Przegląd NOWOŚCI | lipiec 2017 | Konferencja Meet Beauty na której nie byłam i nowości Lirene

by - lipca 02, 2017


Gdy na mojej skrzynce mailowej pojawiają się zaproszenia na wszelkiej maści blogowe spędy po chwilowej radości (w końcu poznam inne blogerki!) przychodzi krótka refleksja na temat mojej dyspozycyjności i problemu z planowaniem czegoś naprzód. Nie zapisałam się więc w tym roku na Meet Beauty (słusznie, wypadło mi coś w tym terminie) jednak serwis Zblogowani postanowił mnie uszczęśliwić paczką, jaką uczestniczki otrzymały od sponsorów. Jak jak to ja, na każdy nowy kosmetyk reaguję dużym entuzjazmem i mimo, że większość poczeka na swoją premierę tak cieszą mnie niesamowicie.

Na końcu pojawia się również nowości marki Lirene z ich najnowszej linii do pielęgnacji ciała :)



Kosmetyki kolorowe marki Pierre Rene. Do tej pory z tą firmą wspólnego miałam niewiele (ich podkład Skin Balance mocno mi podpadł) więc chętnie się z nią zapoznam. Niestety, konturówka w odcieniu 11 poleciała do mojej mamy bo o ile miękka formuła jest świetna tak zgaszony i dość ciemny odcień zupełnie mi nie pasuje. Z przyjemnością wypróbuję za o jasny, ciepły drobinkowy brązer bo ostatnio lubuję się w 'opalaniu' skóry. Podobnie rzecz ma się w przypadku paletki do brwi. Mój wosk w kredce Bell już się kończy i powoli rozglądałam się za jakimś zamiennikiem :) Cienie są miękkie jednocześnie o średniej pigmentacji przez co nie wyglądają nienaturalnie a wosk robi swoją robotę.


Cashmere Contouring. Duo-stick do konturowania raczej nie zostanie moim ulubieńcem. O ile część brązująca na skórze prezentuje się przyzwoicie (ale ja nie przepadam za konturowaniem na morko) tak część jasna nie jest rozświetlaczem a typowym gęstym i treściwym podkładem, na dodatek w dość ciemnym kolorze. Dam temu kosmetykowi jeszcze szanse ale pewnie poleci w inne ręce. Jednak rozświetlacz z gąbeczką na pewno zostanie ze mną bo po dwóch użyciach jestem nim totalnie zauroczona. Jego odcień w opakowaniu to bardzo ciemny brąz więc nie za bardzo wiedziałam jak go używać jednak po roztarciu pozostawia na skórze lekko opaloną, naturalną jednak widoczną taflę. Wygląda przepięknie *-*


Bielenda. I kosmetyk, który chciałam wypróbować od dawna - nawilżająca perełkowa baza. Pierwsze wrażenie? Jest leciutka i fajnie utrzymała mi ciężki podkład przez 12 godzin jednak muszę się z nią lepiej poznać, żeby napisać Wam na jej temat coś więcej. Podobnie jak w przypadku podkładu Nude Matt. Jak na Bielende przystało najjaśniejszy odcień jest dość ciemny jednak jestem opalona więc będę miała okazję go poużywać :)


Cienie mineralne Anabell Minerals. Tę markę znałam wyłącznie z ich kryjącego podkładu (nie polubiliśmy się) jednak cieniom na pewno dam szansę. W ruch poszedł już klasyczny, lekko drobinkowy beż w odcieniu Vanilla i myślę, że zostanie ze mną na dłużej - potrzebowałam jasnego neutralnego cienia :)


Nowości marki Soraya. Marki, której kosmetyków zupełnie nie używam. Tym chętniej przetestuję ich kremy oraz balsamy do ciała :)


Vianek *-* Nawilżający szampon pewnie pójdzie w ruch jako kolejny mimo moich przepastnych zapasów bo do tej pory nie używałam kosmetyków z tej firmy. Odżywczy krem do rąk otworzę lada dzień bo za chwilę skończy się jeden z moich kremów do rąk a jestem ogromną fanką zapachu tej serii. A łagodząca maseczka ciekawi mnie bardzo więc gdy tylko wygospodaruję wolny wieczór zrobię sobie spa :D


Nowości Bielendy, tym razem pielęgnacja. Esencja do skóry mieszanej gości już w moich zapasach (kupiłam bo byłam ciekawa ile to warte ;)) więc mi się zdublowała. Mam więc nadzieję, że będzie to kosmetyk warty uwagi :) Żel węglowy mnie nie kusił (bo maski z tej linii mi nie leżą) jednak i jemu dam za jakiś czas swoją szansę.


Eveline. To firma po którą sięgam rzadko jednak nie zaliczam wtop. Jeden z tych kosmetyków jest mi już znany - odżywka do paznokcie 8w1 Sensitive. Używam ją i jestem z niej szalenie zadowolona więc cieszę się, że kolejny egzemplarz już czeka w zapasach. W paczce znalazła się również bardzo interesująca mnie nowość - słoiczkowa maska z zielona glinką. Oraz krem do twarzy. Z kremami tej marki mam naprawdę dobre wspomnienia więc bardzo mnie cieszy. Do tego dwa produkty do ciała - balsam i maska antycellulitowa.


Taki miszmasz. Dwa produkty dla pielęgnacji skóry kobiet w ciąży (polecą dalej), olejek do paznokcie Regital, płatki pod oczy, maseczka Cosnature (super, ta marka strasznie mnie ciekawi) oraz balsam do ciała Lirene, który....


....już mam :D Oto i trójka wspaniałych maski Lirene. Wszystkie trzy produkty poszły już w ruch i pierwsze wrażenia na ich temat mam pozytywne. Są lekkie, przyzwoicie nawilżają, dobrze się aplikują (szczególnie mgiełka!) i mają bardzo przyjemne zapachy. Spodziewajcie się recenzji :)

Z racja faktu, że to mój czwarty tego typu post na przełomie dwóch miesięcy raczej nie spodziewam się, że kolejny szybko zagości na blogu ale... jestem kosmetykoholiczką. Niczego nie wykluczam :D
Ogromne nowości | maj 2017
Przegląd zakupów |maj-czerwiec 2017
Przegląd nowości | czerwiec 2017

You May Also Like

14 komentarze

  1. Pozazdrościć - nie zapisałaś się, a dostałaś pakę :D Ja niestety z góry wiedziałam, że w tym czasie mam egzaminy, więc nie pojechałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych testów kochana :) A esencję z Bielendy bardzo lubię, właśnie w wersji dla cery mieszanej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie dużo fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie zwłaszcza kosmetyki naturalne z Twoich nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajną niespodziankę Ci sprawili! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam na konferencji i wszystko to przytachałam we własnych rękach. ;) Też jestem zachwycona materiałem do testowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Można pozazdrościć takiej niespodzianki :) Ja również nie byłam na konferencji. Wypadła Komunia w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te nowości lirene mega mega ciekawe! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję Lirene ! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super niespodzianka ;D

    Baza Bielendy mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maske Eveline prezentuje się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super nowości, udanych testów

    OdpowiedzUsuń