O Lily Lolo

Z niektórymi firmami obcuje się miło. Z niektórymi... milej. Do jednej z nich należy bezapelacyjnie Laboratorium kosmetyczne Dr Ireny Eris. A dołączyło do nich dziś Lily Lolo.

Nie miałam do tej pory do czynienia z produktami mineralnymi dlatego też bardzo się ucieszyłam, gdy Pani Aleksandra z costasy.pl [KLIK] pozwoliła mi wybrać interesujące mnie produkty pomagając mi w tym wyborze. Nie będę oszukiwać, że trochę błądziłam i moje ostateczne 'zamówienie' różniło się od pierwszej wersji. Jednak jakże miło było mi dziś, gdy otwierając paczkę okazało się, że znajduje się w niej maleństwo z którego koniec końców zrezygnowałam (w postaci pięknej pomadki!) i dodatkowo sporo próbek :) Takie współprace to ja lubię!
Podejście firmy do potencjalnego klienta jest moim zdaniem po prostu wzorowe.

A w moje łapy wpadły...:
*nazwy są podklinkowane








Cień prasowany Stick in the Mud (zdjęcie przekłamane :( )

i ogrom próbek :)

No cóż wrzesień u mnie będzie oficjalnym miesiącem makijażu mineralnego :)
Znacie któryś z tych produktów, lubicie?

149 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze do czynienie z minerałami. Zazdraszczam współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie dobroci! Gratluje współpracy z Lily Lolo! Jestem ciekawa tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajowa paczuszka <3 Te próbeczki też fajnie się prezentują, zwłaszcza ciekawi mnie jak ten róż Clementine będzie wyglądał w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 'opakowaniu' wygląda świetnie :) Ja się lubię z takimi brzoskwiniowymi odcieniami :-)

      Usuń
  4. do tej pory miałam jedynie róż mineralny, ale nie przypadł mi do gustu więc oddałam w dobre ręce :D czekam na recenzję produktów, ciekawa jestem jak się u Ciebie spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczka świetna :) Widziałam już kiedyś sklep Costasy, ale żadnych minerałów jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę - marzą mi się te kosmetyki - jestem bardzo ciekawa ich działania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paka.
    Gratuluję i życzę równie owocnych współprac.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przesyłka i jakie ładne pudełka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania mają przepiękne, dużo ładniejsze od poprzednich :-)

      Usuń
  9. Gratuluję współpracy :) Pomadka ma przepiękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile wspaniałości, można pozazdrościć :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, minerały i to jeszcze ile. Ja właśnie wczoraj zamówiłam z anabelle minerals. Ostatnio coś zaczęło mi się dziac ze skórą i zostały przebarwienia, więc chcę czymś to zakryc. Srednio odpowiadają mi podkłady w płynie, więc zamówiłam próbki 2 podkładów i wzornik korektorów.
    Wracam na starego bloga, ukryte marzenia, gdybyś była zainteresowana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio mam focha na mineraly, ale wspolpracy zazdroszcze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy :) Szczerze powiem, że nie znam jeszcze tej firmy, ale rzuciła mi się już gdzieś w internecie w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na ich produkty śliniłam już od jakiegoś czasu ale zawsze miałam inne wydatki..

      Usuń
  14. Zazdroszczę tej współpracy ;)
    Ciekawa jestem jak się sprawdzą u Ciebie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam - sama sobie zazdroszczę :D

      Usuń
  15. świetna współpraca gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozazdrościć takiej współpracy :) Same dobroci widzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Róż prezentuje się prześlicznie!!! Ja z minerałami mam zdecydowanie nie po drodze, po początkowym zachwycie podkładem mineralnym z Anabelle Minerals jakoś teraz nie mogę się do niego przekonać. Ale korektor kryjący to mistrzostwo!
    Życzę miłego testowania! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Róż bardzo niepozornie wygląda w opakowaniu, już go zmacać i może będzie z tego miłość :D

      Usuń
  18. Ile dobroci! Niech Ci się dobrze nimi maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zestaw do brwi by mi się przydał hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja.. zazdroszczę! Nigdy chyba nie miałam styczności z kosmetykami mineralnymi choć tyle się o nich mówi. Czas to zmienić :)
    Obserwuję. Pozdrawiam,
    Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję i zazdroszczę współpracy z lily lolo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cuda! Przyjemnego testowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kilkoma produktami z tej firmy i czuję, że w końcu się na coś skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę miłych testów :)
    Z minerałami mam niewielkie doświadczenie, więc z wielką chęcią poczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniała współpraca... tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetna paczka :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. najbardziej jestem ciekawa jak się u Ciebie spisze podkład i pędzel;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jest ciekawa! :) Dostałam na maila instrukcję i filmik więc teoretycznie jestem przygotowana :D

      Usuń
  28. Gratuluję i zazdroszczę ! :) Może kiedyś uda mi się kupić kosmetyki tej marki, marzą mi się już długo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratki i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratulacje ;) super współpraca i zazdroszczę testowania kosmetyków z lily lolo ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie ciekawią cienie:) z podkładami się nie lubię;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cień sypki planuję używać również jako korektor :) Strasznie jestem go ciekawa :-)

      Usuń
  32. Ja również nie miałam nigdy minerałów, a Ty masz co testować, piękna paka samych dobroci, czekamy na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam do czynienie z minerałami,chociaż bardzo mnie kuszą.Zapewne podobnie jak TY błądziłabym i nie wiedziała co wybrać :) Super paczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje. Jestem zielona z zazdrości. Sama ciągle wchodzę na stronę, podziwiam i rezygnuję. Boję się , że nie trafię z kolorami, a niestety kosmetyki te do najtańszych nie należą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo... Bałam się dobru koloru ale zostałam poratowana :) Jakbyś jednak miała ochotę się skusić myślę, że śmiało możesz poprosić mailowo o pomoc w doborze odcienia :-)

      Usuń
  35. Kocham minerały :) od dłuższego czasu używam minerałów Annabelle Minerals. Chętnie wypróbowałabym minerałów z innej marki :) ale fajną współpracę podjęłaś :) nie każdemu się trafia taka propozycja :) miłego więc testowania :) i czekamy na recenzję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też się pokochamy :-) Dziękuje, za jakiś czas się pojawią :)

      Usuń
  36. super, ciekawa jestem tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdecznie gratuluję współpracy! Zazdroszczę produktów jakie wybrałaś i otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tylko pozazdrościć takiej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam nigdy styczności z tymi kosmetykami;gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam nigdy produktów tej firmy i bede wypatrywać postów makijażowych z nimi w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam nigdy nic z Lili Lolo więc jestem ciekawa jak się sprawdzą te produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejku, ileż świetnych produktów! Jest czego pozazdrościć :) Świetnie, teraz czekamy na recenzje, miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana gratuluję takie współpracy ;) oby produkty spisały się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  44. co jak co ale logo firmy na 5 z plusem

    OdpowiedzUsuń
  45. Jej, świetna współpraca :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję współpracy, paczuszka świetna, sama mam ochotę na te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super współpraca! Nigdy nie używałam żadnego zestawu do brwi ale na ten bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Faktycznie, dobra współpraca z PRowcami to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak. Bloger to też (a może przede wszystkim) potencjalny klient :)

      Usuń
  49. Te kosmetyki wyglądają po prostu bajecznie! Zazdroszczę strasznie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj też planuję przerzucić się na makijaż mineralny :) Muszę wypróbować te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie dorosłam jeszcze do porzucenia drogeryjnej kolorówki ale minerały już od jakiegoś czasu mnie mooocno ciekawią :)

      Usuń
  51. Do mnie paka zostanie pewnie jutro wysłana. :) Nie mogę się doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super ! Muszę, jednak przyznać że makijaż mineralny jest dla mnie totalną nowością, także nie mogę się doczekać recenzji oraz krótkiego wprowadzenia 'in general' jeśli chodzi o kosmetyki mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kiedyś używałam minerałów ale z LL nic nie miałam. Jestem ciekawa jak Ci się spodobaja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Dziś zrobiłam szybką próbę podkładu, różu i pomadki i zapowiadają się co najmniej ciekawie ;)

      Usuń
  54. Paczka jak marzenie. Kupiłam dwa cienie sypkie, w planach mam również podkład, nawet w tym samym kolorze jak Twój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny ma odcień, jaśniutki :) Teraz ciut mi się gryzie z lekko opaloną skórą ciała (bo twarz mam bladą jak ściana) ale na zimę będzie idealny.

      Usuń
  55. Gratuluję współpracy, chętnie poczytam potem recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeny, ale paczka! Cuda!
    Ja właśnie będę zamawiać podkład mineralny i mam problem z kolorem. Niby najbardziej zbliżony do mojego kolorytu jest Blondie, ale czytałam recenzje, że u niektórych dziewczyn ciemnieje z biegiem czasu :/ China Doll byłby raczej za jasny, chociaż z drugiej strony zimą jeszcze bardziej zblednę i mam kłopot. Póki co stosuję True Match N1, który jest kolorystycznie idealny. Jednak chcę zacząć przygodę z minerałami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do koloru to niestety nie pomogę ale próbuj napisać do producenta, z pewnością pomogą Ci dobrać odpowiedni odcień :-) Chociaż jak patrzę na swatche TM N1 to wydaje mi się, że chyba lepiej uderzać właśnie w China Doll.

      Usuń
  57. Zazdrość ściska serce me! :D Same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam cień od Lily Lolo i zachwycona nie jestem, ale z wielką chęcią przetestowałabym inne kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Och Kochana ile dobroci :) mam nadzieję, że będą Ci słuzyć i wkrótce zobaczymy recenzje :) Marzy mi się mineralny podkład z Lily Lolo, może niedługo sobie sprawię :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo jestem ciekawa tego zestawu do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Życzę miłego testowania :) I jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się powyższy podkład mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się go bałam ale po pierwszych testach nie jest źle :-)

      Usuń
  62. Znakomita paczuszka :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Teraz życzę ci tylko miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. mam taka sama pomadke od nich :) ja jestem tak samo zadowolona ze wspol[racy jak i Ty :) rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo lubię duet China Doll i Super Kabuki! To naprawdę świetne produkty, więc myślę, że będziesz z nich zadowolona :)

    Z mojej współpracy z Lily Lolo zostały mi również bardzo udane róże i genialny puder matujący - wszystko oczywiście niesamowicie wydajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluje swietnej współpracy ,nie znam jeszcze kosmetyków lily lolo,na razie testuje minerałki annabelle :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Super ci się udało! takie kosmetyki testować, tylko zazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajnie że firma się tak zachowała, że pomogła wybrać ! Bo niektóre firmy to wręcz narzucają z góry co Ci wyślą ! Nie ważne jaką masz cerę / skórę itp .
    A produkty cudowne z lily lolo nie miałam jeszcze okazji nic używać ;] Ale chętnie spróbuję;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię jak mi ktoś próbuje coś wcisnąć :) Póki co wszystkie firmy podchodzą do mnie jak do człowieka ;) No oprócz jednej ale z tą współpracy nie nawiązałam ;)

      Usuń
  69. ciekawa współpraca :) fajniutkie produkty :)czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  70. Same wspaniałości, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam tego typu kosmetyki dlatego bardzo fajnie mi się czyta takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Z Costasy współpracuje się genialnie, a firma ma fantastyczne podejście do klienta! Pełen profesjonalizm!

    OdpowiedzUsuń
  73. Same wspaniałości wybrałaś :) I ja z nimi współpracuję od niedawna i też już pomału testuję kosmetyki :) Szmineczkę mam w innym odcieniu i róż prasowany i pędzel Kabuki też wybrałam i podkład, miałam brać China Doll i teraz żałuję bo Warm Peach który ostatecznie wzięłam jest odrobinkę za ciepły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. China Doll na chwilę obecną jest dla ciut ciut za jasny (a raczej idealny do koloru skóry twarzy ale ciało mam lekko opalone) więc będę wspomagać się bronzerem :-)

      Usuń
    2. Aaa i nie mogę się doczekać zdjęć twojej pomadki! Tak mi się spodobała ich formuła, że myślę nad zakupem jakiegoś odcienia 'na co dzień' :))

      Usuń
  74. Jakie cuda :) zazdroszczę takiej współpracy, tym bardziej że nie miałam okazji wypróbować tych kosmetyków, ale mam nadzieję że kiedyś coś wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Pozostaje tylko zazdrościć i czekać na same pozytywne recenzje :) gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja do tej pory też nie miałam do czynienia z produktami mineralnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ooo wow<3 gratuluję współpracy :) Świetne produkty! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram