Niby nic a cieszy | Auchan | Odżywka do włosów Jojoba i Karite

grudnia 25, 2016

Moje włosy są upierdliwe. Są cienkie i rzadkie przez co skłonne do obciążania jednocześnie dosyć mocno zniszczone na końcach przez co muszę je nawilżać i dociążać. Znalezienie złotego środka pokierowało mnie do używania wieloetapowej pielęgnacji. Odżywki do spłukiwania w moich zestawieniach mają być lekkie, nawilżające, nieobciążające i... tanie. Bo przy codziennym myciu schodzą u mnie jak woda. Czy tanizna z Auchan dała radę? Zapraszam do dalszej części :)


   O ile opakowanie zdecydowanie do zachwycających nie należy tak to właśnie one przykuło mój wzrok na sklepowej półce. 200 ml kosztuje niespełna 4 zł.

   Odżywka ma przyjemną formułę. Jest ona dosyć lekka jednocześnie przyjemnie treściwa przez co nie przecieka przez palce i dobrze utrzymuje się na włosach. Zapach jest dla mnie neutralny. Pisząc tę recenzję próbuję go sobie przypomnieć i absolutnie nie potrafię. A jako, że na zapachy jest wrażliwa więc na pewno nie jest zły ;)

   Jeśli mowa o działaniu - w stu procentach spełnia moje oczekiwania wobec tego typu kosmetyku. Dzięki swojej lekkości zupełnie nie obciąża (i nie dociąża włosów), delikatnie je nawilża i wygładza jednocześnie mam wrażenie, że po jej użyciu są bardziej podatne na życie życiem własnym. Znaczy to mniej więcej tyle, że będąc z zasady prostym siankiem potrafią po całonocnym koczku złapać trochę objętości i utrzymać lekki skręt dłużej niż standardowe pięć minut.

   Nie jest to kosmetyk o spektakularnym działaniu. I jeśli szukacie produktu, który odmieni wasze włosy zdecydowanie nie warto. Jeśli jednak potrzebujecie kosmetyku codziennego użytku do włosów cienkich może okazać się być strzałem w dziesiątek tak samo jak u mnie. Chętnie do niej wrócę jako urozmaicenie wielkich butli masek po jakie na co dzień sięgam :)


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Nie muszę myć często włosów, dlatego też jak już stosuję produkty do pielęgnacji to wolę sięgnąć po coś mocniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musieć to i ja nie muszę ale nie potrafię codziennie głowy nie umyć :D

      Usuń
  2. U mnie niestety nie ma Auchan, jednak ja używając odżywki liczę na troszkę objętości, choć moje włosy obecnie zaczęły szaleć chyba z powodu zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się jej przyjrzeć jak będę w Auchan.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubiegłaś mnie z tym wpisem :) Planuję też napisać o tej odżywce. Ja dałam za nią 1,5(!) i jak dla mnie jest genialna :) Za taką cenę każdy powinien spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nieźle, że im się opłacało - tyle to chyba opakowanie kosztuje, a co dopiero składniki :D Tym bardziej muszę spróbować :)

      Usuń
  5. Muszę się kiedyś skusić, u mnie również odżywki schodzą jak woda, w związku z czym zwykle sięgam na co dzień po Kallosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze, że nigdy nie zwróciłam uwagi na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to chyba przy najbliższej okazji się zaopatrzę w nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś ją spotkałam i zastanawiałam się czy nie będzie to tańszy Garnier AiK, ale w składzie fajne rzeczy dopiero po zapachu, więc stwierdziłam, że bez sensu skoro AiK i tak jest tanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garniera nie cierpię - obciążał mi włosy na potęgę :D

      Usuń
    2. Odżywka z Garniera u mnie się spisała ale ta jakoś do mnie nie przemawia

      Usuń