Nowości | Balea, e-naturalne.pl, Clarena, CosmoSpa

Pora na kolejne nowości.
Nieskromnie muszę się pochwalić że w październiku nie kupiłam żadnego produktu. Wyczyn to niewątpliwie duży w moim przypadku. W planach miałam utrzymanie tej tendencji do końca miesiąca ale wstyd się przyznać - już mnie nosi i chyba odwyk (jak zawsze) się nie uda ;)

Na lawendowy żel pod prysznic miałam ochotę już od jakiegoś czasu. Padło na żel z Biedronki Oceania. Żele Balea kupiłam korzystając z wyprzedaży na blogu Czarodziejki  [KLIK]. Raczej nie planowałam wejścia w posiadanie zimowej limitowanki a bardziej kusił mnie żel pistacjowy. Ale przy okazji ;)))

Dobroci od e-naturalnie [KLIK]. Olejek myjący (już w użyciu ;)) i serum z karagenianem . Firma e-naturalne.pl postanowiła ufundować takie serum również dla jednej z Was. Po więcej informacji zapraszam jutro :)

Owocem współpracy z CosmoSpa [KLIK] jest rękawica kessa (jakie to ostre!), nierafinowane masło shea (jak to śmierdzi! :<), lawendowe czarne mydło i olej organowy (nie, że nie ma on nakrętki bo ma ale nie wiem gdzie ;)).

Emulsja brązująca z Nuxe wpadła w moje ręce dzięki Emilii z bloga Herbaceum [KLIK]. Jeszcze raz dziękuję!
Swoją drogą jeśli nie znacie jeszcze jej bloga to zachęcam do odwiedzin bo jest on dla mnie skarbnicą wiedzy dotyczącej szeroko pojętej natury :)

A na koniec małe perełki od Clareny [KLIK] wobec których na chwilę obecną mam mieszane uczucia.

A Wy kupiłyście ostatnio coś fajnego? :)




89 komentarzy:

  1. Ja ostatnio zakupiłam kokosowy balsam do ust:) Jestem w trakcie używania.... Wyrabiam sobie zdanie na jego temat:) Świetne produkty przedstawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie już niestety na samym początku miesiąca spaliłam jeśli chodzi o ban na zakupy :PP Mam nadzieję, że do końca miesiąca już nic większego nie wpadnie w moje ręce :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie zrobilam zapas rzeczy potrzebnych natomiast co dalej bd to się okaże. Mam nadzieje,że wytrwam i nie kupie nic nie potrzebnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę kosmetyków 'przybłąkało' się do mnie w ostatnich dniach, jednak zakupy są w miarę uzasadnione- są ta raczej bardziej (niż mniej) potrzebne produkty :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No podziwiam, że nic nie kupiłaś w październiku:) mnie cały czas nosi:D ale mam nadzieje, ze potrwa to tylko do soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ta Balea znowu ma przepiękne opakowania i chętnie bym spróbowała tych żeli:( Ale nie mam dostępu. Z Chorwacji przywiozłam sobie całą letnią limitowaną serię i sobie teraz zużywam :) Czasami myślę,że dobrze,że DM nie ma w Polsce, dobrze dla mojego portfela :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z letniej używałam tylko arbuza :) Mam mango (lotion i żel) ale poczekają do wiosny ;))

      Usuń
  7. Te żele z limitowanki Balei mnie bardzo kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne produkty szczególnie ciekawią mnie kapsułki z clareny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten pistacjowy żel z Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam sporo pozytywnych opinii na jego temat dlatego też mnie kusił :D Aż go chyba niedługo otworzę bo już nie mogę się doczekać ;))

      Usuń
  10. Żel z Biedronki bardzo lubię ale w innej wersji zapachowej, tego lawendowego jeszcze nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze wersję winogronową. Oczywiście obie z zapasach na chwilę obecną ... :<

      Usuń
  11. Clarena ma świetnej jakości kosmetyki, dlaczego się obawiasz?:))
    Dużo nowości, ja też ciaglę coś kupuję... Choć teraz bardziej mnie ciągnie do butów i ubrań;/ chyba zbankrutuję ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogłabym się w końcu na ubranie przerzucić ale... nie cierpię kupować ubrań :P

      Usuń
  12. ja kupiłam maskę Kallosa, bo sie skończyła i trzeba było iść po nową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką wersję kupiłaś? Ja mam aktualnie 3 :D Dobry Kallos nie jest zły :D

      Usuń
  13. świetne produkty,życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe zakupy ;) najbardziej do gustu przypadło mi 1 zdjęcie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balea :D Wcale się nie dziwię :D Zawsze gdy widzę u innych tę firmę to czuję ukucie zazdrości :D

      Usuń
  15. Super nowości :). Ja na razie się trzymam choć wszystkie promocje bardzo mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witamy, bardzo nas interesuje dlaczego masz mieszane uczucia co do naszych perełek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi jeszcze wydawać opinie na ich temat i nawet trudno mi określić co mi w nich nie pasuje ;)
      Chyba to kwestia moich oczekiwań - spodziewałam się idealnego produktu do użytku wieczornego a lepiej sprawdzają się na dzień.

      Usuń
    2. Rozumiemy, czekamy więc na pełną Twoją recenzję i opinię na temat naszych perełek :)

      Usuń
  17. Ciekawe nowości, nie miałam żadnego z tych kosmetyków :) Tzn. miałam czarne mydło, ale w wersji podstawowej, ciekawa jestem jak pachnie to Twoje lawendowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nowości :D Będzie co testować :) Ja obecnie staram się nic nie kupować bo moje zapasy starczą spokojnie do grudnia ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś wolę nie wiedzieć do kiedy moje... : D

      Usuń
  19. Ulala tyle nowości ! Jestem bardzo ciekawa tyhc kapsułek :) zobaczymy jak się sprawdzą na dłuższa metę !

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że Balea nie jest u nas dostępna, bardzo lubię ich produkty/
    Gdzie kupujesz te swoje emulsje do twarzy Anida? Mam pecha i nigdzie nie widzę ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo cudowności! U mnie już trwa rozdanie z e-naturalne, ale niestety chętnych mało :<

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz z taką bazą żeli pod prysznic nie powinnaś wychodzić z wanny/z pod prysznica :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodając do tego moje zapasy, które poczyniłam wcześniej i owszem... :D

      Usuń
  23. Chętnie skuszę się kiedyś na pielęgnacje Balei, ponieważ do tej pory, jeszcze nie miałam ich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie rewelacji nie ma ale te zapachy...

      Usuń
  24. Ja kupiłam ostatnio tylko lakier do paznokci :-D

    Balea <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne nowości, miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę poszukać gdzieś fajnego płynu do kąpieli o zapachu lawendowym, narobiłaś mi na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie mnie kusi olejek myjący :)

    OdpowiedzUsuń
  28. żel lawendowy widziałam właśnie w biedronce i mam zamiar wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już zdążyłam się w październiku okupić :) A u Ciebie jak zawsze fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile zdążę idę zaraz do natury... Jestem beznadziejna :D

      Usuń
  30. Ja staram się nad sobą panować.Jutro zrobię post zakupowy,staram się ograniczać hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w kwestii zakupów kosmetycznych daleka jestem od opanowania. Niestety ;)

      Usuń
  31. Nowe żelki Balea chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawią mnie zapachy limitki Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach te żele Balea, wyglądają bardzo kusząco :) Jestem bardzo ciekawa ich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za opisywanie zapachów się nie biorę ale na pewno są przyjemne i dla mnie i dla moich bliskich ;)

      Usuń
  34. O jakie wspaniałości :) Jestem ciekawa zapachów kosmetyków Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masło shea kocham, ale zawsze kupuję rafinowane i ono nie ma zapachu ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne te Twoje nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super nowości :) ja miałam plany nic nie kupować ale... poszłam na targi kosmetyczno-fryzjerskie no i niby jak ja miałam stamtąd wyjść z pustymi rączkami????? nie dało się :D chociaż i tak jestem z siebie dumna bo wielu rzeczy sobie odmówiłam i kupiłąm tylko te które potrzebowałam i które planowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. żel Black Secret uwielbiam za zapach, bardzo mi się podoba i umila kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze czeka w zapasach ale straszliwie mnie kusi :D To chyba najbardziej udany zapach w całej serii :-)

      Usuń
  39. A ja myślałam, że pistacją była przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda płacić przesyłkę za jeden żel więc no... zimową limitkę też mogę mieć :D

      Usuń
  40. Kosmetyki Nuxe zawsze chciałam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram