Świetny krem pod oczy! | YVES ROCHER | ANTI-AGE GLOBAL Krem pod oczy

   Nawet wybudzona w środku nocy jestem w stanie wyrecytować przynajmniej pięć kremów do twarzy wartych polecenia. Z kremami pod oczy miałabym problem. Spory. Używałam ich w swoim życiu całkiem sporo (ze względu na cienką, suchą i skłonną do zmarszczek skórę w tych okolicach) a mimo szczerych chęci do tej pory znalazłam wyłącznie dwa, które w dłużej perspektywie czasu uważam za warte zainteresowania (oba marek rodzimych: AA oraz Tołpy). Dziś o kolejnym odkryciu, które powaliło mnie na kolana od pierwszego użycia!


   Krem ten posiada standardową pojemność 15 ml i w cenie regularnej kosztuje... 115 zł. Aczkolwiek warto zwrócić uwagę na fakt, że kupowanie produktów Yves Rocher w cenach regularnych jest totalnym absurdem. Ja swój przygarnęłam jako bezpłatny prezent do zamówienia jednak nietrudno upolować go w promocji za 1/3 ceny regularnej i o ile jestem osobą, która nie czuje potrzeby inwestowania milionów monet w kosmetyki tak w tym przypadku cena wydaje mi się być niewygórowana jak na jakość kosmetyku, jaki otrzymujemy.


    Opakowanie to klasyczna tubka z... nieklasycznym zakończeniem. Krem posiada metalowe 'żelazko' dzięki któremu możemy zafundować sobie przyjemny masaż skóry wokół oczu i jednocześnie przyjemne chłodzenie (przydatne szczególnie rano i dla osób borykających się z problem podpuchniętych oczu).

   Konsystencja kremu w stu procentach wpisuje się w moje osobiste preferencje. Jest on przyjemnie treściwy (nie tłusty!), bogaty i jedwabisty w swojej formule. Bezpośrednio po nałożeniu czuć go na skórze - dzięki czemu możemy skorzystać z metalowej końcówki nie naciągając skóry, jednak po chwili wchłania się pozostawiając po sobie niezwykle komfortową matową warstewkę. Nałożony nawet w większej ilości nie roluje, nadaje się pod makijaż świetnie współpracują z korektorem jednocześnie nie zmniejszając jego żywotności.

   Jeśli mowa o właściwościach pielęgnujących nie mam mu zupełnie nic do zarzucenia. Rewelacyjnie nawilża, pięknie odżywia i lekko napina skórę. Na cały dzień/noc. Dodatkowo dla moich problematycznych oczu jest zupełnie neutralny - nie powoduje pieczenia, nie podrażnia.

   Nie wiem jak sprawdzi się w przypadku skóry dojrzałej jednak kobiety w okolicy trzydziestki mogą śmiało po niego sięgnąć i wypróbować go na sobie. Ja jestem z niego szalenie zadowolona. Nie zmienia to jednak faktu, że o ile chętnie przygarnę kolejną tubę tak pewnie nie zakończę na nim poszukiwań mojego kremu idealnego :)



Miałyście okazję go poznać?

22 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze tego kremu. Cena regularna powala na kolana choć są i droższe.Ja ostatnio bardzo polubiłam krem z lirene z serii formuła młodości 35+. W regularnej cenie około 15 zloty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile kremy do twarzy Lirene lubię bardzo tak te pod oczy mi 'nie leżą' ;)

      Usuń
  2. Nie miałam tego produktu. Ciekawe jakby się u mnie spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Umiesz sprzedać produkt :) Chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i byłam z niego zadowolona, ta końcówka jest fajna :D A jak schowałam krem do lodówki to ulgę przynosił niezłą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym schowała go do lodówki to na milion procent zapomniałabym o jego istnieniu. Jak w czarną dziurę! :D

      Usuń
  5. Nie miałam, zresztą kosmetyków YR miałam naprawdę mało ;) Chodź strasznie kusi mnie zrobić tam wreszcie zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale rozejrzę się przy okazji zakupów w YR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak trafie na jakąś fajną promocję to może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ceny są z kosmosu w YR. Ale to prawda, chyba nikt nie kupuje w cenach regularnych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena to mnie powaliła i to bardzo, ale pomijając fakt ja używam kremu z Alterry,który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wciąż jestem w trakcie poszukiwań idealnego kremu pod oczy... a z roku na rok jest w tym temacie raczej trudniej niż łatwiej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam go. Jak dotąd nie znalazłam idealnego kremu pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta cena to jak za produkt luksusowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ujrzałam cenę to się przeraziłam! ale chyba mało kto (jeśli ktoś w ogóle) kupuje w YR w regularnych cenach. To żelazko jest świetne :D Ja teraz przerabiam Fitomed i jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten krem zrobił na mnie podobne wrażenie, jak większość kremów pod oczy, które stosowałam. Jest dobry, ale mnie nie oczarował.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpisuję go na listę do wypróbowania. Będę polować na promocje bo cena trochę powala..
    Ciężko znaleźć dobry krem pod oczy oj ciężko ;(

    OdpowiedzUsuń

Instagram