czwartek, 16 marca 2017

Pokaż kotku co masz w środku | DR IRENA ERIS | Holistic Club

Czy tylko ja wyrzucam opakowania kosmetyków bez większej refleksji (gdy tylko odstoją swoje w kartonie bo 'muszę zrobić zdjęcia!" - ot, blogerka ;))? Czasami nie warto. Bo może się w nich ukrywać przepustka do czegoś interesującego! I tak jest w przypadku kosmetyków Dr Irena Eris i ich Holistic Club.


***


Program Holistic Club jest odsłoną systemu lojalnościowego dla klientów danej marki. Daje on możliwość zdobywania punktów, które po procesie rejestracji należy wprowadzić do systemu. Punkty (a raczej kupony z nadrukowanymi kodami) kryją się na niewielkich kartonikach, które znajdziecie w kartonowych opakowaniach kosmetyków. Wprowadzenie kodu zajmuje równe dziesięć sekund więc nie wymaga od nas dużego zaangażowania.
Punkty można zdobyć również korzystając z usług Hoteli Spa oraz Instytutów Kosmetycznych.


A po co to wszystko? Po prezenty rzecz jasna :) Działania premiowe Holistic Club są proste i przejrzyste - za uzbieraną pulę punktów możecie wybrać sobie nagrodę z określonej grupy produktów. Oprócz kosmetyków Dr Irena Eris możecie skorzystać z m.in. bonów rabatowych w Hotelach SPA czy kuponów do Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris. A co najważniejsze - upominek możesz przekazać bliskiej osobie :) 


Moja przygoda z Holistic Club dopiero się zaczyna.... bo jak zawsze jestem ostatnia w wyszukiwaniu interesujących opcji :D Jestem ciekawa czy Wy skorzystałyście już z Holistic Club?



15 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o takiej opcji:).Super wiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wszystko wyjaśniłaś:) w Holistic Club jestem od dawna i rzeczywiście warto:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, jeżeli ktoś kupuje kosmetyki tej firmy, to naprawdę jest to fantastyczna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszę o czymś takim po raz pierwszy 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. mam konto od dawna i zbieram punkty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie korzystam z tego klubu (może pora zacząć?), ale lubię produkty od dr Irenki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że o tym wspomniałaś. Jestem pewna, że wiele osób o tym nie wiedziało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super opcja, nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę coś takiego ! Chyba muszę zgłębić temat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze słyszę, ale już mi się podoba! Mimo iż kosmetyków Eriski nie używam zbyt często. Mam nadzieję, że więcej firm wprowadzi takie lojalnościowe konta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa z takim zbieraniem punktów na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 KOSMETYKOHOLICZKA , Blogger