HIT: Rival de Loop Clean&Care tonik pielęgnacyjny do twarzy

Tonizujecie swoją skórę? Ja odkąd odkryłam, że toniki na prawdę działają robię to codziennie. Przez długi czas szukałam jednak swojego ulubieńca. Z braku laku parę miesięcy temu sięgnęłam po tonik z Rival de Loop i od tego czasu gości on u mnie stale. Dlaczego?


Pierwsze dniu użytkowania tego produktu były dla mnie zadziwiające ponieważ zaczęłam się... łuszczyć. Niczym po kwasie. Fakt faktem, tonik ten zawiera kwas salicylowy, ale nie sądziłam że niewielkie stężenie w drogeryjnym produkcie może tak zadziałać na moją skórę. Tonik odstawiłam na jakiś czas. Gdy sięgnęłam po niego ponownie takich objawów nie zaobserwowałam. Systematyczne używanie tego produktu widocznie poprawiło stan mojej skóry.

Tonik świetnie oczyszcza. Tonizuje. Nie klei się. Zapach ma średni (nie zawiera substancji zapachowych) jednak w codziennym użyciu jest on dla mnie nie wyczuwalny. Kosmetyk ma świetny skład.  Warto też wspomnieć, że jest to produkt wegański.


Osobiście nie planuję się z nim rozstawać w najbliższej przyszłości mimo, że lubię testować wszelkie nowości. Produkty Rival de Loop dostępne są w Rossmanie. A ten oto tonik kosztuje niecałe 5 zł za pojemność 200 ml.

9 komentarzy:

  1. Właśnie zaczęłam rozglądać się za tonikiem, który byłby trochę bardziej 'agresywny'. Przyjrzę się mu przy najbliższej wizycie w Rossmannie, bo 5 zł to nie majątek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Cię nie zwiedzie jego skromny wygląd :D

      Usuń
  2. Akurat stosuję ten tonik. Wcześniej zużyłam sporo jego opakowań, ale w tej starej wersji. Nowa jest równie dobra i na pewno będę do niego wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, ma kwas salicylowy w składzie, może nada się jako następca mojego ulubieńca z Garniera? Cena też kusząca, nie ma co. Chwilowo mam nadmiar toników, ale przeczuwam, że o ile nie zapomnę, to się skuszę przy najbliższej okazji - produkty z kwasem salicylowym sprawdzają się świetnie, jako doraźne wspomagacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) To na prawdę udany produkt w niskiej cenie ;)

      Usuń
  4. Muszę go kupić! Choć narazie jest mi niepotrzebny, to i tak kupię na zapas, może jak będzie w promocji, choć i tak cena regularna to grosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojacie! nie wiedziałam, że te toniki mają kwasy w składach! mam nadzieję, że jeszcze są dostępne. jeszcze dzisiaj polecę sprawdzić :-)

    OdpowiedzUsuń

Instagram