Catrice | Defining Blush | Rosewood Forest

września 25, 2014

Dopóki nie kupiłam tego różu nigdy bym nie pomyślała, że odważę się nosić taki odcień na co dzień. Kupiłam. I noszę. I po raz kolejny będę chwalić róże Catrice.


Opakowanie tego produktu przypomina hm.. kostkę lodu? Jest plastikowe, jednak nie mam zastrzeżeń co do jego jakości. Róż posiada delikatne tłoczenie. Jest dosyć twardy jednak dobrze napigmentowany. Trzeba aplikować go z umiarem i dobrze rozetrzeć. Pozostaje na skórze przez cały dzień.
Za to kolor... Odcień Rosewood forest jest matową ciepłą śliwką z brązowymi tonami. Wygląda idealnie w przypadku bardzo jasnej skóry, jednak i u ciemniejszej sprawdza się równie dobrze.
Są lepsze róże - z pewnością. Jednak stosunek jakości do ceny (17 zł?) w przypadku tego kosmetyku przemawia na jego niewątpliwą korzyść. Do drogerii niebawem wejdą nowe odcienie tego produktu i już wiem, że będę miała problem, żeby oprzeć się zakupom :)


Nie widzę go niestety na stronie Catrice więc istnieje prawdopodobieństwo, że został wycofany. Szkoda, wielka szkoda...

You Might Also Like

123 komentarze

  1. wyglada super :) nie obejrzalabym sie za nim, a tu takie zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jakieś takie niepozorne się wydają ;))

      Usuń
  2. Ładny kolor, muszę sobie taki chłodniejszy właśnie na jesień sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny odcień! Kiedyś miałam ochotę na te róże, ale jeszcze się nie skusiłam na żaden :). Pigmentacja testerów była nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień! Tylko matowy, więc nie dla mnie. :D Ale na pewno wygląda super na buzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ma naprawdę śliczny:)♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do tej pory byłam przyzwyczajona do Afirca by W7 i nic innego mi nie przyadło do gustu. Ale ten prezentuje się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z W7 kusi mnie ich najnowszy róż - pewnie kiedyś będzie mój :D

      Usuń
  7. Kupiłam go ostatnio i jestem oczarowana kolorem <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo czyli jest nadal dostępny na to wygląda :D
      Kolor piękny, gościł na mojej twarzy przez cały ubiegły sezon jesienno-zimowy :)

      Usuń
    2. Dorwałam go przez Internet bo tak w Naturze czy SP się nie rozglądałam :PP Przypomina mi w sumie trochę róż ze Sleeka Antique czy jakoś tak ;)

      Usuń
    3. Ten Sleek chyba bardziej wpada w brąz, swoją drogą mogłabym go mieć... :D

      Usuń
  8. Kolor interesujący, lecz obawiam się, że byłby dla mnie zbyt ciemny. Mam sentyment do różów Catrice. Do nie dawna używałam jego starą wersją dwukolorową Apricot Smoothie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny ma odcień ten róż =)
    Szkoda, że go wycofali. :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobaja mi sie takie opakowania z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo rzadko używam różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz się z nim spotykam. Wydaje mi się, że mógłby być dla mnie za ciemny, ale nie jestem pewna :) Musiałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo ciemnego odcienia wygląda naturalnie, kwestia nałożenia go w niewielkiej ilości ;)

      Usuń
  13. Ładny kolor. Szkoda, że w mojej Naturze zlikwidowali szafkę Catrice. Do następnej Natury mam za daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że są Natury bez Catrice :)

      Usuń
  14. Ładny odcień. Ja średnio przepadam za różami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor dosyć nietypowy, jestem ciekawa czy uda mi się go znaleźć na wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze chyba mam coś odrobinkę podobnego ale jak najbardziej kolor byłby dla mnie. Muszę się kiedyś rozejrzeć za różem Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo ładny odcień :) jestem ciekaw nowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Pierwsze zdjęcia w sieci wyglądają co najmniej dobrze! :)

      Usuń
  18. fajny odcień mimo, że omijam róże zazwyczaj ten podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorek świetny, podoba mi się ;)
    często coś fajnego szybko wycofują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :/ Fajnie, że odświeżają swoją ofertę ale często lecą dobre produkty a bubelki zostają...

      Usuń
  20. Ciekawy odcień, taki nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny odcień :) Ja osobiście nie przepadam za różami :)
    Ale ostatnio często kupuje ciemne kolory róży do używania jako bronzera :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ulubieńca bronzerowego już mam więc róże pozostają różami ;)))

      Usuń
  23. taki kolorek pasowałby mi z pewnością

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny kolorek :) Na jesień jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny odcień, ale kompletnie nie dla mnie :) Ja mam Rose Royce jakoś tak :) Mocna pigmentacja to absolutna zaleta tego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo oryginalny kolor, miła odmiana dla wszystkich odcieni różu i koralu. Nie zawsze ogarniam dlaczego firmy wycofują udane produkty, a badziew czasami zostaje w ofercie na długie lata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :D
      A z tym wycofywaniem... to choroba ich wie ;))

      Usuń
  27. Czaję się na nie i czaję już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny odcień, nigdy nie zerkałam na róże tej firmy natomiast chyb pobuszuję w ich szafie właśnie za różami.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam odcienie Rosewood, ale na ustach. Inna sprawa, że kompletnie mi nie pasują, nie robią nic korzystnego dla mojego typu urody ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. piekny!! uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny, dzienny odcień, ja mam bardzo jasną skórę

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten róż tylko w innym kolorze. Jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolor średnio mi się podoba, ale Catrice posiada wiele innych, które pasują mi bardziej :) Każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kolorek ładny, ale obawiałabym się czy nie jestem zbyt blada do niego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż - ja jestem dosyć jasna i źle nie wygląda :D O dziwo ;))

      Usuń
  35. Mam 2 róże z Catrice i bardzo je lubię, choć jedna sztuka akurat kilka dni po zakupie spadła mi na kafelki i niestety, opakowanie tego nie przetrwało i jest w 2 częściach, ale za to wkład pozostał cały :) Jak będą nowe odcienie to na pewno je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są pierwsze swatche w internecie, zapowiadają się śliczności :D

      Usuń
  36. z Catrice poza pomadką jeszcze nic innego nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładny odcień. Wydaje mi się, że nie do końca by mi pasował, ale mogę podziwiać u kogoś innego na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie wybierałam takich odcieni, ciekawe czy by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie do końca mój odcień, ale ogólnie róże Catrice lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba właśnie teraz go wycofali :). Piękny odcień, lubię takie brudne róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie jestem na bieżąco z nowościami i ich wycofywaniem :-) A i szał na limitowanki mi przeszedł... Starzeję się :D

      Usuń
  41. Ładny i jak mocno napigmentowany :)

    OdpowiedzUsuń
  42. nie używałam różów aż u koleżanki wypróbowała jeden na sobie i zdecydowanie muszę sobie jakis kupic ;) jesli mieli by o ton jasniejszy róż to chetnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną jest chyba 8 odcieni :) Myślę, że spokojnie znajdziesz coś dla siebie ;)

      Usuń
  43. Ciekawy odcień, jeszcze takiego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładny odcień. Aktualnie używam podobnego z Softera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Softer mam tylko lakier :) Bublowaty lakier :D

      Usuń
  45. ładnie wygląda
    jednak ja póki co róży nie używam

    OdpowiedzUsuń
  46. Trochę ciemny ten róż, ale chętnie spróbuje innych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo mi się podoba ten odcień, faktycznie szkoda, jeśli okaże się, że został wycofany ;/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładny, taki przybrudzony :-) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja raczej różu nie używam, ale myślę, że taki odcień mógłby być dla mnie bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolorek ma niecodzienny, bardzo mi się podoba :) ja w swojej kolekcji nie mam jeszcze żadnego różu z Catrice :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spojrzeć w ich stronę :) Ja mam dwa i z pewnością kolekcja się powiększy :))

      Usuń
  51. Nie miałam różu z Catrice, ale używam ich paletki korektorów i do malowania brwi :). Róż chwalę sobie z Ladycode by Bell :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Rzeczywiście odcień ma przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo chętnie wypróbuję :)
    Kiedyś zniechęciłam się do firmy catrice przez lakiery ... może warto dać drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ich lakiery ze względu na kolory ale trwałość no... nienajlepsza ;)

      Usuń
  54. Codziennie używam różu bo jestem bladziuchem i ten kolorek mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ciekawy, a i śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ma śliczny kolor. Nigdy nie miałam różu catrice, za to essence bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo ładny kolor, nie miałam jeszcze różu z catrice

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękny odcień, pasowałby do mego lica ;)

    OdpowiedzUsuń