ELF Healthy Glow Bronzing Powder

by - kwietnia 21, 2013

Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch produktów firmy ELF z serii Healthy Glow Bronzing Powder. Jestem posiadaczką dwóch odcieni: matowego ciemnego brązu w odcieniu Matte Bronze oraz piaskowego rozświetlacza Luminance
Produkty te są dostępne w większości internetowych drogerii, kosztują około 10 złotych za sztukę.

Największym minusem produktu jest totalnie tandetne, bazarowe i nietrwałe opakowanie. Moje, częściej używane, jak widać już jest w kawałkach...


Luminance: jest to puder rozświetlający w odcieniu piasku ze złotymi tonami. Ma suchą konsystencję, wydaje się być matowy a efekt rozświetlenia uzyskujemy nienachalnymi drobinami.
Matte Bronze: to idealny kosmetyk dla dziewczyn, które uciekają od wszelkich ciepłych tonów w brązerach.  Jest bardzo ciemny i zimny. Zdarza mu się wręcz podchodzić pod sino-fioletowe tony (ale przydarzyło mi się to tylko na jednym podkładzie).

Trwałość pudrów jest standardowa, utrzymują się na buzi przez klika godzin, później zaczynają znikać.
A tutaj porównanie odcienia Luminance z cieniem Essence Cappucino, please! Jak widać produkt z Elfa jest dużo bardziej złoty. 


Używałyście jakichś produktów z tej firmy?

You May Also Like

9 komentarze

  1. Nie znam produktów Elf ale ten Luminance wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam parę razy w internetowych drogeriach paletki z ELFa, ale niskie ceny jakoś mnie odstraszyły - gdy coś jest "zbyt" tanie to zawsze wzbudza moje podejrzenia odnośnie zawartości ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak mimo niskiej ceny są całkiem niezłej jakości :)

      Usuń
    2. Czemu nie :) Szkoda tylko, że przez te opakowania naprawdę wyglądają jak mazidła z rynku... Wolałabym zapłacić więcej i mieć ładniejszą oprawę kosmetyku.

      Usuń
  3. Ja ich nie uzywałam, ale mam ten cień z Essence i z niego jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, widzę że kiedyś recenzowałaś zestaw korektorów od KOBO. Jeśli jesteś nimi zadowolona i spełniają Twoje wymagania to ja mam jedną nową paletkę do odsprzedania. Kupiłam dwa dni temu w Naturze i jednak nie są dla mnie. Sprzedaję za 12 zł (20 zł cena sklepowa). Jeśli jesteś zainteresowana to pisz. Są nowe! Raz tylko maźnełam każdy palcem. Mogę przesłać real foto na pocztę:)! U mnie się zmarnują a nuż się komuś przydadzą, kto lubi tego typu kolektory. Pozdrawiam

    aniastar@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie potrzebuję kolektorów ;)

      Usuń
  5. Ja mam puder z ELFa i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń