Jeanne Arthes | Sexy Me No1

Parę miesięcy temu zachciało mi jakiegoś słodkiego, niezbyt drogiego zapachu. Po weryfikacji wizażu wybór padł na perfumy Sexy Me No1.


Zdaniem producenta:
SEXY ME n° 1
To eliksir uwodzenia.
 Mieszanka owocowo-kwiatowej świeżości nut głowy, które tworzą zielone liście, róża i liczi ze zmysłowością słodkiej nuty czekolady połączonej z akordami róży, kwiatu pomarańczy, brzoskwini i frezji w nutach serca. Drzewne nuty bazy uwodzą aromatycznym zapachem drzewa sandałowego, pralin, jaśminu, wanilii i piżma. [ŹRÓDŁO]

Moim zdaniem:
Muszę przyznać, że zakup tych perfum był totalnym strzałem w dziesiątkę! Są piękne. Bardzo słodkie, zbliżone do znanego zapachu Flowerbomb Viktor& Rolf. Wyraźnie czuć w nich liczi, brzoskwinię i czekoladę. Jednak nie jest to prosty 'jadalny' zapach dzięki nutom jaśminu i piżma, które pojawiają się w czasie jego noszenia.
Minusem z pewnością jest mocno kiczowate opakowanie. Zapach jest dosyć intensywny jednak trwałość mają średnią. Co jednak w przypadku ich niewygórowanej ceny (ok. 30 zł/50 ml) nie jest wielką tragedią. Dostępne są w sieci, ja swoje kupiłam o ile się nie mylę na merlin.pl. Z tego co kojarzę zapachy tej firmy dostępne są stacjonarnie w Hebe ale nie wiem jak z dostępnością tego konkretnego - do Hebe mi zupełnie nie po drodze.
Więc jeśli jesteście fankami słodkich zapachów polecam Wam perfumy Jeanne Arthes serdecznie :)

65 komentarzy:

  1. Super, że zapach perfum Ci odpowiada. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no na wieczór romantico może być super zapachem. Ciekawa jestem kurcze, że też internet zapachów nie przesyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam wieczór, ja różne dziwadła na co dzień noszę :P
      Co do przesyłania zapachów to się zgadzam! Ludzie już na księżycu lądowali a tak pożytecznej rzeczy jeszcze nie wymyślono :D

      Usuń
  3. Ciekawa jestem zapachu :) Śmieszne opakowanie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie okropne ale no... ;) Liczy się wnętrze :D

      Usuń
  4. Muszę powąchać bo akurat flowerbomb w moim guście :) a za trzy dychy to warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nuty ciekawe ,w moim stylu a flakonik bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę prostsze ale może się podobać :)

      Usuń
  6. Mam perfumy tej firmy i są boskie :) Słodkie do przesady zapachy też lubię, więc z pewnością przynajmniej je powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż kusi pochać, ale dopiero po tym stwierdzę czy mi pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przetestować jak będziesz mieć okazję :)

      Usuń
  8. Ciekawe to opakowanie taka bombka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam :)
    Obecny mój ulubieniec to City Rush z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie poznałabym ten zapach :) Opakowanie i buteleczka sexy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie bym przewąchała, bo poza jaśminem reszta mi pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. za tą cenę to i trwałość można wybaczyć, a zapach z pewnością przypadłby mi od gustu. Co do wyglądu to faktycznie średnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że trafiłaś z zapachem w 10 :) Ja nie lubię bardzo słodkich zapachów, więc mi by pewnie nie podpasował, ale kartonik ma ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ubranko ma cudowne,no i nutki ciekawe,ahhh chętnie bym go powąchała :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię słodkie zapachy, ale moim faworytem są perfumy Oriflame Love potion :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem jak pachną ale z tą zatyczką trochę ich poniosło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnei ten zapach byłby pewnei za słodki i za ciężki :) super, ze udało Ci się trafić z zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukam jesiennego zapachy, zatem słodka woń Twojej propozycji nie przypadłaby mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienny też mam, niestety już się kończy i jest niedostępny :-(

      Usuń
  19. brzoskwinia, piżmo, czekolada... czuję, że pokochałabym ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam wcześniej tych perfum. Zapach chyba by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje mi się, że może pachnieć ładnie, ale musiałabym poniuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach mnie kusi, ale reszta jakoś nie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za słodkimi zapachami, więc raczej nie dla mnie :) Opakowanie faktycznie dość kiczowate.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie się prezentuje wizualnie - tak kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizualnie to zupełnie nie moja bajka ale zapachowo - jak najbardziej :)

      Usuń
  25. jak za taką cenę to naprawdę jest nieźle:) obecnie przepadamy za zapachami Luxure:)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to trzeba przyznać, opakowanie okropne. Bez tego czarnego materiału jeszcze by jakoś wyglądało. ;) Nie znam tego zapachu, ale nie lubię słodkich perfum.

    http://justysxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Miło, że Wam po drodze:) Jednak takie słodkości nie są dla mnie;)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę pójść i powąchać, może się skuszę bo za taką ceną dobre perfumy to dopiero coś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealny na romantyczny wieczór 😊osobiście nie przepadam za słodkimi zapachami

    OdpowiedzUsuń
  30. Buteleczka wygląda zachęcająco, szkoda, że nie mogę poczuć zapachu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię słodkie zapachy :)
    buteleczka nawet przyjemna dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nuta zapachowa bardzo mnie zaciekawiła, ale mam już tyle perfum, że nie mogę kupić następnych zanim nie wykończę którychś :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram