Zbiory kosmetyczne 2017: kolorówka

Zapraszam Was na kolejną, ostatnią już aktualizację moich zbiorów. Pora oczywiście na kosmetyki kolorowe. 
Tym razem skromnie jak w przypadku lakierów - ta dziedzina zdecydowanie nie jest tak bliska jak pielęgnacja ;)
Aczkolwiek i tak jak na moje potrzeby jest tego zbyt wiele i dążę do zmniejszenia zbioru.

Tegoroczne zbiory:



* baza rozświetlająca Lirene Be Glam
* podkład Ideal Face Ingrid
* podkład Perfect Tone Lirene
* podkład Satin AA
* korektor No Dark Circle Lirene
* korektor Affinitone Maybelline


* puder Affinimat Maybelline
* puder Banana Dreams W7
* puder Loose Transparent My Secret
* puder rozświetlający Vipera
* puder rozświetlający w kulkach KOBO
* puder brązujący Bell
* puder rozświetlający Bell


* tusz My Secret (w zapasach)
* tusz Smart Girls Get More (w zapasach)
* wosk do brwi Smart Girls Get More
* wosk do brwi w kredce Bell
* kredka do brwi Catrice
* kredka do oczu Long Lasting Essence


* cień Wet N Wild Unchained
* cień Rimmel Taupe Magnificence
* poczwórne cienie Eveline 04
* poczwórnie cienie Sensique 115
* cień w kremie Color Tattoo Creme de Nude
* cień w kremie Bell 01
* cień w kremie Bell 04

podgląd na odcienie

Brak produktów do ust nie jest przypadkiem. Dwa ostatnie kosmetyki jakie miałam dobiły roku więc przed sesją poleciały do kosza a ja z czystym sumieniem sprawię sobie coś ładnego przy okazji kolejnej wizyty w drogerii ;)

You May Also Like

31 komentarze

  1. Ładna ta poczwórna paletka Cieni z Eveline :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no tutaj jest spoko :) tragedii nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje zapasy jeśli chodzi o kolorówkę są bardzo minimalistyczne, ale to dlatego, że na co dzień używam tylko tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień noszę 'pełny' makijaż :)

      Usuń
  4. Uwielbiam te tusze z lovely i smart girls get more, moim zdaniem są jednymi z lepszych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak żałuję, że nie udało mi się zdobyć tych cieni biedronkowych! mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wypuszczą taką partię i wtedy zdążę się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cienie do powiek w mojej ulubionej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak sie sprawdza puder banana dream z W7? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemne, nieprzesadzone zbiory :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak sprawuje się ta baza Lirene?

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten podkład Perfect Tone z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo produktów :) Paletka z Eveline ma bardzo ładne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  12. To u mnie z Twoich zbiorów tylko żółty tusz się znajduje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. trochę ich jest, ale myślę, że tak z głową ;) u mnie podobnie :) z twoich zbiorów mam kredkę do brwi Catrice i żółciaka z Lovely. a jak ci się sprawdza baza z Lirene? miałam ostatnio na nią ochotę

    OdpowiedzUsuń
  14. W kolorówce u mnie większy hardcore jest :P Samych palet cieni do oczu mam pewnie z 20 :D Trzeba będzie zrobić przegląd :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam jedynie tusze z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ciebie Color Tatoo, mam 4 kolory i jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam Twoje zbiory ;) Ja już nic na zapas nie kupuję, staram się kupować na bieżąco, bo jakoś stresuje mnie fakt czekających w szufladzie kosmetyków ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie ta 4 od Eveline jest piękna :) Ciekawa jestem co sprawisz sobie do ust

    OdpowiedzUsuń
  19. Spora gromadka :-) Bardzo lubię cienie Color Tatoo od Maybelline :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo tych zbiorów. To w 2017 chyba już nie wybierasz się do drogerii? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, jak ja bym chciała mieć taką powściągliwość, jak Ty :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Wcale nie tak skromne zbiory! :)
    Ja się trzymam postanowienia, że kupuję nowe dopiero, gdy skończą się te, co mam. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń