Lirene | Pharmaceris | Dr Irena Eris | Under 20 | Provoke

lipca 23, 2014


Dzięki uprzejmości Pani Ani i Pani Magdy mam przyjemność testować kosmetyki Dr Ireny Eris [KLIK] z serii: Lirene | Pharmaceris | Dr Irena Eris | Under 20 | Provoke
Przede wszystkim jestem pod ogromnym wrażeniem dostosowania produktów, szczególnie tych pielęgnacyjnych do potrzeb mojej skóry. Panie z Eris doskonale dobrały kosmetyki  i nawet udało im się wybrać kilka produktów które miałam ogromną ochotę kupić samodzielnie i przetestować.
Muszę przyznać, że rozpakowując paczkę cieszyłam się niczym dziecko otwierające prezent od Mikołaja. Chyba mi się nie dziwicie?



















Przepraszam za jakość zdjęć, niestety o tej porze mój aparat zaczyna szaleć. A nie mogłam się powstrzymać przed podzieleniem się z Wami moją radością :)


Na koniec prezent od mamy. Dwa kosze firmy Curver z serii Victoria do przechowywania mojej kolorówki :)



 Pozdrawiam Was ciepło :)

You Might Also Like

103 komentarze

  1. Wow, ile dobroci :) zazdroszczę możliwości ich przetestowania, eh... ;).
    Co do współprac osobiście nie mam nic przeciwko. Fajnie jest być docenionym i wyróżnionym :). Ale oczywiście jak najbardziej przy recenzji należy zaznaczyć, że kosmetyk dostałyśmy, a nie kupiłyśmy bez względu na to czy dany kosmetyk nam się sprawdził czy nie. Miłego testowania Kochana i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie przeszkadza brak takiej informacji ale jak najbardziej rozumiem, że kogoś może to w jakiś sposób 'urazić'. Więc żeby wszystko było jasne taka informacja przy produkcie testowanym się jak najbardziej będzie pojawiać :)

      Usuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę tylu cudowności do przetestowania. Moim zdaniem współprace nie są złe, o ile faktycznie recenzje nie są naciągane, przekłamane czy nierzetelne, ale nie martw się. To od razu widać. W moich oczach na pewno nie tracisz, a chętnie się dowiem co sądzisz o produktach, które otrzymałaś. Widzę kilka, z których byłam bardzo zadowolona i kilka, na które mam chrapkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam w planach krem BB do ciała i żel rozświetlający. I to w bardzo bliskich planach bo potrzebne mi są na sobotę :) A w zimie krem z kwasem z Pharmaceris :) Więc z przyjemnością będę testować :)

      Usuń
  3. Gratuluje współpracy! Oj, poczułam lekkie ukłucie zazdrości. Tyle wspaniałych kosmetyków.. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki opinia o produktach ze współpracy jest rzetelna, nie mam nic przeciwko takim wpisom ;)
    Ale dostałaś pełno tego, gratuluje tak by the way i czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały karton *-* Recenzje pojawią się za jakiś czas :)

      Usuń
  5. wooow, zazdroszczę wszystkiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę wspaniałej współpracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ świetnie zapowiada się ta współpraca, ja co prawda nie jestem chyba normalna, bo najbardziej ucieszyłabym się z tych słodziachnych materiałowych cosiów - czy to jakieś futeraliki? Przepraszam, jeśli nie doczytałam ;)

    A co do współprac moje zdanie jest takie, że póki firmy oczekują szczerej opinii to czemu nie :) Sama mam kontakt z paroma bardzo fajnymi agencjami marketingowymi i wszystko odbywa się na naprawdę wysokim poziomie - sama wybieram kosmetyk, dostaję tyle czasu ile potrzebuję i przede wszystkim nikt nie wymusza na mnie pozytywnej recenzji. I to jest miłe ;) Takich współprac gorąco Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe płócienne (?) woreczki na nie wiem co :)) W koszyczku :))
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Super:) gratuluje zwłaszcza Pharmaceris sa bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać ale do tej pory miałam z tej serii tylko podkład intensywnie kryjący. Ale bardzo się z nim polubiłam :)

      Usuń
  9. Jej, ile dobroci! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tej współpracy moim zdaniem świetne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłych testów,wspaniałe paczki,zazdrość,czuję zazdrość :) hehe Ja osobiście też współpracuję z kilkoma firmami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wcześniej pisałam - sama sobie zazdroszczę :D

      Usuń
  12. Wspaniale! Cudowne rozpieszczacze, też bym zbierała szczękę z podłogi :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, gratuluje bo kosmetyki są świetne i już czekam na Twoje recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. OOO ogrom kosmetyków z tego co tutaj widzę,czekam na recenzje i oczywiście na pewno jak przypadnie ci jakiś do gusut pewnie coś zakupie ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No no... ile nowości :)
    Miłych testow!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale, że masz okazję sobie potestować te produkty ;) to prawda, nie widzę NIC złego w tym jeśli dana osoba współpracuję z jakąś firmą. Tak naprawdę dzięki temu, możemy poznawać opinie o produktach i ustrzec się przed nieudanymi zakupami. A to bardzo ważne :) no i w drugą stronę - kupić sobie coś fajnego. Pozdrawiam! Miłego testowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego testowanie i czekam na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała przesyłka :) Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ale super paczka! :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no to Cię dopieścili :) świetna współpraca :) a w ogóle na temat współprac to mam takie samo zdanie... Sama bardzo często z nich korzystam, ponieważ nie stać mnie na niektóre kosmetyki to chętnie godzę się na to by rzetelnie je opiniować na blogu

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję :8 miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę ! :)
    Życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o ja cie. :O wielkie zazdro! :O i bardzo gratuluję takiej współpracy! ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał, gratuluję:). Z tych kosmetyków mam peeling enzymatyczny i krem z kwasem migdałowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Peeling kusił mnie od jakiegoś czasu a krem w krem z migdałem planowałam zacząć używać zimą :) Jestem ciekawa jak sprawdzi się w porównaniu do kremu mikro-złuszczającego Ziaji z seri Liście Manuka, który właśnie zaczęłam używać :)

      Usuń
  25. Wow, ile wspaniałości!
    Gratuluję tak świetnej współpracy!
    I mam nadzieję, że wszystko się dobrze sprawdzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wcale się nie dziwię, że cieszyłaś się jak z gwiazdkowego prezentu :) Ja też skakałabym chyba ze szczęścia :) Bardzo fajne zestawy - mnie ostatnio najbardziej kusi seria provoke, ale wypatrzyłam też fajny zestaw do stóp i muszę się rozejrzeć za nim :) Niech Ci się wszystko świetnie używa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Provoke oczarowało mnie swoimi opakowaniami :)

      Usuń
  27. Jejku ale ci zazdroszczę! Pracuje w drogerii i codziennie mam styczność z kosmetykami tych marek i są bardzo dobrej jakości. Sama bym się w to wszystko zaopatrzyła :D Bardzo serdecznie zapraszam Cię do mnie na bloga, gdybyś mogła to wejdź w linka sklepu z którego jest bluzeczka w moim ostatnim poście. Dużo czasu Ci to nie zajmie a na pewno mi pomożesz :)
    Będę zaglądać częściej, Pozdrawiam :)
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Otrzymałas super kosmetyki i mam nadzieję że sie spiszą.
    Ja kiedyś pisałam do nich, ale mnie olali, widocznie mam za mało wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mi oceniać ale może po prostu nie otrzymali twojego maila?

      Usuń
  29. Też uważam, że są to rewelacyjne kosmetyki, idealne do testowania ;)!

    OdpowiedzUsuń
  30. wow świetna współpraca, sama taką chciałabym, a po ilości produktów sama zbierałabym szczękę z podłogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja szczęka wróciła na swoje miejsce a ja zabrałam się do testowania zaczynając od... kremu do stóp :D

      Usuń
  31. Gratuluję współpracy :) Same wspaniałości, życzę udanych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. O mamciu, mamciu... ile tych cudowności jest :))) Gratuluje i już niecierpliwie czekam na pierwsze wrażenia z testów :) Kilka produktów planuje kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej ciekawa jestem Twojej opinii płynu micelarnego z Lirene, ponieważ również go mam i zdążyłam już wyrobić sobie zdanie na jego temat:)
    Czekam na recenzje :)
    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna paka ;) Gratuluję tak fajnej współpracy *.* i troszkę zazdroszczę :)
    Niech kosmetyki Ci służą

    OdpowiedzUsuń
  36. Też by mi szczęka opadła:) Gratulacje! Widzę tam u Ciebie mój ukochany podkład z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. City Matt? Jestem go bardzo ciekawa :) Miałam wersję rozświetlającą i byłam z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  37. O koleżanko, no sama chyba zacznę zbierać zęby z podłogi ale z zazdrości ;)) Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję współpracy! Będę czekać na recenzje Pharmacerisu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie, że masz okazję przetestować te produkty. Ja też z chęcią bym się z nimi zapoznała. Czekam na Twoje opinie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję - przyznam że paczka robi ogromne wrażenie :)
    życzę udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, sporo tego. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dostałaś wspaniałą paczkę! szczególnie zazdroszczę kosmetyków z provoke :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję takiej owocnej współpracy ; * .

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję! Tyle wspaniałości na raz, aż można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wielkie gratulacje, sporo tego zgromadziłaś :) Kilka produktów mam w swojej kosmetyczce. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  46. WOW! Gratulacje. Normalnie Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Opad szczęki jest jak najbardziej zrozumiały, wspaniała paka :)
    Gratuluję świetnej współpracy i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Noo, to będziesz miała, co testować :) Czekam na pierwsze recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję Ci tak wspanialej współpracy, kosmetyki prezentują się wspaniale, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniała, zgadzam się :) Dziękuję :)

      Usuń
  50. Wspaniała współpraca :D Miłych testów i czekamy na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. O rety!! ale zarabiście!! szał ciał :D gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  52. Fantastyczna współpraca, niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow! Gratuluję współpracy :) I doskonale rozumiem, co napisałaś w ostatnim akapicie - też nie stać mnie na wiele produktów, które chętnie bym przetestowała, a ceny niestety mocno ograniczają ;) Kilku kosmetyków ze zdjęć zazdroszczę, bo sama przybieram się do zakupu - czekam więc na recenzje :D
    + Fajnie, że udało się dorwać koszyki, w końcu ktoś skorzystał z mojego chwalipięctwa :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Super, jestem ciekawa opinii i składów- polskie firmy zaczynają robić coraz lepsze kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale kosmetyków! Gratuluję współpracy! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz bardzo dobre podejście do tematu współpracy z firmami, tak trzymaj:D

    Fajna paaaaaaaka kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  57. świetna współpraca, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję owocnej współpracy i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Golden Charm od Lirene- zapowiada się świetnie ; ) Aż miło popatrzeć, szczególnie Japan Spa od Eris ; P Miłego testowania, ja czekam na recenzję peelingu enzymatycznego ; *

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne rzeczy :)
    bardzo lubię kosmetyki tych firm więc mam nadzieję że i u Ciebie się spiszą :)
    a co do współpracy to mam dokładnie takie same zdanie jak Ty, nie przejmuj się bo i tak znajdą się zazdrośnicy który będą niezbyt zadowoleni z fakt że oni nie dostali takich cudeńek :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Sporo ... fantastyczna paczuszka.
    Miłego testowania, mnóstwo kosmetyków jest mi obcych, więc z miłą chęcią poczytam o nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Z pewnością za jakiś czas zaczną się pojawiać recenzje :)

      Usuń