Curious, Britney Spears.

czerwca 17, 2012

Dziś kilka słów o perfumach Curious Britney Spears.

KWC:
Jest to nowoczesny, kwiatowy zapach adresowany dla mlodych, spontanicznych, ciekawych życia i odważnych kobiet. Nowoczesna kompozycja zapachu Curious odzwierciedla pełną ekspresji twórczość piosenkarki. Kwiatowe nuty zapachowe w nim zawarte jak każdy nowy przebój Britney gwarantują pewny hit !

Nuty zapachowe:
nuta głowy: luizjańska magnolia, gruszka, kwiat lotosu
nuta serca: wanilia, drzewo sandałowe
nuta bazy: tuberoza, jaśmin, różowy cyklamen


Nie jestem wielką fanką zapachów gwiazd. Bo zazwyczaj wszystkie wydają mi się być robione na jedno kopyto. Dodatkowo ceny też nie są zachęcające (15ml za 50zł? Litości). 

Curious pierwszy raz miałam przyjemność powąchać w jakiejś wypasionej perfumerii w Budapeszcie. Miałam wtedy 17 lat i zakochałam się. Byłam nawet gotowa zakupić flachę bo cena była znośna, ale powstrzymałam się.  Posiadaczką flaszki stałam się przypadkiem (ot, siostra miała mi kupić Amor Amor Cacharel ale zbrakło i na szybko pytała się mnie czy Britni może być. Mogła.  (30ml 10funtów)

Nie podoba mi się opakowanie. Ale nie ukrywam, mając naście lat to ono przyciągnęło mój wzrok. Jest tandetne, niebieskie, miało jeszcze zawieszkę z różowymi serduszkami z plastiku, ale zaliczyła kosz.
A sam zapach? Zapach ma coś w sobie z pudrowości. Ale nie do końca. Wydaje się słodki. Ale to też nie to.  Jednak połączenie słodyczy i pudru z jakimiś niezidentyfikowanymi dla mnie - laika nutami, daje bardzo przyjemne połączenie dla mojego nosa. Nie jest to mój zapach codzienny, bo w nadmiernej ilości zaczyna mnie męczyć, ale od czasu do czasu sięgam po niego z przyjemnością.  Jest dosyć trwały. Na drugi dzień wyczuwam zapach na szaliku.

W mojej sztuce przy psikaczu, pod korkiem zdarła się nieestetycznie farba. 



You Might Also Like

3 komentarze