Zbiory kosmetyczne 2017: PIELĘGNACJA - wchodzicie na własną odpowiedzialność

by - stycznia 01, 2017


Witam się z Wami w nowym roku. Z nadzieją, że będzie nie gorszy niż poprzedni. I z podsumowaniem moich kosmetycznych zbiorów :)

Nazwa bloga nie wzięła się znikąd.

*produkty w użyciu

A jeśli poczujecie niedosyt (:D) zapraszam Was również na:

*****


DEMAKIJAŻ:
1. Mleczko odżywcze Vianek
2. Mleczko nawilżające Vianek
3. Olejek micelarny Vichy*
4. Płyn micelarny Sylveco*
5. Płyn dwufazowy AA
6. Płyn micelarny Garnier*
7. Płyn micelarny Bielenda
8. Płyn micelarny Bielenda


MYCIE TWARZY:
9. Żel do mycia twarzy Green Pharmacy
10. Żel do mycia twarzy Sylveco*
11. Żel micelarny Under20
12. Żel oczyszczający AA
13. Żel nawilżający AA


TONIKI:
14. Mgiełka chłodząca Ziaja*
15. Tonik anti aging Natura Estonica*
16. Tonik matujący Natura Estonica
17. Tonik matujący Tołpa Smart


KREMY POD OCZY:
18. Krem regenerujący Dr.Konopka's
19. Krem pod oczy Yves Rocher
20. Krem ujędrniający Tołpa
21. Krem odżywczy Vianek*


KREMY DO TWARZY:
22. Lirene BIO nawilżenie
23. Lirene AGEreGENeration dzień
24. Lirene AGEreGENeration noc
25. Yves Rocher Elixir 7.9
26. Biolaven na dzień*
27. Pharmaceris N*
28. Under 20
29. Tołpa Futuris 30+ noc
30. Tołpa Futuris 30+ noc
31. Mincer Pharma Vita C Infusion serum*


32. Pomadka ochronna Nivea Med*
33. Pomadka ochronna Alterra*
34. Peeling do ust Bell*
35. Serum do paznokci Evree*
36. Serum do paznokci Evree


PEELINGI:
37. Gommage Ziaja*
38. Wybielający Dr.Konopka's*
39. Rozgrzewający Dr.Konopka's*
40. Gommage Dr.Konopka's
41. Mikrodermabrazja Mincer Pharma


MASECZKI:
42. Chłodząca Dr.Konopka's*
43. Glinka różowa CosmoSpa*
44. Dziegciowa Bania Agafii*
45. Witaminowa Bania Agafii*


SZAMPONY:
46. Zakwaszający Stapiz
47. Wzmacniający Iceveda
48. Pogrubiający Iceveda
49. Babydream
50. Babydream
51. Z hammamelisem YR
52. Rewitalizujący Mila*
53. Z kofeiną Alterra
54. Zrównoważony EcoLab*
54. Wzmacniający EcoLab
55. Do skóry wrażliwej EcoLab
56. Z granatem Green Pharmacy


ODŻYWKI:
57. Emulsja zakwaszająca Stapiz*
58. Emulsja zakwaszająca Stapiz
59. Matrix Total Results*
60. Maska Gliss Kur*
61. Maska drożdżowa Bania Agafii*


INNE:
62. Jedwab w płynie Eveline*
62. Olejek Elseve*
63. Odżywczy olejek Vianek*
64. Tonik-wcierka Vianek*
65. Spray Dr.Sante*
66. Spray Iceveda
67. Spray Iceveda*


STYLIZACJA:
68. Lakier Taft*
69. Lakier Taft
70. Puder Taft*
71. Puder Taft


POD PRYSZNIC:
72. Żel Dove*
73. Żel Dove
74. Żel Dove
75. Żel Dove


POD PRYSZNIC:
76. Żel Palmolive*
77. Żel BeBeauty
78. Żel BeBeauty
79. Żel do hi Venus


POD PRYSZNIC:
80. Żel Orginal Source
81. Żel Orginal Source
82. Żel Divus
83. Żel Dove
84. Żel Oceania


POD PRYSZNIC:
85. Olejek Isana*
86. Żel Iceveda
87. Żel Iceveda
88. Olejek EcoLab*
89. Żel YR
90.  Żel YR
91.  Żel YR


PEELINGI:
92. Iceveda*
93. Iceveda
94. Żelowy Perfecta*
95. Cukrowy Ziaja*
96. Orzeźwiający Ziaja*
97. Do stóp Kolastyna*


DO KĄPIELI:
98. Płyn BeBeauty*
99. Płyn Isana


KREMY DO STÓP:
100. Lirene 30% urea
101. Lirene 30% urea
102. Eveline SOS
103. Fuss Wohl*


KREMY DO RĄK:
104. Ochronny Dr.Konopka's
105. Odżywczy Barwa*
106. Wygładzający Perfecta*
107. Serum olejkowe Lirene*
108. Instant Help Evree*


BALSAMY:
109. Pod prysznic Lirene
110. Mleczko Yves Rocher
111. Mleczko Yves Rocher
112. Mleczko Yves Rocher
113. Masło Perfecta*
114. Balsam Eveline*
115. Balsam Eveline
116. Balsam Evree
117. Balsam Neutrogena*



INNE:
118. Mezoterapia Lirene
119.Eksfoliacja Lirene
120. Balsam AA
121. Balsam Perfecta*
122. Balsam Perfecta*
123. Filtr 30 Lirene
124. Filtr 30 Lirene
125. Samoopalacz Lirene
126. Filtr 30 Lirene*
127. Balsam koloryzujący Lirene
128. Samoopalacz Lirene*

Kto dotrwał? :D

You May Also Like

52 komentarze

  1. Jeju ile tego :) Polubiłam kosmetyki Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie myślałam że ja mam tego multum ;D Ale przebiłaś mnie kochana i to bardzo !! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie identycznie pod względem ilości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow :)
    U mnie najwięcej jest kremów do twarzy i kosmetyków do włosów... balsamów do ciała zresztą też sporo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powoli schodzę z ilości kremów - tych akurat uważam że mam ciut za dużo ;))

      Usuń
  5. Dobra jesteś :) na szczęście większość w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. A myślałam , ze to ja mam dużo kosmetyków :D Muszę pokazać to mojemu chłopakowi, żeby przestać gadać, że mam tego aż tyle ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Hu hu jest tego jest ;) U mnie chyba troszkę mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, umarłam! Myślałam, że ja mam mnóstwo w zbiorah kosmetycznych (i część rozdałam) ale jednak nie! Podziwiam! Szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buhehe ja nie rozdaję ;) Lubię moje zapasy :D

      Usuń
  9. No to Kochana spokojnie cały rok 2017 masz zaopatrzony ;)
    Zazdroszczę żelków z YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Ogromne zapasy! :D Bardzo lubię tego typu wpisy, u siebie też kiedyś robiłam co kilka miesięcy wpis z zapasami jednak nigdy nie przekroczyłam magicznej liczby 100 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniżej 100 to ja ostatnio miałam 4 lata temu :D

      Usuń
  11. O matulu, masz tego chyba więcej niż ja :) U mnie podobne podsumowanie będzie w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile tego jest 😁 znam osobiscieb płyn Garniera ale go nie polubiłam. Widzę tu również pomadkę Alterra którą ostatnio polubiłam bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam jej do rzęs i brwi :) Do ust mi się niestety nie sprawdza

      Usuń
  13. 😀😀o Kochana 😈 ogień! I tym wpisem zmotywowałaś mnie do zrobienia też czegoś w tym stylu, ale tylko to co jeszcze nie zostało otwarte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę co tam ciekawego po kątach chowasz :D

      Usuń
  14. Powodzenia w zużywaniu :D Oby nic się nie zmarnowało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, przy takich ilościach termin ważności to u mnie priorytet :D

      Usuń
  15. uwielbiam te posty, ale faktycznie ich oglądanie jest ryzykowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre z tych kosmetyków czekają u mnie w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Z tego co kojarzę Twoje ostatnie zakupy to chyba ilość taka jak moje 'wszystko' ;)) Ale przebijać to Cię akurat nie zamierzam ;))

      Usuń
  18. żeli pod prysznic masz na rok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciiii już jeden zdążyłam wykończyć :D

      Usuń
  19. Ja zdecydowanie zmierzam w innym kierunku. Wkrótce podsumowanie 2016, zapraszam ☺ www.duochrome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. No troszkę tego masz, ale to przyjemne uzależnienie 🙂 jak się sprawdza olejek Vichy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) Na blog jest jego recenzja :)

      Usuń
  21. O jejku, jejku zazdroszczę ile tego masz. Muszę się wybrać na zakupy,zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  22. no jasne że dotrwałam, taka mała drogeria! uwielbiam te posty u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny za rok, nie podejrzewam, że się do tego czasu ograniczę :D

      Usuń
  23. Dotrwałam :) Nie jest źle, jest zdecydowanie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kolekcja :) Pewnie sama bym tyle miała, mając identyczne zapędy ale na szczęście (jeszcze) ogranicza mnie wydzielona przez innych współlokatorów przestrzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak miejsca jest dobrym sposobem na ograniczanie ilość posiadania, to fakt :)

      Usuń
  25. sporo tego :) u mnie też dużo zwłaszcza pielęgnacji do ciała i szamponów :D ale powolutku się zużyje :P

    OdpowiedzUsuń
  26. O mato, ile żeli pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kolekcja, teraz tylko używać i aby nic się nie zmarnowało bo szkoda :)
    Dzięki tym zdjęciom wiesz co masz :)

    OdpowiedzUsuń