India Cosmetics | 2/3 | Krem do rąk z olejem konopnym

sierpnia 19, 2014

Czas na parę słów na temat kremu do rąk od India Cosmetics [KLIK]


Co do estetyki opakowań wypowiedziałam się we wczorajszym poście na temat pomadki ochronnej [KLIK]. Jednak tuba kremu posiada wygodne zamknięcie na 'klik' co jest dla mnie dużym plusem bo nalezę do gatunku osób, które gubią wszelkie korki i nakrętki.
Nie jestem chemikiem, jednak okiem laika łatwo zauważyć, ze krem ten zawiera parafinę i sylikon, który daje efekt wygładzenia ale i olej konopny, wosk pszczeli, ekstrakty,  panthenol czy allantoinę. Działanie tego kremu jest na prawdę w porządku. Producent wywiązał się z obietnicy natychmiastowego nawilżenia i wygładzenia dłoni. Mimo bardzo lekkiej konsystencji i szybkiego wchłaniania krem pozostawia na dłoniach uczucie komfortu. Efekt jest doraźny jak w przypadku większości kremów i po umyciu rąk ja aplikuję go ponownie. Zapach tego kremu tak samo jak w przypadku pomadki ochronnej jest lekki i przyjemny, jednak w żaden sposób nie nachalny. Ze względu na swoją konsystencję krem okazał się być bardzo wydajny. Kosztuje on 12.99 zł za pojemność 100 ml w sklepie producenta [KLIK] co uważam za cenę odpowiednią do jego jakości.
Podsumowując: to dobry, lekki krem nawilżający w przyjaznej cenie i o dużej wydajności.



You Might Also Like

48 komentarze

  1. Kuszą mnie te kosmetyki, tylko ta dostępność kiepska... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie te kosmetyki z konopią indyjską :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie wypróbowanie tych kosmetyków, ale rozum podpowiada, że u mnie nie podziała ze względu na parafinę w składzie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi parafina w kremach do rąk/stóp i balsamach nie przeszkadza :)

      Usuń
  4. Coraz ciekawsze wydaja mi sie te kosmetyki, czekam na kolejna recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że dostępność jest słaba, bo chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy kosmetyk, chociaż ja raczej nie używam kremów do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie szybko wchłaniające się kremiki do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kremik, ale o tej firmie nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego kremu ta ja jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znów maryśka, nie bo wpadnę w nałóg:)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszą mnie te kosmetyki, muszę ich poszukać po osiedlowych drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, kurcze, planuję już zakup tej pomadki z poprzedniego posta, teraz krem do rąk :-D Konopie uzależniają :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj poczekaj, jutro pojawię się tu jeszcze z ich balsamem :D

      Usuń
  13. W tej cenie warto skusić się na kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy ten krem :) Wypróbowałabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie ma stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusisz tym kremem, oj kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy o nim nie słyszałam.Ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda że ma parafinę na początku w składzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W produktach do ciała mi osobiście parafina szczególnie nie wadzi ;)

      Usuń
  19. Szkoda, ze słaba dostępność. Ale moze kiedys bedzie okazja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. To jakaś nowośc kosmetyczna? Pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kuszą mnie te kosmetyki,ale dostępność hmm bywa to kłopotliwe :) mam swój ulubiony krem,ale ten wydaje mi się ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie spotkałam się w sklepach z tą linia kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz widzę ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam jeszcze o tych kosmetykach, ale zaciekawiłaś mnie :) A co do opakowania, to mi się podoba, mimo, że do młodzieży już się nie zaliczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzeba będzie go kiedyś przetestować ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejna nowość na Twoim blogu, z którą nigdy w życiu się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam produktów tej firmy ale chyba powinnam to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak poprawi się dostępność to z chęcią kupię parę produktów z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam kiedyś podobny w the body shop , ciekawa jestem który lepszy :)

    OdpowiedzUsuń