Lilabelle, Kate Moss

czerwca 19, 2012

Kate Moss, Lilabelle

KWC:

Kate Moss prezentuje zapach dla nieco młodszych odbiorców niż jej poprzednie edycje perfum. Nowy zapach Kate Lilabelle przeznaczony jest dla dziewcząt, które dopiero uczą się, jak być kobietą i kobiet, które czują się jak młode dziewczyny.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, frezja, osmantus
nuta serca: lilia, jaśmin, frangipani
nuta bazy: ambra, heliotrop, drzewo sandałowe, piżmo


Nie jestem fanką zapachów Kate Moss. Nie jestem też fanką samej Kate. Ale przyznaję, gdy w okolicy świąt w Rossmanie dojrzałam kartonik Lilabelle byłam zdziwiona. Kokainowa Kasia zaserwowała nam coś różowego. Coś co teoretycznie w ogóle do niej nie pasuje. Ale rzuca się w oczy. Po przyjściu do domu przeczytałam opinie w internecie. Nie były najgorsze. Cena perfum też nie przerażała 50zł za 30ml. Zdecydowałam się na zakup. Zakup w ciemno - nie był dostępny tester.
I tym sposobem  Lilabelle towarzyszy mi w codziennym  życiu. Lilabelle pachnie kobietą. Ale nie modelką z problemami. Pachnie ciepło, kobieco, wiosennie. Nie spodziewałam się tego.  Ale jestem miło zaskoczona. Na pewno zdecyduję się w dalszej przyszłości na kolejny flakon.
A co do flakonu:  jest dziewczęcy, estetyczny, uroczy, mnie osobiście zachwyca grawer na korku.
Trwałość przyzwoita.




You Might Also Like

4 komentarze

  1. wąchałam chyba wszystkie zapachy kate moss i mi się nie podobały a tą akurat widzę pierwszy raz i napewno muszę niuchnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak Edyta nie przepadam za zapachhami Kate, ale tego jeszcze nie wąchałam, a że lubię kobiece zapachy, to na pewno powącham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach zupełnie nie przypomina jej wcześniejszych. Ja jestem naprawdę zauroczona :)

      Usuń
  3. Ja tam wielbię Kate Moss Kate, moja koleżanka go miała i zawsze w Rossie się nim psikam haha :)

    OdpowiedzUsuń