Geniusz za dwie dychy | DAX COSMETICS | PERFECTA | Stop naczynkom + kojenie | glinkowy enzymatyczny PEELING + MASKA

by - lipca 14, 2017

Często spontaniczne i nie do końca przemyślane zakupy okazują się być decyzjami dobrymi i pomagającymi odkryć prawdziwe kosmetyczne perełki. Dziś o jednym z moich łupów z Rossmannowego 2+2. Łupu poczynionego (przyznaję się bez bicia) bez większego zastanowienia bo zasadniczo wcale nie planowałam wrzucać do koszyka tej konkretnej nowości marki Perfecta. I wiele bym straciła! I wcale nie przypadkiem pokazywałam go w ulubieńcach czerwca


Nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że ten oto produkt inspirowany jest bardzo podobnym kosmetykiem marki Ava (chociaż pewnie i czymś innym). Który czasu swego zbierał ogrom pozytywnych recenzji. O swoim egzemplarzu (w starej szacie graficznej) pisałam Wam w tym miejscu. Zachwytu nie było ale mimo wszystko dosyć ciepło go wspominam.

Perfecta to kosmetyk w szkaradnym chociaż porządnym szklanym słoiczku. Opcja może i mniej higieniczna niż tuba z drugiej strony obecnie panuje jakiś trend na pakowanie wszystkiego co popadnie do słoja. Co i tak jest dla mnie lepszym rozwiązaniem niż saszetki, których szczerze nie cierpię. A które to co jakiś czas kupuję. Babska logika. 


Maska posiada lekką, szaroburą kremowo-glinkową formułę i ma lekki, neutralny zapach. Zdaniem producenta słoik wystarczyć na nam na dziesięć aplikacji. I mniej więcej na tyle mi wystarczyła nakładana obficie na zwilżoną skórę.

Działanie? To połączenie delikatnego ale skutecznego peelingu enzymatycznego który pięknie wyrównywał fakturę skóry oraz oczyszczającej maski, która odświeżała przy jednoczesnym działaniu kojącym i łagodzącym.

Mam delikatne zastrzeżenia co do zmywania jej ze skóry - mimo, że praktycznie nie zastygała, musiałam wspomagać się wacikiem. Jednak taka wada to nie wada przy pozostałych niesamowicie pozytywnych aspektach tego produkt. Będzie powrót. Zdecydowanie!





You May Also Like

19 komentarze

  1. Brzmi naprawdę sympatycznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Popatrz, popatrz, a na Perfectę bym raczej nie spojrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. działanie na plus, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się na nią skuszę, wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt akurat dla mnie. Chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, w sumie dawno nie miałam niczego z Perfecty i jakoś nie zwracam uwagi na ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z naczynkami problemu nie mam więc chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę peeling w słoiczku :D ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żałuję że nie kupiłam jej w promo 2+2

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi nieźle! Zapisuję na wish listę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie zaciekawilas. Lubie efekt jaki daje peeling enzymatyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo, nie słyszałam o niej wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Perfecty często sięgam po maseczki do twarzy. Tego produktu nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie muszę się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń