PROVOKE | Dr Irena Eris | DUAL EFFECT COMPACT Puder o podwójnym działaniu

by - września 04, 2014

Pora na kolejny i na chwilę obecną ostatni produkt z marki Provoke. Mój prawie prawie ulubiony :)





DUAL EFFECT COMPACT to według producenta:
Mocno kryjący puder typu 2 w 1, który łączy w sobie naturalność pudru z kryjącym podkładem. W zależności od intensywności użycia można uzyskać dowolny efekt krycia i matowienia skóry:
1) Stosując jedną warstwę pudru na płynny podkład można uzyskać naturalne wykończenie i zmatowienie;
2) Nakładając większą ilość na skórę bez podkładu, można uzyskać dowolny stopień krycia jako pudrowo-gładki podkład, który zapewnia efekt ujednoliconej, satynowo gładkiej i matowej skóry przez cały dzień. Zawartość Mineral Complex o właściwościach ochronnych i kojących, dodatkowo wspomaga proces naprawy skóry. Polecany do wszystkich typów skóry, zwłaszcza mieszanej i tłustej.
Nie mogę nie zacząć od peanów na temat estetyki opakowań tych produktów. Bo są po prostu piękne. Ów puder zapakowany jest w białą puderniczkę z logo Provoke, w której mieści się puszek oraz wielkie lusterko. Dodając, że do tego opakowanie jest trwałe i porządne dostajemy idealny produkt, który można wrzucić do torebki w razie konieczności poprawek w ciągu dnia.
Ten puder faktycznie mocno kryje. Powiedziałabym, że poziom krycia zbliżony jest wręcz do krycia jakie dają podkłady. Po aplikacji w większej ilości skóra nadal wygląda naturalnie, jest przyjemnie wygładzona, nie widać, że produktu jest za dużo. Wykończenie faktycznie określiłabym jako satynowo-matowe. Nawet nałożony w większej ilości nie daje na skórze efektu maskiNie ściąga też skóry co lubią robić mocno matujące produkty. Puder długo trzyma się na skórze, trzyma mat w strefie T na kilka długich godzin. U mnie jednak w ciągu dnia wskazane są poprawki. Ja po ten puder sięgałam głownie w dni lenia, gdy nie chciało mi się nakładać podkładu. Jednak jako puder wykończeniowy sprawdza się u mnie równie dobrze.
Muszę przyznać, że mile tym kosmetykiem jestem zaskoczona. Pod względem matu przypomina mi puder ryżowy MIYO, pod względem wykończenia puder Prime and Fine Catrice, pod względem krycia Creme Puff Max Factora. Czyli w jednym kosmetyku udało się firmie połączyć wszystko to co lubię i cenię sobie w powyższych produktach. Jedyna kwestią działającą na minus dla tego pudru jest jego cena - kosztuje 85 zł. Jednak zdaję sobie sprawę, że dla części z Was nie będzie ona zaporowa. Jeśli będziecie miały okazję go przetestować to serdecznie go polecam :) Dodam, że najjaśniejszy odcień Ivory jest jasny i nie zauważyłam żeby ciemniał na twarzy więc bladolice powinny być zadowolone.

Zdjęcie robione w czasie kuracji  kremem z kwasem, dlatego stan skóry jest taki a nie inny :<

Muszę przyznać, że niektóre produkty z Provoke lubię bardziej, inne mniej. Jednak żaden z nich ku mej wielkiej radości nie okazał się bublem :) Jeśli o mnie mowa kusi mnie jeszcze kredka do brwi, matowa pomadka i ich podkład matujący, które prędzej czy później pojawią się w moim zbiorze :)

You May Also Like

80 komentarze

  1. Mnie kusi pomadka, podkład (chyba najbardziej!) no i teraz jeszcze ten puder.. Niedobra Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie potrzebuję mocnego krycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :-) Mi się czasem przydaje :)

      Usuń
  3. Zobaczę czy da się go wyrwać na promocjach, bo faktycznie kusi teraz trochę jak tak zachwalasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Provoke jest dostępne w niektórych Rossmanach więc pewnie i obejmuje je promocje typu -49% :D

      Usuń
    2. Bardzo tanio kupicie produkty Eris na Merlin.pl sama tam kupuje wszystkie kosmetyki w promocji.

      Usuń
  4. Nie znam go i rzadko sięgam po takie pudry, ale dobrze wiedzieć ze jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma ładny jasny kolor. To dla mnie bladziocha plus.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor na plus bo jestem z grupy bladziochow. Natomiast cena już mniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się niesamowicie elegancko ! :) Podoba mi się efekt

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow,opakowanie bardzo eleganckie,luksusowe.Fajny produkt :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie wygląda na bardzo luksusowe :) Lubie taka stylistykę :) No i ten jasny kolor no jakby stworzony dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te opakowania są śliczne. Myślę, że każda kobieta chciałaby mieć takie cacko w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam te pudry przy okazji zakupu modelatora, ale dla mnie wszystkie odcienie wyglądały na zbyt jasne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz mieć dosyć ciemną karnację :) Ja jestem bladziochem :D

      Usuń
  12. Ja się skusiłam na jaśniejszą czekoladkę i jestem zachwycona. Używam codziennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. opakowanie faktycznie śliczne, a podkład wart uwagi choć bardzo jasny

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie faktycznie wygląda ślicznie a odcień jest chyba naprawdę bardzo jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. opakowanie piękne, jednak cena - poraża, ale za jakość trzeba płacić, kogo stać - niech kupuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego samego założenia wychodzę, choć nie powiem, żebym się do produktów selektywnych nie śliniła :D

      Usuń
  16. Efekt jest niezwykle naturalny. Podoba mi się :)
    Opakowanie prezentuje się bardzo elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z całej kolekcji Provoke najbardziej zainteresował mnie podkład i właśnie kredka do brwi : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej się nie skuszę ze względu na cenę, ale efekt daje ładny :) No i to piękne opakowanie...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowanie śliczne :) i super, że ma jasny kolorek :) Oby pojawiłą się jakaś promocja na te produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zainteresowałaś mnie tym pudrem. Już dawno nie miałam typowego kompaktu. Muszę przyjrzeć się dostępnym odcieniom oraz zajrzeć do składu, bo o zapychacze w moim przypadku bardzo łatwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapycha byle co na szczęście ten puder krzywdy nie robi :)

      Usuń
  21. Stan cery jest całkiem fajny:)
    Dr Irena Eris ma świetne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest źle ale walczę z przesuszeniem :<
      Zgadzam się :-)

      Usuń
  22. Podoba mi się on, ale trochę drogi. I mówisz, że ma ładne wykończenie.
    No nie wiem, nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten puder to coś dla mnie pod względem wykończenia i krycia. Będę czekała na promocję :) No chyba, że się skuszę szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mój kolor ;)
    Ale chętnie bym go wypróbowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor na pewno by mi pasował i fajnie, że dobrze kryje :) Opakowanie też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej marki, ale produkt się wydaje świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. również nie znam tej marki, muszę się jej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. kredkę do brwi serdecznie CI polecam :) To jest akurat produkt wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dobrych opinii już na jej temat przeczytałam :D

      Usuń
  29. musisz mnie tak ciągle kusić tą całą serią? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już skończyłam :D Póki nie zaopatrzę się w inne produkty :D

      Usuń
  30. Podoba mi się wygląd tych kosmetyków ale nie mam jak ich sprawdzić.


    Jakiego kwasu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  31. Kusisz tymi recenzjami. Ta seria coraz bardziej podoba mi się dzięki Twoim opinią.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale jasny :o Ładnie wygląda, ale cena go dykwalifikuje, akurat na puder mogę pożydzić, skoro za 10-15 zł można znaleźć bardzo dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jego kolor jest niewątpliwym plusem bo i ja jestem 'jasna' ;)
      Można, też stosuję tańsze produkty np. MIYO ryżowy o świetnych właściwościach matujących ale wykończenie nie to..

      Usuń
  33. Skoro mocno kryje, to coś dla mnie, wybieram tylko takie!

    OdpowiedzUsuń
  34. po pierwsze jasny po drugie cudne puzderko - to chyba jedyny produkt provoke dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. ma piękne opakowanie, widać że porządnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko fajnie ale ta cena za Erisa przesada :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdyby nie cena tych kosmetyków to pewnie bym po nie sięgnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie się nad jego kupnem zastanawiałam :) Wygląda bardzo dobrze, fakt opakowania mają estetyczne i eleganckie - lubię biel :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mi najbardziej w tych produktach podobają się opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne opakowanie! a jeśli chodzi o sam produkt to wygląda na to, że mógłby zastąpić mój ulubiony Stay Matte ;)

    OdpowiedzUsuń