e-nauralne.pl | Maska algowa nawilżająca

by - sierpnia 05, 2014

Produkt o którym dziś mowa otrzymałam w ramach współpracy z firmą e-naturalne.pl [KLIK]. Nie jest mi ona obca bo swego czasu robiłam u nich zakupy półproduktów i nie miałam zastrzeżeń co do jakości produktów czy obsługi sklepu. Jednak na chwilę obecną asortyment sklepu powiększył się znacznie i z przyjemnością testuj maskę algową nawilżającą [KLIK].




Muszę przyznać, że to moje pierwsze podejście do tego typu masek. Wiele dobrego na ich temat czytałam ale jakoś nie było mi dane się na nie skusić (głównie ze względu na fakt, że producenci pakują je w spore opakowania a ja boję się ryzykować większej kwoty na produkt który może się u mnie nie sprawdzić). Ale przechodząc do rzeczy...
Maska ta ma formę proszku, który rozrabiamy w proporcjach 30:90. Jak dla mnie najwygodniejszą opcją dla uzyskania niezbyt gęstej czy rzadkiej konsystencji i ilości, która wystarcza mi na dokładne pokrycie skóry jest proporcja 4 łyżeczek produktu do 7 łyżeczek wody. Jeśli mowa o stosunku ceny do wydajności jest ona jak najbardziej w porządku - jedna maseczka nie wychodzi drożej niż zakup saszetkowych masek drogeryjnych. Opakowanie 30 gramowe wystarcza na kilka (jakże przyjemnych!) aplikacji.

Przechodząc do najważniejszego czyli do efektów - są! Po 15 minutach maskę ściągam płatami a w efekcie mam przyjemnie nawilżoną i odświeżoną skórę twarzy. Efekt jest nieporównywanie lepszy niż w przypadku większości masek w formie kremowej. Dodatkowo obiecany efekt łagodzenia nie jest ściemą - nałożyłam ją na rankę na brodzie i skóra w tym miejscu była baaardzo przyjemnie ukojona. Jednak jak już wspominałam - to pierwszy tego typu produkt jaki używałam więc niestety nie mam porównania do innych na przykład bardzo chwalonej Bielendy z serii profesjonalnej. Jednak z pewnością na korzyść produktów z e-naturalne przemawia ich skład i niewygórowana cena.

Muszę przyznać, że bardzo się cieszę, że właśnie ta maska została mi polecona przez Panią Jolantę, gdy opisałam jej moją skórę. A teraz niesamowicie kusi mnie wersja wybielająca oraz maseczka pod oczy : )

A Wy stosujecie tego typu maski?

Prywata:
Maskę używałam trzy razy i wydaje mi się, ze to wystarczający czas na napisanie jej recenzji. Jest to produkt o działaniu chwilowym i widocznym od razu jak większość maseczek do skóry twarzy, dlatego też mam nadzieję, że nie będziecie mi mieli tego w żaden sposób za złe.
Nadmienię, że fakt otrzymania przeze mnie produktu nie ma żadnego wpływu na pozytywny wydźwięk tej (ani żadnej innej) recenzji. I musicie mi wybaczyć, że kolejne produkty, które w ramach współprac otrzymałam z dużą dozą prawdopodobieństwa też będę chwalić - nie dlatego, że są one dla mnie bezpłatne a dlatego, że firmy dają mi możliwość wyboru produktów dopasowanych do moich potrzeb.
Nie chcę stracić wiarygodności w waszych oczachbo blogowanie sprawia mi ostatnio olbrzymią przyjemność. Pozdrawiam Was chłodno w ten upalny dzień :)


You May Also Like

51 komentarze

  1. Nie miałam takiej maski, ale ostatnio czuję sie zachęcona do e-naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maski algowe :) Tą chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dobra cena. Gdyby nie to, że nie mam pieniędzy na kosmetyki, wypróbowałabym, haha, bo maseczki algowe zbierają w większości pozytywne recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak dawno nie miałam maseczki peel off, że chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym wypróbowała tą maskę :) Moja cera ostatnio potrzebuje dodatkowego nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jej, ale uwielbiam maski peel off, więc chętnie się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio przepadam za maseczkami peel-off , bo na wielu się zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też bo zazwyczaj ciężko je się 'zrywa'. Ta ma zupełnie inną konsystencję :)

      Usuń
  8. Bardzo przydatna recenzja i ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie pokazałaś konsystencji przed i po ;)
    Mimo wszystko czuję się zachęcona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę za każdym razem nakładałam późnym wieczorem gdy mój aparat już sobie nie radzi :<

      Usuń
  10. Kochana, nie musisz się tłumaczyć, ja wierzę, że piszesz całą prawdę, a maska mnie bardzo zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam totalnego schiza na punkcie uczciwości i nie mogłam się oprzeć takie małej prywacie ;)

      Usuń
  11. Zaciekawiłaś mnie tą maską ;) Muszę się rozejrzeć po ich sklepie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lepiej nie? Bo jest tam tyyyle fajnych rzeczy, że ciężko oprzeć się zakupom ;))

      Usuń
  12. chętnie wypróbuję ;) bo kusi strasznie mnie ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tą maskę i mogę potwierdzić - jest rewelacyjna ! Robi cuda z twarzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo cieszę się że u Ciebie też się sprawdziła :)

      Usuń
  14. Nigdy nie miałam tego typu maski, ale myślę że warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam, ale sklep e-naturalne znam i zaopatruję się w nim od ponad roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie pamiętam kiedy robiłam jakieś zamówienia a niedawno wykończyłam białą glinkę od nich ;) Jeszcze mi mocznik straszy w szufladzie i nie wiem do czego go zużyć ;)

      Usuń
  16. Maski różne miałam, ale algowej żadnej...

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam maski algowe,chętnie po tę sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ja glinki też lubię (zieloną w szczególności!) ale maska algowa to zupełnie inna kategoria przyjemności ;) O właśnie, myślę, że świetnie ukoiła by skórę po glince. Będę musiała to kiedyś sprawdzić :)

      Usuń
  19. Rozumiem Cię, u mnie wiele produktów współprac okazało się hitami m.in. szampon Nama Rupa, który wychwalam jak się da i nie dlatego, że coś z tego mam. Muszę rozejrzeć się za tą maską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną napisanie peanów na temat kremu do stóp Lirene i peelingu enzymatycznego z Bandi. Są fantastyczne tak jak i ta maska algowa i no cóż, na siłę im wad szukać nie będę ;)

      Usuń
  20. Osobiście jeszcze nigdy nie używałam żadnej maski a tu proszę podana na tacy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam maski algowe maja świetna budyniowa konsystencje i twarz jest po nich cudownie nawilżona i wypoczęta

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię tego typu maseczki, na tą czuję się namówiona:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Algi wracają do łask :) Ponoć można je nawet hodować samemu w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. E-naturalne mają rewelacyjny asortyment! Naturalne kosmetyki działają po prostu rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam maseczki algowe :) miałam z tej firmy i to aż dwie byłam z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam jeszcze okazji używać :) Ale wygląda naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  27. algi są boskie ! moje ulubione maski. jak dotąd pracuję tylko na bielendzie, ale uważam, że wszystkie algi muszą być warte swojej ceny. Efekty są niesamowite już po pierwszym użyciu.

    OdpowiedzUsuń