Biały Jeleń, Hipoalergiczny żel do mycia twarzy z oczarem wirginijskim

marca 25, 2014

Nie przepadam za przeciętnymi kosmetykami i rzadko do nich wracam. Żel do mycia twarzy z oczarem wirginijskim marki Biały Jeleń okazał się być jednym z takim produktów. Uprzedzam, że może trochę sceptycznie do niego podchodzę, bo znalazłam już swojego ulubieńca w tej dziedzinie



Po pierwsze średnio podoba mi się jego opakowanie. Nie jest może brzydkie, ale to zupełnie nie moja estetyka. Producent w butelkę zapakował ciut mniejszą ilość produktu niż w standardowych żelach, mianowicie 200ml. Plusem jest korek na ‘klik’ który dozuje odpowiednią ilość produktu. A sam kosmetyk jest dosyć wydajny, mimo swojej leisto-kisielowatej konsystencji.
Nigdy nie wymagałam cudów od produktów myjących. Mają myć i nie robić skórze krzywdy. Ten żel jak najbardziej spełnia moje wymagania. Delikatnie myje (ale nie jest to z pewnością głębokie oczyszczenie, które obiecuje nam producent, ot, delikatne myjadło) i właściwie to wszystko. Nie zauważyłam ani pozytywnego, ani negatywnego wpływu na skórę.


Produkt nie jest drogi, kosztuje w granicach 7 złotych. Dostępność średnia – apteki, sklepu osiedlowe i Hebe o ile się nie mylę.

I niby wystawiam mu pozytywna opinię, bo naprawdę nie jest to zły produkt. Ale po mojej przygodzie z Emusją micelarną Anida mam lekki niedosyt. A recenzja Anidy wkrótce, bo o tym produkcie nie mogę nie mogę Wam nie napisać : )

You Might Also Like

7 komentarze

  1. chętnie poczytam o faworycie :)
    też rzadko wracam do przeciętniaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten żel i mojego serca też nie podbił ;) Parę lat temu szukałam tych żeli wszędzie, ale były niedostępne, teraz z ich dostępnością jest już po wiele lepiej ;)) Czekam na recenzję emulsji Anida, bo widziałam, że jest dostępna w mojej ulubionej aptece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro się pojawi :)
      Też ich szukałam, jak już mi się udało na nie trafić to w wersji męskiej :P

      Usuń
  3. Nazwa tej serii ma w sobie coś takiego, że nigdy się nawet nie zatrzymałam przy żadnym z produktów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrom ludzi sobie chwali te produkty, może warto spróbować ;)

      Usuń
  4. Pewnie się nie skuszę, bo ogólnie z Białego Jelenia kupuję tylko szare mydełko.

    OdpowiedzUsuń