E-naturalne.pl | Maska algowa peel-off pod oczy | Maska algowa peel-off wybielająca.

Moją przygodę z maskami algowymi rozpoczęłam dzięki uprzejmości firmy e-naturalne.pl [KLIK]. Kontynuując współpracę w firmą zdecydowałam się na dwie kolejne tego typu maski: wybielającą do twarzy i tę pod oczy.


W [TYM] miejscu możecie przeczytać recenzję maski algowej nawilżającej, która szybko podbiła moje serce. Dwie kolejne utwierdziły mnie w przekonaniu, że warto taki produkt w swoich zbiorach posiadać.


Maska pod oczy ciekawiła mnie najbardziej. Moja skóra pod oczami jest cienka, mimo stosowania kremów wydaje mi się, że wygląda gorzej niż wskazuje metryka. Wskazaniami producenta co do zastosowania tej maski są: zmarszczki, kurze łapki, cienie pod oczami, zmęczenie, regeneracja skóry oraz kuracja antystarzeniowa. Nastawiłam się na widoczne efekty i efekty są. Po pierwsze już w czasie aplikacji i 'noszenia' maski na skórze odczuwalny jest komfort i przyjemne uczucie chłodzenia (proszek mieszamy z zimną wodą w stosunki 30:90 - ja to robię na oko ;)). W efekcie maska widocznie niweluje worki pod oczami i odświeża skórę. Odczuwalne jest także uczucie przyjemnego nawilżenia, lekkiego napięcia (ale nie ściągnięcia!). Jeśli maski peel-off kojarzą Wam się z nieprzyjemnym ciągnięciem skóry w czasie ich odrywania  tu takiego efektu nie ma.
W moim odczuciu maska algowa to przyjemne spa dla okolic oczu i idealny dodatek do codziennej pielęgnacji. Do kupienia w stronie e-naturalne.pl w [TYM] miejscu w cenie 5,90 zł za 10 gramowe opakowanie.
INCI:  Solum Diatomeae (Diatomaceous Earth/Terrede Diatomées) - Algin - Calcium Sulfate - Tetrasodium Pyrophosphate - Sodium Ascorbate -Trisodium Phosphate - Crithmum Maritimum Extract - Himanthalia Elongata Extract.


Czy wierzycie, że maska mogłaby Wam wybielić skórę? Macie rację ;) Nie ma na to szans. Jednak ten produkt przyjemnie ją rozświetla i rozjaśnia. Pokuszę się o określenie, że jest to świetna maska bankietowa bo oprócz powyższych efektów wspaniale nawilża i wygładza skórę. Po jej zastosowaniu wygląda promiennie. Maska bogata jest w naturalne ekstrakty. Jest to z pewnością świetna alternatywa dla wszelakich kremowych masek drogeryjnych. Chociażby właśnie ze względu na uczucie chłodu, które jest co najmniej przyjemne i kojące dla skóry. Na chwilę obecną nie jest dostępna na stronie jednak nadal producent oferuje wersje: rewitalizującą, kakaową, nawilżającą, ujędrniającą oraz ta z witaminą C [KLIK] w cenie ok. 10 zł za 30 gramów - które też pewnie prędzej czy później przetestuję :)

Jeśli zastanawiacie się nad zakupem alg - ja jak najbardziej Was do tego zachęcam. Taki niepozorny proszek daje na skórze na prawdę widoczne efekty :) A jeśli algi znacie - mam nadzieję, że się ze mną zgodzicie :)


78 komentarzy:

  1. O lubię maseczki peel-off, więc to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za peel-ofami ale na tą chętnie się skuszę!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dużo przyjemniejsza od typowych peel-offów ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam Algi, wspaniale działają na moją skórę, natomiast ową maseczkę chyba kilka lat temu miałam nawet u siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też je polubiła :) Żałuję, że odkryłam je tak późno :)

      Usuń
  4. Maska pod oczy? Kurczę o tym jeszcze nie słyszałam, ale jeśli działa to trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że taka maska na chwilę obecną bardzo by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mnie zachęciłaś do jej kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi świetnie, zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Bo to na prawdę fajna sprawa :))

      Usuń
  8. bardzo fajna ta maska algowa,lubie w takiej formie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja Ci powiem, że da się maską wybielić skórę twarzy :D ja jestem tego żywym przykładem :D tylko, że ja z tym problemem, że wybielać nie chciałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja za typowymi też już nie :) Jednak algi są bardzo komfortowe i w noszeniu i 'zrywaniu' :)

      Usuń
  11. nigdy nie stosowałam alg, ale ta maseczka jest bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam algi i to jak się je usuwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta maska mnie nie kusi, ale zastanawiam się nad innym zamówieniem z e-naturalne, a konkretniej nad azeloglicyną, żeby ukręcić sobie tonik zamiast chwilowo niedostępnego Acne Dermu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama miałam ochotę na kurację Acne Dermem bo pięknie się spisał w zeszłym roku a tu pupa, nigdzie go nie ma...

      Usuń
  14. Muszę chyba również zadbać o skórę pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maski algowe to absolutny niezbędnik każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio polubiłam się z maseczkami peel-off :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię maseczki peel-off, mam ze spiruliną innej firmy i jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię tego typu maseczki ;) chętnie się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie kiedyś wypróbowałabym taką maseczkę peel-off ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopiero zaczynam swoją przygodę z maskami, a ta wygląda obiecująco :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w zasadzie nie stosuję masek pod oczy. bo nie odczuwam takiej potrzeby, często wcieram w skórę pod oczami jakiś naturalny olejek i to mi wystarcza. Choć produkt jest jak najbardziej ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję i kremu i olejki ale niestety, mam problemy z tą okolicą :<

      Usuń
  22. Nigdy nie miałam masek algowych, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. od dawna mam ochote na zakupy u nich :D chyba tam fortune zostawie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę zajrzeć na ich stronę jak tylko wykończę zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam spore zapasy,ale te maseczki wydają się ciekawe.Ta pod oczy może być rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  26. Ekstra produkt:) Muszę go kiedyś koniecznie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie spotkałam się z maską stricte pod oczy, ale produkt mnie zainteresował zwłaszcza za taka cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. hmm, ciekawa, może się na nią skuszę, jak będzie dostępna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Maski algowe, to wytwór bogów :)) Skusze się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię maseczki peel-of i te z algami, więc to idealna propozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam wszelkie produkty z algami, obecnie używam spiruliny
    :)
    Ale ta maska pod oczy bardzo mnie zaciekawiła ;)
    ____________________________________________________

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards ;) Jeżeli chcesz wziąć udział w zabawie zapraszam: http://beautybeauty2003.blogspot.com/2014/09/miesiac-z-maska-cece-med-silk-mask.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dla urozmaicenia spirulina podrażnia ;)

      Usuń
  33. Hmmm ciekawa maska. Nie znam tej strony, już ją wertuję.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Luuubię peel-offy ;) a jak do tego jeszcze algowe, to czuję się kupiona :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię tę maskę pod oczy. Wybielająca też jest w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Na tą pod oczy narobiłaś mi ochoty :) Ja mam maseczkę algową nawilżającą z Nacomi, bardzo ją lubię, ale nie ściąga się za dobrze, muszę ją zmywać.

    OdpowiedzUsuń
  37. maska pod oczy musi być cudowna! chętnie kupię :-)

    OdpowiedzUsuń

Instagram