Mat jak jedwab | DR IRENA ERIS | VitaCeric | Matująco wygładzające serum na dzień

by - września 22, 2017

Gdy kolejna butla dobija dna (wyznania niemal abstynenta :D) pora na recenzję. Dziś o pielęgnacji z półki wyższej, mianowicie o szalenie przyjemnym serum, które uprzyjemniało moją poranną pielęgnację przez ostatnie miesiące.


Opakowanie tego produktu produktu jest bajeczne. Niby wykonane z plastiku jednak lustrzana powłoka wizualnie robi swoją robotę i sprawia, że wygląda to to pięknie. Producent uraczył nas pompką więc oprócz waloru praktycznego mamy też najbardziej higieniczne z możliwych rozwiązań. Na minus? Opakowanie jest nieprzejrzyste więc nie wiadomo kiedy kosmetyk się skończy. Nie jest to problem dla mnie (bo zapasy czekają) jednak przeciętny użytkownik może pewnego dnia obudzić się bez kremu.

Serum posiada 30 ml i kosztuje w cenie regularnej 100 zł. Sporo. Jednak nie oszukujmy się - to standardowa cena kosmetyków tego producenta a dodatkowo przy niemal codziennym użytkowaniu produkt ten wystarczył mi na dobre cztery miesiące. I nadal wypluwa z siebie kosmetyk mimo podejrzanej lekkości opakowania. 


Serum pod względem konsystencji przypomina raczej lekką, silikonową bazę pod makijaż. Nie mam tu jednak na myśli ciężkich, lepkich, ultrawygładzajacych kosmetyków jakimi producenci raczyli nad na dziesięć lat wstecz. Otrzymujemy kosmetyk o dobrych właściwościach wygładzających jednak niesamowicie lekki i szybko wchłaniający. Będzie więc świetną opcją dla osób o fakturze skóry nierównej jednocześnie idealnie sprawdzi się u kobiet, które mają problem z suchymi skórkami (jak ja) bo delikatnie zniweluje ten efekt i ułatwi aplikację makijażu. A sam makijaż na tym kosmetyku trzyma się bezbłędnie przez cały dzień. I w dni gdy go stosowałam mimo, że makijaż noszę około 12 godzin mogłam sobie spokojnie podarować stosowanie typowej bazy.

Producent informuje nas, że mimo nazwania swojego kosmetyku serum możemy stosować go solo lub jako bazę pod krem. Preferowałam opcję pierwszą jednak nałożone w niewielkich ilościach pod krem (u mnie z filtrem) nie miało wpływu na pogorszenie trwałości makijażu aczkolwiek miałam wrażenie, że na skórze za dużo się dzieje.

Jak na produkt matujący efekt matu nie powalał na kolana. Mnie to cieszy - bo nie cierpię matowej skóry - jednak osoby nastawione na uzyskanie papierowego, płaskiego matu będą zawiedzione. Wykończenie jakie daje jest jedwabiste, niesamowicie naturalne i bardzo ładne jednak faktycznie trzyma skórę w ryzach jeśli mowa o wydzielaniu sebum.

Działanie pielęgnacyjne. Hm... Serum mnie nie uczuliło, nie podrażniło, nie spowodowało powstawiania niedoskonałości, nosiło się na skórze niesamowicie komfortowo (bez uczucia przesuszenia czy ściągnięcia przez dzień cały) jednak jeśli szukacie kosmetyku, który wpłynie w sposób widoczny i odczuwalny na jej kondycje to nie to. To raczej produkt z gatunku 'jest super' ale jeśli wasza skóra odmawia współpracy to jednak lepiej mimo wszystko udać się do dermatologa ;)

Podsumowując - jest dobrze. Nawet bardzo. Nie przypadkiem pokazywałam Wam zresztą ten kosmetyk przy okazji ulubieńców czerwca i nadal go do tego grona zaliczam. Jeśli potrzebujecie pięknie pachnącego, wielozadaniowego (serum-krem-baza) kosmetyku, który na dodatek cieszy oko to nic tylko kupować ;)


You May Also Like

12 komentarze

  1. Czyli to produkt nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze produktów Dr Ireny Eris nie używałam, ale może najwyższy czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie bajeczne, to prawda :-) Wygląda bardzo luksusowo i przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba raczej na to serum nie spojrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie używam emulsji energizującej na dzień VitaCeric. Ślicznie pachnie i pokładam w nim spore nadzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyki Dr. Irena Eris bardzo mnie ciekawia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jeszcze nigdy nie miałam okazji używać kosmetyków od dr Ireny a same pozytywne recenzje o nich czytam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię matujących kosmetyków, ale to serum mnie nawet ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda całkiem fajnie. Dobrze, że się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Produktu nie znam ale opakowanie jest po prostu przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń