L'Oreal Rouge Caresse | Fashionista Pink

by - sierpnia 10, 2014

 Moja pomadka z L'Oreal niebawem się skończy więc pora napisać na jej temat kilka słów.



Zacznę od ceny. Blisko 50 zł w cenie regularnej jest kwotą mocno przesadzoną i gdybym tyle za nią zapłaciła byłabym srodze rozczarowana. Udało mi się ją dorwać za w jednej z drogerii internetowych za złotych 10 i wydaje mi się, że jest to odpowiednia cena za produkt tej jakości.
Pomadka ta ma bardzo przyjemną masełkową konsystencję i słabiutkie krycie. Na ustach wygląda niczym mało błyszczący błyszczyk. Utrzymuje się maksymalnie pół godziny więc częste poprawki prowadzą do szybkiego zużycia produktu. Dodatkowo delikatnie wysusza ona usta co zupełnie mnie do niej nie przekonało. Ratuje ją tylko uroczy, chłodny odcień różu, który wygląda bardzo dziewczęco.
Muszę przyznać, że jestem nią rozczarowana i z pewnością nie kupię kolejnej...


You May Also Like

47 komentarze

  1. kolor w opakowaniu bardzo przyjemny, za to cena odstrasza. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Jest zupełnie nieadekwatna do jakości :)

      Usuń
  2. Szkoda, że wysusza. Kolor faktycznie ma śliczny, ale co z tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 złotych - to faktycznie dobry zakup:) ale skoro w dodatku przesusza lekko to przesada zwłaszcza za 50 złotych....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upolowana na ezebrze :D Cena regularna to mocna przegięcie za taką jakość...

      Usuń
  4. Nie podoba mi się, że wysusza usta, ale wygląda na nich całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet by mi sie podobała gdyby nie to ze wysusza;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, delikatny kolorek
    szkoda że wysusza

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie znoszę takiego błyszczykowego wykończenia, więc i tak bym się na nią nie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uhhh... te ceny z L'oreala :/ Często nieadekwatne do jakości. Nie przepadam za tą marką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niewiele produktów od nich miałam właśnie ze względu w ciut wygórowane ceny :) Znam na prawdę wiele dobrych produktów za niewiele pieniędzy i szkoda mi płacić więcej ;)

      Usuń
  9. Faktycznie, cena 50zł za tak niedoskonały efekt to przesada...

    OdpowiedzUsuń
  10. oj drogi, ja sie czaje na pomadki matowe z goldenrose

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuuuu... Szkoda, ze sie nie sprawdziła :-/ Zwłaszcza, ze jakość taka słaba :-/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie jesteś z niej zadowolona, bo wygląda bardzo naturalnie i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Odrobinę ją widać. Ja z natury mam barrrdzo blade usta :-)

      Usuń
  14. Kiedyś kusiły mnie te pomadki, ale że Loreal ma strasznie wysokie ceny, a ich jakoś coraz częściej mnie zawodzi to postanowiłam dać sobie spokój. Nie mniej jednak podobają mi się te szmineczki, są bardzo naturalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ich spory plus jak ktoś nie przepada za mocnym kolorem na ustach :)

      Usuń
  15. Myślałam nad zakupem tej pomadki i po Twoim wpisie cieszę się, że zrezygnowałam z zakupu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje szansa, że u Ciebie sprawdziła by się lepiej ;)

      Usuń
  16. pół godziny, to dla mnie zdecydowanie za krótko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tyle to byle błyszczyk za parę złotych się utrzymuje :<

      Usuń
  17. racja, cena zbyt wygórowana za ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam 3 kolory z tej serii pomadek, ale długo przed zakupem testowane, więc jestem z nich bardzo zadowolona. Moje ulubione to 103, 101 i 102

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziwne, że ma jednocześnie masełkową konsystencję i wysusza usta. Szkoda, że kolor jest słaby. A cena 50zł rzeczywiście jest przesadzona..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się ;) To samo moim ustom robiło moim ustom malinowe masełko z Nivea ;)

      Usuń
  20. Oj nic jej nie widać :( nie warta tej ceny...

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor tragiczny, a właściwie jego brak. szkoda nawet 10 zł w takim razie a co dopiero 50 ;O

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktyczne, szału nie ma...Za 50 zł?!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny delikatny kolor ,ale ta cena...oj. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodziewałam się, że będzie o wiele lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  25. za taką cenę na pewno się na nią nie skuszę, tym bardziej że wysusza usta ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jakoś strasznie ale po kilku aplikacjach przydaje się jakiś dobry balsam :<

      Usuń
  26. Efekt jest bardzo subtelny, ale podoba mi się :) Już od dawna mam ochotę na tą pomadkę i za 10zł też z chęcią bym ją kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bo zazwyczaj płaci się za markę a nie kosmetyk, niestety ;) Dobrze, że nie zapłaciłaś za nią 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cena regularna stanowczo przesadzona, za 10zł może bym się skusiła ale jak wysusza usta to już nie bardzo do niej ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cóż kolejny raz sprawdza się teoria że nie wszystko co drogie to już od razu jest dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, chyba bym się zdenerwowała gdybym zobaczyła kompletny brak krycia za taką cenę.. :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam akurat dwa inne odcienie i bardzo lubię :) Z tym kryciem bywa różnie, zależnie od koloru.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor cudny ale taka jakość i delikatność koloru za 50 zł to delikatnie mówiąc przegięcie..

    OdpowiedzUsuń
  33. 50 zł!? Chyba ich pogięło ;(

    OdpowiedzUsuń