ZBIORY 2016 | lakiery, odżywki i inne

by - lutego 11, 2016

Cześć. Pora pokazać ostatnią już część moich zbiorów. Tym razem pokrótce o produktach do paznokci.


Zmywacz Isana - po długiej przerwie znów dałam mu szansę i chyba przy nim zostanę. Całkiem nieźle radzi sobie ze zmywaniem lakierów i przesusza mi płytki. Na dodatek nie śmierdzi i można go dorwać w promocji /zauważyłyście jak zdrożały na przestrzeni ostatnich lat zmywacze?/
Sally Hansen Instant Cuticle Remover - dzięki niemu przestałam wycinać skórki.
Rimmel Stronger - produkt o działaniu bazy i odżywki. Używałam go lata temu, dopóki producent nie wycofał go z oferty w naszym kraju. Ale od czego są drogerie internetowe ;)
La Speciale /Eveline/ 8 w 1 - albo się ją kocha albo nienawidzi. Zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy.
Essence Pro White Glow - różowy, transparenty lakier upiększający optycznie odcień płytki paznokcia.
Allepaznokcie Diamond Gloss - top coat awaryjny. Nie jest zły ale zdecydowanie bardziej wolę...
Sally Hansen Insta Dri - zastąpił mi Poshe i Seche Vite. Może wysycha odrobinę dłużej ale nie ściąga lakieru. Geniusz za niewielkie pieniądze.
Opi top coat ombre - taki oto wynalazek. Kiedyś Wam go pokażę w akcji :D

Chyba się zestarzałam...
* Eveline Mini Max
* Yves Rocher 21 baie rose
* Yves Rocher 01 magnolia
* Yves Rocher 01 magnolia
* Yves Rocher 02 bois de bahia
* Rimmel Lose your lingerie

* Yves Rocher 53 capucine
* Yves Rocher 41 garance
* Yves Rocher 41 garance
* Estetic 286
* Rimmel Rita Rouge

Tyle.

You May Also Like

46 komentarze

  1. Tobie również lakier Mistero Milano spisuje się tragicznie? U mnie w ogóle nie kryje, robi jakieś dziwne zacieki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak spisuja sie lakiery z YR? Moje ulubione to rimmel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spisuja sie swietnie :)

      Bardzo ladne kolory lakierow yr!

      Usuń
    2. U nie też :D
      Uwielbiam ich pędzelki :)

      Usuń
  3. Też lubię zmywacz Isana, ale jednak przeszkadza mi jego zapach ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromnie w sumie. Znam jedynie ten preparat do skórek SH. Bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromnie. Gdzieś trzeba zachować rozsądek :D

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten zmywacz z Isany, staram się sięgać po niego regularnie. Ostatnio jak był remont Rossmanna w moim mieście to rozpaczałam bo każdy inny zmywacz jaki kupiłam był porażką...

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować ten zmywacz z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lakiery z YR bardzo fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  8. YR ma bardzo fajne lakiery, lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory lakierów YR :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy mojej kolekcji, Twój zbiór wypada skromnie. Dążę jednak małymi krokami do tego, aby szuflada z produktami do paznokci przypominała to co pokazałaś ;) Kolory lakierów bardzo mi s ię podobają. Uwielbiam żel do skórek SH. Top coat tej marki też bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maksymalnie miałam lakierów 3 razy tyle ale to jednak nie moja bajka :)

      Usuń
  11. Zdecydowanie muszę kiedyś kupić ten żel do skórek z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię żel do skórek z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sally Hansen Insta Dri mam od niedawna i jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że masz zdecydowanie więcej lakierów. Miłe zaskoczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jasne kolory z YR wyglądają super! Mnie InstaDri mi mocno zgęstniał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zgęstniał tak jak i Poshe czy SV więc wpisuję to jako 'normę' ;)

      Usuń
  16. zmywacz z Isany u mnie jest numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam mało lakierów i wszystkie takie bezpieczne jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wypróbować ten zmywać z Isany. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy trzech wspólnych ulubieńców - zmywacz Isany (choć ja używam go tylko do brokatów i gdy robię zdobienia), żel do skórek i top Sally Hansen :)
    Masz sporo lakierów YR, fajne są?

    OdpowiedzUsuń
  20. Dość minimalistyczny, ale ładny zbiorek. Podobają mi się lakiery YR. No i zmywacz Isany jest moim zdecydowanym ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę parę swoich perełek :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Żel do skórek SH uwielbiam.Insta miałam i bardzo lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się zestarzałam bardziej, mam 4 lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że i u mnie się to tak skończy :D
      Dwa dostałam w Joyboxie, dwa mam na zapas więc no ;))

      Usuń
  24. Jedynie znam z tego swój ulubiony zmywacz do paznokci :D.

    OdpowiedzUsuń