środa, 7 grudnia 2016

ZAKUPY | To nie jest dobry czas dla kosmetykoholików ;)

Sezon przedświąteczny oprócz wielu zalet ma też jedną, sporą wadę - wszechobecne promocje ;) Za nami już Black Friday, Dzień Darmowej Dostawy i szereg promocji i wyprzedaży, które atakują zewsząd. Dziś krótkie podsumowanie moich łupów z ostatnich trzech tygodni ;)


    Mikołaj (:D) nigdy nie wie co mi kupić więc jak co roku wskazałam mu obiekt mojego pożądania palcem ;) Wybór padł na obcą mi o tej pory markę Dr.Konopka's a konkretnie Deep Cleansing Face Hot Scrub oraz Cooling Face Mask Pore Refreshing. Oba produkty zdążyłam już użyć i o ile zapowiadają się na moich ulubieńców tak niestety efekty chłodząco-rozgrzewające na jakie liczyłam u mnie są niewyczuwalne. A szkoda. [35 zł z kosztami przesyłki za oba]


   Dzień Darmowej Dostawy. W tym roku skromnie. Skusiły mnie tylko dwa 'sklepy' w tym drogeria Wispol. Dla siebie przygarnęłam sprawdzony szampon do włosów suchych Green Pharmacy [6,21 zł] oraz popularną, nieznaną mi do tej pory maskę drożdżową Babci Agafii [7,99 zł].


   Dzień darmowej dostawy. Część druga i ostatnia, tym razem nieznana mi wcześniej Apteka Mini, która wygrała najniższą ceną interesującego mnie produktu (żel do mycia ciała i włosów Ziajka dla bliskiej mi osoby cierpiącej na AZS). Nie omieszkałam też sięgnąć po coś dla siebie ;) Orzeźwiający peeling do twarzy i ciała Ziaja [4,26 zł] zaciekawił mnie już jakiś czas temu po wypróbowaniu próbki. Niby obecna aura nie sprzyja tego typu aromatom ale akurat obecnie do takich mnie ciągnie więc poszedł już w ruch i jestem z niego zadowolona. Podobnie sytuacja ma się z chłodzącą mgiełką z mentolem i wit.C Ziaja [6,08 zł], która oprócz właściwości tonizujących i odświeżających (aczkolwiek chłodzenia nie czuję) okazała się być świetnym produktem wykończeniowym dla zdejmowania wrażenia 'pudrowości' skóry po wykonaniu makijażu.


   Pojawiłam się również w Auchan i jak to ja, urządziłam sobie spacer po ich dziale kosmetycznym ;) W końcu dorwałam odżywczy krem do rąk Barwa [4,09 zł] na temat którego czytałam ogrom pozytywnych opinii. Spodziewałam się cudów ale cudów nie ma. Jednak to dobry lekki krem codziennego użytku ze względu na szybkie wchłanianie. A jako, że w Biedronce nie udało mi się upolować polecanej mi odżywki BeBeauty postanowiłam sięgnąć po odżywkę marki własnej Auchan z karite i jojoba [3.69 zł]. I z radością stwierdzam, że spisuje się u mnie lepiej, niż droga jak sto nieszczęść odżywka z Matrix, którą również obecnie używam ;)


   Czarny piątek. U mnie przytrafił się wyłącznie w Drogerii Natura, która zaproponowała -50% na wybrane marki, w tym Tołpę. Postanowiłam sięgnąć po świetny krem pod oczy ujędrnianie 40+  . I na koniec CND w Rossmanie - sztyft Dove [7,15 zł].

   Co Wam powiem, to Wam powiem, ale jak na moje możliwości z zakupowymi szaleństwami dałam radę :D

25 komentarzy:

  1. Oj zgadzam się, wszędzie te promocje :) Bardzo fajne nowości, szczególnie te od Dr Konopka's :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja te szalone dni promocji i darmowych dostaw przeszłam bez żandego zakupu ! ;) Jestem z siebie bardzo dumna :D hihi A Twoje zakupy super ! ;) Szczególnie konopka's mnie kusi bardzo ! ;) Daj znać jak się spisały ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. ta nowa marka bardzo mnie zainteresowała, już miałam coś zamawiać, ale nie miałam czasu na przeglądanie składów, więc postawiłam na coś bardziej sprawdzonego. Niesamowite jak ceny tych rosyjskich kosmetyków spadły! Teraz już śmiało można kupować w ilościach hurtowych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą i to bardzo i nie sposób sie oprzeć choć tak małej pokusie - fajne nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla kosmetykoholików nigdy nie ma dobrego czasu:D zawsze coś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie promocja, to gratisy i wyprzedaże :P

      Usuń
  6. Też kupiłam tą maseczkę oczyszczającą Konopki :D
    I wpis z moimi zakupami już jest. Ogrom tego wszystkiego :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wszystkie promocje, przeceny i wyprzedaże mnie zrujnują... :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie skorzystałam w tym roku z żadnych promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak zgodzę się, teraz jest dobry czas na kupowanie kosmetyków. Czasem można trafić na naprawdę super promocje

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczka drożdżowa u mnie się jednak nie sprawdziła, mimo że zbiera w blogosferze wiele pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie było tak źle, u mnie na pewno wypadło gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ta mgiełka z Ziajki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię tą maskę drożdżową Babci Agafii - pięknie pachnie ♥ Będę musiała się przyjrzeć tej masce z Auchan :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mgiełka z ziaji to dla mnie zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa ta pierwsza dwójeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę skusić się na tą odżywkę z Auchan ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. chce sie po prostu tylko kupowac

    OdpowiedzUsuń
  18. fakt, pełno teraz tych promocji :) ciekawe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę kiedyś zapolować na drożdżową maskę do włosów, bo z wersji jajecznej byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciężko jest wejść do sklepu i wyjść z niczym :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne produkty. Ciekawi mnie ta maska drożdżowa do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne nowości :) Fakt te szaleństwa wokół są bardzo kuszące, ale się staram mocno nie kusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na dniach darmowej dostawy kupiłam tylko 3 kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń