Używam tych chusteczek z Rossmanna, ale wersji podstawowej podczas wykonywania makijażu itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej nie, częściej sięgam po te z Biedronki ;)

      Usuń
  48. fajne zakupy :) jak spisuje się u Ciebie ta szminka z biedronki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem całkiem! W poniedziałek postaram się pokazać zdjęcia :-)

      Usuń
  49. Mam pomadkę balsam-tint Bebeauty, która barwi usta na różowo ale jest to bardziej pomadka ochronna - fajna jest, bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Też wzięłam ten puder ale ile on ma parabenów masakra ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam ten puder i jestem z niego bardzo zadowolona - nie spodziewałam się cudów, ale daje rade - dzisiaj nawet mam na zewnątrz upał, a z podkładem po 4 godzinach nic się nie dzieje :O

    OdpowiedzUsuń
  52. ja skusiłam się na niebieski eyeliner, niestety okazał się bublem,
    zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga: youressentials.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. też się skusiłam na tą pomadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Widziałam dzisiaj recenzję pomadki w takim "nudziakowym" odcieniu i bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  55. czekam na recenzję pudru!! bo kusił mnie strasznie, ale w końcu go nie kupiłam i podejrzewam, że będę tego baaaardzo żałować.. :(

    OdpowiedzUsuń
  56. chusteczki z babydream są cudne, sama często po nie sięgam

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubię migdałowe mydełko z Himalaya Herbals :)

    OdpowiedzUsuń