Zbiory kosmetyczne 2017: LAKIERY

stycznia 02, 2017

Idąc za ciosem pora na aktualizację produktów do paznokci :)
W tej dziedzinie panuje u mnie zdrowy rozsądek. Ewidentnie.

Dla ciekawych zapraszam również na:
oraz tegoroczne zbiory pielęgnacji:



* Loreal Dimanche Apres Midi
* Wet n Wild Pinky Swear
* Wet n Wild left Marooned
* Essie Bordeaux
* Bell All Day&Night 03
* Wet n Wild Casting Call
* Cuccio Speednig on the German Autobahn
* Yves Rocher Bois de Bahia
* Bell Happy 07
* Bell Happy 10
* Bell Vanted


* Sally Hansen Instant Cucicle Remover
* Sally Hansen Maximum Growth
* Sally Hansen Insta Dri Top Coat
* Sally Hansen Insta Dri Top Coat (w zapasie)
* Essie Good to Go Top Coat (w zapasie)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Happy sama mam i faktycznie fajne. Nawet kolorki mam takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka lakierów mamy takich samych, jak bell happy i Sally Hansen. Podoba mi się ten bordowy lakier z essie. uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystycznie jest ładny ale jakościowo mi tyłka nie urwał :D

      Usuń
  3. Uwielbiam ten żel do skórek z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to złotko z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To złoto + biel. Ładnie wygląda na paznokciach :)

      Usuń
  5. Piękne kolorki ;) Borda szczególnie mi się podobają ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd zaczęłam robić hybrydy, tradycyjne lakiery poszły w odstawkę, choć odcień Essie bardzo do mnie przemawia! 😉
    Zajrzyj do mnie: www.duochrome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam hybryd i to się raczej nie zmieni :)

      Usuń
  7. Nie lubię mieć różnych odcieni tego samego koloru, wolę różne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak sprawuje Ci się ten lakier z Wet n wild?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są trzy :> Te żelowe daj pełne krycie po 2 warstwach i mają fajne pędzelki, ten brudny róż jest rzadszy i mniej go lubię. Trwałość z Insta Dri parodniowa :)

      Usuń
    2. Szkoda, ten róż wygląda przepięknie ale lubię takie konkretne lakiery.

      Usuń
  9. Bordo bardzo kusząco wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie moje kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akierów sama nie mam za wiele :D oddałam wszystkie jak zakochałam się w hybrydach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam podobną wielkościowo kolekcję lakierów hybrydowych semilaca, zdominowały mój manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne odcienie Bell Happy ^^

    OdpowiedzUsuń