Moja obecna PIELĘGNACJA TWARZY | peelingi, maski, pielęgnacja ust | MAJ 2017

by - maja 28, 2017

   Zapraszam Was na ostatnią już część mojej obecnej pielęgnacji twarzy. Dziś o kosmetykach po które sięgam od czasu do czasu - mianowicie o peelingach i maskach. Oraz o mojej pielęgnacji ust.



W szczegółach:


➤ PEELINGI

   Jak na człowieka z problemem suchych skórek przystało - mam tego cały arsenał. Po raz drugi zagościła u mnie nawilżająca mikrodermabrazja Mincer Pharma. Peeling o ultra małych drobinkach i ogromnej skuteczności. Używam ją z powodzeniem od dłuższego już czasu i na obecną chwilę uważam, że to najlepszy peeling mechaniczny jaki miałam.

   Nie zabrało również peelingów Dr. Konopka's. Wariant wybielający jest dziwadłem jeśli mowa o jego aplikacji. Bo nie posiada drobinek ale należy wykonywać nim 2-3 minutowy masaż. Pięknie oczyszcza i wygładza skórę jednak jeśli macie na skórze ranki radzę uważać - potrafi zapiec.

   Rozczarował mnie odrobinę peeling gommage. Bo zamiast produktu bez drobinek otrzymałam delikatny peeling mechaniczny... Nie jest zły! Aczkolwiek nazwa zdecydowanie okazała się być myląca.

nawilżająca mikrodermabrazja Mincer Pharma (recenzja)
peeling rozgrzewający Dr.Konopka's (recenzja)



➤ MASKI

   Sporadycznie sięgam po maski w saszetkach bo szczerze nie cierpię takiej formy pakowań. I pewnie gdyby maska węglowa AA Beauty Bar była by dostępna w pełnowymiarowym opakowaniu nie szukałam czegoś innego opartego na tym składniku ale... nie jest. Więc sięgnęłam po maskę detoksykującą Black Rose Evree. Ma piękny zapach, przyzwoite działanie oczyszczające i całkiem nieźle zmywa się ją z twarzy. Jeszcze się nią nie zachwycam (chociaż, kto wie) ale oceniam ją pozytywnie.

   Podobnie jak dermomaskę przeciwzmarszczkową Clinic Way Dr Irena Eris. Ma świetną lekką, puszystą formułę przy czym świetnie nawilża skórę. Lubię używać jej jako 'kropkę nad i' po peelingu i masce oczyszczającej. Czasem ją zmywam, czasem (gdy moja skóra jest w gorszej formie) stosuję ją zamiast kremu na noc.

    No i maska bankietowa Nocne Życie Dermika. U mnie nie na bankiety i nie na noc ;) A raczej jako świetny produkt pod makijaż gdy wychodzę z domu na dłuuugie godziny a na skórę nakładam przesuszający podkład. Zdecydowanie robi swoją robotę - nie dość, że nałożone nań kosmetyki kolorowe wyglądają zdecydowanie lepiej to jeszcze wydłuża ich trwałość. Maskę tę nakładamy na krem pielęgnacyjny.

dermomaska Clinic Way Dr Irena Eris (pierwsze wrażenie)
o trzech dobrych maskach produkcji rodzimej (Mincer, Ava, Bandi)


➤ POMADKI OCHRONNE

   Nic na to nie poradzę... uważam, że klasyczne pomadki Sylveco są super :D

➤ PEELING DO UST

    A równie super (chociaż zdecydowanie nie tak naturalnie) wypada lip scrub Bell.




You May Also Like

19 komentarze

  1. Muszę sięgnąć po pomadki Sylveco i peelingi Konopki, chociaż Mincel tez mnie zainteresował. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mincer Pharma peeling bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jedynie peeling do ust Bell. Nie mam porównania z innymi, ale podoba mi się jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię pomadkę z peelingiem Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiły nie te produkty Konpoka's

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też zaintrygowały kosmetyki Dr. Konopka's. Jeśli chodzi o pomadki ochronne to aktualnie preferuje Alverde, natomiast uwielbiam tą z peelingiem Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam najlepszego zdania o tym peelingu z Bell, zdecydowanie bardziej wolę Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować pomadek Sylveco, znam tylko ich peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i nie znam nic ;) sporo tego używasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Detoksykująca maska evree mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czaję się teraz na jakiś peeling, ale wolałabym bardziej enzymatyka niż mechaniczny, bo ostatnio mam problemy ze zmianami zapalnymi :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten lip scrub z Bell i też go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę w końcu wypróbować tą mikrodermabrazję z mincer pharmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A peeling Konopka wybielający widzę pierwszy raz - aż kusi, by szybko uzupełnić zapasy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiły mnie wszystkie te maski. Będę je miała na uwadze przy zakupach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Peeling do ust z Bell zdecydowanie przyciągnął mój wzrok, fajne ma opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Totalnie nie kojarzę tych kosmetyków. Te pomadki na pewno przypadłyby do gustu mojej kumpeli, muszę dać jej znać :).

    OdpowiedzUsuń