Lily Lolo | costasy.pl | Szminka naturalna Berry Crush

Moją współpracę z firmą Costasy.pl [KLIK] rozpoczęłam całkiem niedawno jednak nie mogę się oprzeć, żeby nie napisać Wam kilku słów na temat produktu, który nie tylko ma piękny kolor ale i świetne właściwości pielęgnacyjne. Drodzy Państwo oto Szminka naturalna w cudownym odcieniu Berry Crush *-* 





Zdaniem producenta:
Wyjątkowa, naturalna formuła kremowych szminek Lily Lolo gwarantuje głęboki kolor oraz fantastyczne nawilżenie. Każdy odcień daje piękny, naturalny połysk. Ponadto, dzięki zawartości witaminy E oraz ekstraktu z rozmarynu pomadki Lily Lolo odpowiednio odżywią Twoje usta.
Moim zdaniem:
Po pierwsze opakowanie tej pomadki jest po prostu piękne. Czarno-białe, z porządnego, grubego plastiku z ich logo (bardzo udanym swoją drogą). Skład ma fantastyczny. I właśnie dzięki niemu ten produkt ma wspaniałe właściwości natłuszczająco-odżywiajace. Jednak sam lubi delikatnie osadzać się w suchych skórkach więc warto usta najpierw nawilżyć - a potem to ona podtrzyma nawilżenie. Pozostawia niesamowity komfort na ustach. Zapach ma neutralny. Wykończenie ma lekko mokre, usta są błyszczące. Kolor można budować przez kolejne warstwy (na zdjęciu jedna) jednak pomadka jest na prawdę bardzo kryjąca. Odcień Berry Crush jest jagodowo-burgundowy z lekkim podbiciem brązu. Jest totalnie jesienny i praktycznie codziennie gości na moich ustach. Bardzo ładnie się ściera (po około 2h - u mnie to maksymalny czas trwałości produktów do ust) pozostawiając na ustach uczucie nawilżenia i delikatny, równomierny jednak subtelny odcień.. jak po zjedzeniu jagód. 
Muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem tego produktu głównie ze względu na piękny, naturalny skład i jej właściwości pielęgnacyjne. Stosunek ceny do jakości (48.90 zł [TU]) jest jak najbardziej w porządku i już zaczynam się czaić na jakiś jaśniejszy odcień :)



Na zdjęciu jedna cienka warstwa i tak ją noszę na co dzień. 

A jutro zapraszam na post z nowościami :)

116 komentarzy:

  1. Mam wielką chrapkę na Lili Lolo, a ta pomadka ma genialny kolor! Pięknie prezentuje sie na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor! Tak, jak wspomniałaś, idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor, skład też jest zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład w porównaniu do pomadek drogeryjnych jest na prawdę szalenie przyjemny :)

      Usuń
  4. Zupełnie nie mój kolor, ale wykończenie całkiem mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całe życie nosiłam na ustach nudziaki, powoli się przekonuję do 'konkretniejszych' odcieni :-)

      Usuń
  5. Berry Crush to zupełnie nie mój kolorek, ale ja również mam pomadkę z Lily Lolo tyle że wybrałam sobie odcień Romantic Rose, niedługo pokażę na blogu, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień nadciąga, właśnie z nią kojarzy mi się ten kolor. Bardzo ładny:)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to dość ciemny odcień :) Ale prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak patrzę na Twoje usta to widzę batmana ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buahahaha zrobiłaś mi ten podły dzień. Gdzie? :D

      Usuń
  9. nie wiedzialam ze maja pomadki

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie troszkę za ciemna, źle wyglądam w takich kolorach, ale na jesień będzie jak znalazł :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz prześwietny kształt ust, bardzo mi się podoba :). Super, że tak ładnie potrafisz je podkreślić ;). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz ładne usteczka, kolo trochę nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek odrobinę nie Mòj ale na twoich ustach wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten kolor, masz rację typowo jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolorek ale dość ciemny :)) musze koniecznie znalezc dla siebie jakas szminke od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor, idealny na jesień :) Muszę w końcu spróbować czegoś od Lily Lolo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam Ci w takim razie Romantic Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ soczysty kolor :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ świetny kolor na jesień.. nie miałam żadnego kosmetyku z Lily Lolo.. chyba czas to zmienić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze mówiąc ma dość niespotykany odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tylko jeden cień tej firmy i nie jestem zadowolona w ogóle, ale nie przekreślam marki. Chętnie spróbowałabym jakiejś szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudowny kolor :) faktycznie idealny na jesień ;)

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dla mnie za ciemna, ale prezentuje się świetnie! tak jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie odcienie, szczególnie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie używam tak ciemnych kolorów, wolę róże i nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze niedawno powiedziałabym to samo :D

      Usuń
  26. Kolor pięknie wygląda na Twoich ustach i nie mogę się napatrzeć :) Dla mnie jednak jest zbyt odważny, zazwyczaj lubię bardziej delikatne odcienie pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się powoli przekonuję do ciemnych kolorów :)

      Usuń
  27. ale piękny kolor! wygląda świetnie - chętnie bym taki kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorek fantastyczny sobie wybrałaś, faktycznie ma mocną pigmentację, jedna warstwa jest bardzo intensywna ;)
    Opakowania też bardzo mi się podobają, ale nie stosowałam jeszcze żadnego produktu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio dostałam cienie z tej firmy. Kolor ta szminka ma cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny kolorek ale nie dla mnie, zbyt intensywny:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor idealny na zbliżającą się jesień;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja niestety nie lubię u siebie takich mocnych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mój kolor ale czekam na post z nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić zdjęcia bo paczuchę już mam :D

      Usuń
  34. Bardzo ładny kolor :) myślę, że na jesień idealny :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale piękny kolor! Jestem maniaczką pomadek kolorowych, a ta niestety do tanich nie należy.. no ale.. jest piękna! :D
    Czekam na post z nowościami, co znów kupiłaś/dostałaś?! :D Ja czekam jutro po południu na moją paczkę Lirene, zniosę jajo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczkę od Lirene mam i ja i jutro będzie jej premiera :D

      Usuń
  36. ładny kolorek, chociaż jest to zupełnie nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy kolor.
    Takich ciemniejszych odcieni jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za szminkami, ale Tobie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mój kolor ale na Twoich ustach prezentuje się bardzo ładnie i jest taki w sam raz na nadchodzącą jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki piękny kolor! :)) Pasuje do Ciebie bardzo fajnie, a na jesień jak znalazł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiele dobrego czytałam o szminkach tej marki :) Kolor nie do końca mój, chociaż ładny i bardzo klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolor ładny ale nie w moim stylu:) jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za klikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja w takiej szmince wyglądałabym strasznie, ale muszę przyznać, że ma piękny kolor a na Twoich ustach bardzo ładnie się prezentuje :) na jesień będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawie wygląda,, dokładnie tak jesiennie. Chociaż kolor nie dla mnie ,za ciemny trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemny, ciemny, też kiedyś takich kolorów nie nosiłam :D

      Usuń
  45. kolorek nie całkiem mój, ale na jesień jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczny kolorek, takiego jeszcze nie mam w swojej kolekcji ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Ależ ma piękny kolor:-) idealny na jesień:-) piękna jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładnie się prezentuje i fajnie, że dodatkowo pielęgnuje usta :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ciemny kolor ale podoba mi się na wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  50. piękny kolor, rzeczywiście idealny na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Idealny kolorek na najbliższą jesień... :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram