HIT! | BANDI | Subtelny peeling enzymatyczny

Niewielkie do tej pory miałam doświadczenia z peelingami enzymatycznymi. Swego czasu kupiłam wszystkie dostępne w saszetkach dostępne w Naturze i testowałam... I efektów nie było. Na dosyć długi czas się do nich zraziłam. W ramach oferty produktów Bandi [KLIK] jednak sięgnęłam właśnie po tego typu produkt. I to była baaardzo dobra decyzja!


Zacznę od tego, że produkt zapakowany jest w kartonik, posiada ulotkę i dodatkowo saszetkę maski w środku opakowania. Mnie osobiście taka dbałość o szczegóły zachęca do kosmetyków. Peeling ten ma wygodne i higieniczne opakowanie typu airless. Nie znam się na składach, jednak mimo, że mam problemy z zapychaniem skóry przez olej mineralny w tym produkcie żadnych negatywnych zmian mojej skóry nie odnotowałam (pewnie dlatego, że styczność z twarzą ma chwilową). Peeling ma średnio-gęstą konsystencję i neutralny zapach.
Muszę przyznać, że nastawiona byłam do niego średnio. Nałożyłam go na skórę (jedna pompka wystarcza), odczekałam 20 minut, zmyłam i? Zachwyt. Serio. Znałam już ten efekt a dawało mi go połączenie peelingu za pomocą korundu a potem nałożenie zielonej glinki. Twarz była oczyszczona, zmatowiona, suche skórki zniknęły, pory zrobiły się jakby mniejsze a skóra wchłonęła produkt nawilżający niczym gąbka... A to wszystko za pomocą jednego produktu, który nie wymagał ode mnie więcej niż jego rozsmarowania i zmycia. Przyznam szczerze, że nie wiem co więcej Wam na jego temat napisać. Ot, ideał.
Pojemność tego produktu to 75 ml, cena 29 zł. Jak dla mnie stosunek ceny do jakości jest jak najbardziej w porządku i mimo, że nie planuję rezygnować z typowych 'zdzieraków' ten produkt zagości w mojej kosmetyczce jeszcze nie raz.




Produkt otrzymałam dzięki uprzejmości:



You May Also Like

81 komentarze

  1. nie miałam jeszcze peelingu enzymatycznego , muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Bandi miałam dwa kremy do twarzy i byłam z nich zadowolona, ale peeling enzymatyczny wygląda nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam takiego peelingu

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się, że na moją skórę działa dobrze :)

      Usuń
  5. Niedawno zrozumiałam, że są to peelingi dla mnie. Chętnie bym go dorwała w swoje łapki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki peeling to ja bym chciała:) Z Bandi miałam odżywczy krem i był całkiem fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo peeling enzymatyczny to coś w sam raz dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się jakoś nie mogę przekonać do peelingów enzymatycznych. Nie widze po nich kompletnie żadnych efektów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie widziałam dopóki nie przetestowałam tego. I cóż, wstyd przyznać, korzystając z promocji właśnie zamówiłam sobie następny na zapas :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja ją wcześniej znałam ale jakoś nie miałam okazji nic kupić :-)

      Usuń
  10. Zaciekawiłaś mnie tym peelingiem :) Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś się skuszę ;D!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bandi ma bardzo fajne kosmetyki, choć niezbyt tanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, niektóre ceny są dla mnie zaporowe ale ten peeling na szczęście nie kosztuje zbyt wiele ;)

      Usuń
  13. Nie miałam jeszcze nic tej firmy, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie potrafię się przekonać do peelingów enzymatycznych, lubię mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię zdzieraki dlatego nie pokładałam w nim zbytnych nadziei ;)

      Usuń
  15. nie wiem czemu, ale myślałam, ze będzie droższy! kusi mnie ta promocja ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać ale ja się skusiłam :P

      Usuń
  16. Wow! Fajny produkt:) Nie miałam nigdy styczności z produktami firmy Bandi. Jestem ich bardzo ciekawa i z chęcią wypróbowałabym peeling enzymatyczny, tym bardziej że moja cera tylko takie peelingi przyswaja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo, może to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Bandi jak na razie mam tylko maseczkę enzymatyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna promocja:) peeling miałam ale mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak co skóra to opinia :-)
      Mocno się cieszę, że u mnie efekty okazały się świetne :)

      Usuń
  20. Peeling fajny, ale na razie muszę zużyć swój :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Peeling z opisu wydaje się być w porządku, ale właśnie przyszedł mój, więc najpierw zużyję swój, a potem się zobaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam kosmetyków Bandi, ale jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna promocja na 6. urodziny sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam jeszcze takiego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam nigdy peelingu tego typu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najpierw zużyję swój, a potem zastanowię się nad tym. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szukam porządnie działającego peelingu enzymatycznego więc jestem bardzo nim zainteresowana :) I cena nawet przystępna dla zwykłego człowieczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cena jest przyjemna jak na tę markę :-)

      Usuń
  28. Mam zaległości, nie miałam jeszcze peelingu enzymatycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Peelingi enzymatyczne to zdecydowanie moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze w zapasach enzymatyczny z Lirene i ciekawość już mnie zżera! :D

      Usuń
  30. Trochę kusi ze względu na firme ale ta parafina w składzie mnie zniechęciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się parafiny boję ale na szczęście tu problemu nie było :)

      Usuń
  31. Ja go mam ale szczerze bez szału dziewczyny :) naprawde...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co skóra to opinia i fakt, że u mnie dany produkt spisuje się dobrze/źle wcale nie znaczy że u innych nie będzie tak samo :)

      Usuń
  32. fajniutki :) ciekawe jakby sie u mnie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kuszą tym gratisem na urodziny. Może coś wybiorę i wrzucę do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skusiłam :D Na zapasowy peeling ;)

      Usuń
  34. Dziś rano złożyłam zamówienie, mnie skusiły ich nowe saszetkowe maseczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ochotę na nawilżającą ale z moją miłością (a raczej jej brakiem) dałam sobie spokój ;)

      Usuń
  35. Uwielbiam Bandi :) Ja przepadam za ich seria z witaminą C - mam maseczkę, którą jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie witamina C powoduje podrażnienie nad czym strasznie ubolewam :< Ale mam trochę próbek więc jeszcze coś od nich potestuję :D

      Usuń
  36. chętnie wypróbuję bo nie miałam ;) super że się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Peelingu enzymatycznego jeszcze nigdy nie używałam, nie wiem, jakoś się cykam.. :D Sama nie wiem czemu! Sama firma mnie kusi od dawna, ale jeszcze się jakoś nie złożyło by zrobić u nich zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podchodziłam do nich trochę nieufnie ;)

      Usuń
  38. Peelingi enzymatyczne bardzo lubię, ale tego jeszcze nie miałam :) Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  39. myślę, że i mojej skórze by podpasował, kusi ta firma, kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawa sprawa! Mnie swego czasu intrygowały kremy Bandi, ale jakoś tak nie po drodze mi do nich było, a później i ochota gdzieś uciekła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kremów nie miałam - już mam :) Korzystają z urodzinowej promocji została posiadaczką kremu na dzień który przetestuję... kiedyś. Moje zapasy mnie przerażają :D

      Usuń
  41. ciekawy peeling, na pewno byłabym zadowolona z jego działania

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubie enzymatyczne peelingi, ten pewnie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ooojjj czuję się mocno skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ooo, ja mam krem złuszczający na noc z serii Young i jestem nim zachwycona. Ten też wygląda bardzo zachęcająco. Na razie mam sporo takich specyfików ale niewykluczam zakup tego cuda

    OdpowiedzUsuń