Zakupy | Biedronka | Ziaja | Drogerie Natura 1+1

Ten wpis nie powinien się w ogóle tu pojawić bo ostatnio mocno przeginam z zakupami ale no..


Po przygodzie z szamponami Garnier Ultra Doux moja skóra głowy oraz włosy błagały o litość więc sięgnęłam po sprawdzony żel do mycia ciała i włosów Ziajka. Do tego olejek łopianowy z Green Pharmacy, który używałam dawno dawno temu i zupełnie nie pamiętam jak się spisywał. Udało mi się również dorwać krem z kwasem migdałowym Liście Manuka z Ziaji i skrapetki złuszczjące Purederm z Biedronki, które mnie niestety nie zachwyciły...


Natura kusiła promocją 1+1 (za darmo) na cienie, kredki oraz linery. Przy pierwszym podejściu kupiłam cienie Essence metal glam, które moim zdaniem są zupełnie nie doceniane. Drugie podejście zakończyło się zakupem dwóch cieni Catrice Liquid metal, które chyba mnie nie zachwycą... A w związku z faktem, że moje paznokcie zafarbowały od pięknego brzoskwiniowego lakieru z Sensique do koszyka wpadł również produkt wybielający Essence studio nails pro white glow.

A Wy skusiłyście się na jakieś ciekawe produkty w ramach promocji Natury?

60 komentarzy:

  1. Hmmm zakupy, jeden z moich ulubionych postów. Bardzo byłam ciekawa tych skarpetek, szkoda że nie sprawdziły się.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. E ja to dopiero przeginam:D powinnam brać przykład z Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już trzeci post zakupowy w tym miesiącu a portfel świeci pustką...

      Usuń
  3. Wszędzie te liście manuka! Ja w końcu muszę coś tej Ziaji kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co 'w nich' jest ale kuszą jak nieszczęście :D

      Usuń
  4. Poprosiłam mojego TŻ aby kupił mi kilka cieni na tej promocji - zobaczymy jak się spisał ;))
    Napisałam na Ciebie wiadomość na email ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zakupy :)
    chyba skuszę się na jakiś cień z essence z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zakupy, jest tu kilka produktów na które i ja mam chrapkę ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten olejek z GP całkiem dobrze sobie radził:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam wersję z papryczką ale to było tak dawno, że już nie pamiętam czy się sprawdził ;)

      Usuń
  8. cienie podobają mi się kolorystycznie, a na olejek łopianowy mam ochotę i z pewnością niedługo sama po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę te skarpetki ale chyba poczekam aż na dworze będzie troszkę chłodniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten krem z Ziaji chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio tez zaszalam z zakupami :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy :) Ja niestety nie mam dostępu do Natury :(

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam nic, a skarpetki są ciekawe :p tyle że nie było ich już u mnie w Biedrze

    OdpowiedzUsuń
  14. daj znać jak ten produkt wybielający się sprawdza bo ja też czasami czegoś takiego potrzebuję :) Dzięki za recenzję skarpetek do stóp z Biedronki bardzo kusiły ale powstrzymałam się od zakup i widzę teraz, że nie ma czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przetestuję z pewnością napiszę na jego temat kilka słów :)

      Usuń
  15. Lubie te olejki do włosów :) mam ochotę na te skarpetki muszę poszukać na eBay jakieś

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze i ja se zakupić te skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja do Natury jakoś nie wybrałam się na tą promocję :) Kremu na noc Ziaji używam od kilku dni i na razie działa fajnie, w przeciwieństwie do kremu na dzień z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zaszalałam w Hebe, SP i Naturze :D.
    Bardzo fajne są te cienie, planuję być jeszcze w Naturze więc chyba się na nie skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Również kupiłam skarpetki złuszczające z Biedronki, ciekawe jak u mnie się spiszą, mam nadzieje, że nie będę rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też się skusiłam na te skarpetki złuszczające. Ciekawa jestem, jak się sprawdzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na cienie Catrice skusiłam się przy poprzedniej promocji. U mnie sprawdzają się jako zaakcentowanie środka powieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence są świetnie napigmentowane, wręcz woskowe (coś jak KOBO Golden Rose) a te Catrice to raczej mgiełka koloru. Eh :(

      Usuń
  22. Nowa seria Ziaji zawładnęła blogosferą. W końcu i ja się na nią skuszę jak tylko wykończę część używanych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Też zgarnęłam te skarpetki z Biedronki, powoli przymierzam się do testu. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra zeszła ale efekty niestety nie powalają ;)

      Usuń
  24. Jestem ciekawa tego kremu z Ziaji. Ja wolę się nie wybierać do drogerii czy nawet do biedronki, bo zakupy wtedy gwarantowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czego to doszło, ze nawet w Biedronce atakują kosmetyki :D

      Usuń
  25. Skarpetki też kupiłam a w Naturze jeszcze nie byłam, może nie zdążę na tej promocji to byłoby lepiej dla mojego portfela bo znowu się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że skarpetki okazały się niewypałem :(
    Kupiłabym sobie, ale ja potrzebuję czegoś naprawdę dobrze działającego.
    Cienie ładne, choć dla mnie zbyt mocno perłowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie niewypałem ale spodziewam się lepszego działania.
      Cienie są metaliczne ale fakt, nie każdemu może taki efekt się podobać :)

      Usuń
  27. Strasznie podobają mi się te cienie z Essence <3
    Chyba też skorzystam z tej oferty 1+1 bo jeszcze potrzebuję eyelinery :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie z Essence są świetne :) Mam już 3, niestety reszta kolorów zupełnie nie moja :)

      Usuń
  28. Też kupiłam ten krem z Ziajki :) niestety skarpetek nie znalazłam nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podobają mi się cienie z Catrice :) Kusiła mnie maska złuszczająca do stóp, ale w końcu jej jednak nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  30. też dorwałam skarpetki ;-) a te cienie z Catriece mi się marzą, szkoda, że Naturę mam nie po drodze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam blisko, do Hebe i Super Pharm mam za to kawał drogi i nigdy w nich nie byłam :<

      Usuń
  31. Fajne kosmetyki kupiłaś wszystko bym z miła chęcią przygarnela

    OdpowiedzUsuń
  32. krem z ziaji jest świetny ;D
    ciekawa jestem olejku ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja własnie jestem w trakcie testowania złuszczających skarpetek z biedry, ale jestem rozczarowana :(
    Zainteresowal mnie bardzo produkt wybielający Essence studio nails pro white glow. W mojej badziewnej Naturze nie ma takich produktów :(


    ZAPRASZAM NA ROZDANIE !!
    http://brokatwspreju.blogspot.com/2014/07/brokatowo-wosowe-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też, niby skóra zeszła ale spodziewałam się lepszych efektów :(

      Usuń
  34. ja też mam tą maskę do stop, ciekawe jak się spisze

    OdpowiedzUsuń
  35. O proszę, nie wiedziałam, że istnieje taki specyfik wybielający paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopóki nie wpadł mi w oczy na którymś z blogów ;)

      Usuń
  36. W skarpetki złuszczające też zainwestowałam, mam nadzieję, że u mnie się sprawdzą ;) Nowa seria Ziai podbija blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :D Ale jak tu nie kupić takich fajnych produktów :D

      Usuń
  37. Ja niestety nie doleciałam :( ale za to trafiłam na zajebiste wyprze w Biedrze :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram