Nowości | Czyli zakupy z końca lipca...

Nie przedłużając...


W poszukiwaniu taniego oczyszczającego szamponu na półce w Auchan znalazłam pokrzywowy szampon Malwa gloria. Był taki jak barszcz (2,5 zł za 300 ml) więc przy okazji zdecydowałam się też na wersję z czarną rzepą. W sklepie Ziaji nabyłam w końcu wychwalany przez Was krem nawilżająco matujący 25 + który mimo wielkich zapasów kupić w końcu musiałam. Jestem szalenie ciekawa jak sprawdzi się na mojej skórze, która z produktami tej firmy lubi się średnio. Niebawem pojawi się recenzja trzech produktów z serii Liście Manuka, które zupełnie nie podbiły mojego serca...


I co z tego, że omijam drogerie jak mogę skoro w kiosku dorwałam pięknego nudziaka z Wibo a w osiedlowym Społem piękny błękit z Softer? Zdjęcia na paznokciach pojawią się niebawem.


Peeling enzymatyczny z Bandi [KLIK] (który po trzech użyciach zdążyłam pokochać *-*) , maska algowa nawilżająca [KLIK] z e-naturalne.pl [KLIK] (wczoraj wpadła w moje łapy i wczoraj zagościła na mojej skórze. Czemu ja wcześniej nie używałam alg!?) oraz puder rozświetlający z Hean [KLIK], który znacie z pierwszego wrażenia [KLIK].
Dzięki uprzejmości firmy Bandi na kod: kosmetykoholiczka otrzymacie 10% rabatu na zakupy w ich sklepie internetowym :)

Jak widać tym razem jest dosyć skromnie ale patrząc na fakt ile nowości kupiłam/otrzymałam z lipcu powoli zaczynają opadać mi ręce na ten mój kosmetykoholizm ;)

99 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego lakieru z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne odcienie lakierów :). Czekam na recenzję pudru. Gratuluję również współprac :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają :) Recenzja pudru za jakiś czas - muszę go najpierw porządnie przetestować :D

      Usuń
  3. Czekamy na recenzję tych trzech produktów ;) gratuluję współprac ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krem z Ziaji akurat kończę powoli i ja go polubiłam :) A skoro peeling już po 3 użyciach kochasz to jestem ciekawa jego pełnej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ciekawi właśnie przez ogrom pozytywnych opinii na jego temat :))

      Usuń
  5. Bardzo fajne zakupy i przesyłeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja czekam na post o tych liściach manuka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje o produktach Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas napiszę o nim coś więcej, na chwilę obecną jest mooocno na tak :)

      Usuń
  8. Fajne nowości, czekam na recenzje kremu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj trochę poczekasz, niedawno zaczęłam używać krem-żel z Eveline :D Myślę, że na Ziaję przyjdzie pora bliżej jesieni (ale oczywiście musiałam go kupić już teraz...)

      Usuń
  9. Ciekawa jestem tego szamponu Malwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również pomimo dużych zapasów i tak kupuję kolejne kosmetyki, ostatnio panuje u mnie szał na podkłady :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa tego kremu z ziaji, chociaż po ostatnim się zraziłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Ale nic nie poradzę, że zawsze nie mogę się oprzeć produktom, które wszyscy chwalą ;)

      Usuń
  12. Jestem najbardziej ciekawa peelingu enzymatycznego, więc wyczekuję recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio też kupiłam ten krem z Ziaji jestem ciekawa czy jest tak dobry jak wszyscy piszą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te lakiery, nowości super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier Wibo ma śliczny kolor, ale ogólnie za nimi nie przepadam. Ciekawa jestem jak spisze się krem Ziajki. Sama również muszę się kiedyś na niego skusić, bo recenzje ma bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo z lakierami z tej serii lubię :)

      Usuń
  16. Świetne nowości ;) teraz nic tylko testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję współprac, przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne nowości :) mam nadzieję że wszystko się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten krem ziaji i u mnie szału nie ma:/ cycków nie urywa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy. Jestem już od dłuższego czasu ciekawa kosmetyków Bandi :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne nowości :*miłego testowania:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię lakiery z Wibo :)
    Ciekawe nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję współpracy! :) Owocnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba ten błękitny lakier, ciekawe jak wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ziaja jest dobra, ale radzę używać na zmianę z jakimś innym kremem ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem, jak spiszą się kosmetyki z Bandi na dłuższą metę :) Miałam od nich krem koloryzujący i niestety nie byłam zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten niby BB? Mam próbki i muszę go w końcu przetestować :D

      Usuń
  27. Krem Ziaja jest super ale ja bardziej lubie ten 30+ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie o nie ,nie potrzebuję następnego kremu! :<

      Usuń
  28. Miłego testowania życzę w takim razie ;) Miałam krem z Ziaji, ale ten 30+ i niby fajny, ale szału nie robił... Mam nadzieję, że ten się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam na Twoją recenzję liści manuki, bo wszyscy zachwalają, a ciągle biję się z myślami czy kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem bardzo ciekawa jak prezentuje się na paznokciach ten błękitny lakier Softer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia już są :) Na dniach się pojawi :D

      Usuń
  31. Ciekawi mnie ten peeling z Bandi ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam na recenzje manukowej Ziaji - wciąż waham się czy kupić :]

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem niesamowicie ciekawa, jak spiszą się szampony:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bo brałam je w ciemno :D Ale z sympatii do emulsji i maski z Glorii padło na nie :)

      Usuń
  34. No rzeczywiście niewiele tego:) Też jestem ciekawa tego kremu z Ziaji-ja mam wersję z bio olejkiem awokado i chyba mnie zapycha:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele bo w lipcu były chyba ze cztery takie posty... :D

      Usuń
  35. Mam ten kolor lakieru z Softer, jest śliczny, choć trwałość nie powala na kolana:). A krem z Ziaji też mam ochotę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ci odprysnął po jednym dniu czy tylko ja mam takie szczęście? :D

      Usuń
    2. Nie, 2-3 dni u mnie :P

      Usuń
  36. Ten peeling enzymatyczny Bandi bardzo mnie zaciekawił, czekam na pełną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne nowości :) jestem ciekawa jak spiszą się kosmetyki Bandi - poszukuję dobrego peelingu enzymatycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. gratuluję współpracy, czekam na pazurki

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekawe, jak się sprawdzą te szampony :) jeśli chodzi o tanie to ja lubię Barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. czekam na opinie o serii Liście Manuka, bo jak na razie czytałam głównie pozytywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam malinowy Softer i super się sprawuje! Ten ma genialny kolor :) Ja swój dostałam od jednej z czytelniczek, nigdy się z nimi nie spotkałam w żadnej drogerii ;/ Tak z ciekawości jaka jest jego cena? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe , przydatne zakupy :)) . Miłego używania ;P.

    OdpowiedzUsuń
  43. lakiery do paznokci - super kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawa jestem tego peelingu enzymatycznego z Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  45. peeling enzymatyczny :)))) ciekawa jestem czy będzie fajny1?

    OdpowiedzUsuń
  46. Czekam na ten błękit na pazurkach - achhhh szalenie mi się podoba w buteleczce!

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie miałam jeszcze szamponów z Malwy :) Mam zamiar kupić, słyszałam o nich dużo dobrego no i są w dodatku tanie

    OdpowiedzUsuń
  48. Miałam ten krem z Zjaji był ok

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne nowości, ciekawa jestem tych szamponów, faktycznie tanie były :)

    OdpowiedzUsuń
  50. jestem ciekawa tych szamponów !

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam półki z szamponami w Auchanie - tanie i na prawdę dobre szampony można tam znaleźć :)! Ten akurat mi nie przypasował (mam skore wrazliwa na sls)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam ten szampon w wersji brzozowej i jest strasznie silny, włosy mi po nim wypadają :/

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja jestem ciekawa jak spiszą się te szampony ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulację współprac, ciekawe produkty ; )
    Ładny ten kolorek z Soflera.

    OdpowiedzUsuń
  55. u mnie Ziaja sprawdza się okropnie .. Z BAndi kiedyś miałam krem nawilżający i był świetny,ale starczył tylko na msc a kosztował 60zł:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, nie pocieszyłaś mnie tą informacją :D Peeling na szczęście jest tańszy (30zł) więc spokojnie go kupię w przyszłości o ile dalej będzie spisywał się tak rewelacyjnie :)

      Usuń

Instagram