Dla mamy: Lirene Dermoprogram KOMÓRKOWA REGENERACJA 50+

   Dziś najkrótsza z możliwych recenzji czyli... podsumowanie używania przez moja mamę (blogerki z niej nie będzie ;)) kremu marki Lirene. Parę miesięcy temu ze strony firmy padła propozycja przetestowania ich kosmetyków przez nasze mamy a moja na tę propozycję przystała (i szalenie się ucieszyła!).
   Podejrzewam, że niewiele z Was (chociaż może i mam starszych odbiorców) temat zaciekawi ale przecież sezon świąteczny przed nami a i odrobinę starsze wiekiem kobiety w rodzinie czymś obdarować trzeba ;)



Lirene Dermoprogram KOMÓRKOWA REGENERACJA 50+
wygładzający krem przeciwzmarszczkowy

Moja mama jest posiadaczką cery bardzo suchej.

* krem ten posiada szalenie przyjemną, bogatą formułę pozostawiając na skórze konkretną ale nie lepiąca się warstewkę

* w czasie aplikacji zdarza mu się delikatnie mazać

* ma dosyć intensywny ale niedrażniący mydlano-kwiatowy zapach

* nie podrażnia, nie uczula, nie pozostawia uczucia dyskomfortu

* jest wydajny

*  kosztuje niespełna 30 zł za 50 ml co jest dobrą ceną jak za krem tej jakości

* jest uniwersalny: do użytku na dzień i na noc

* całkiem nieźle nawilża i wygładza, uczucia napięcia nie zaobserwowano 




Dziękuję, dobranoc ;))

You May Also Like

12 komentarze

  1. moja mama zna wersje na 60+ z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, ja ostatnio testuje markę Ava :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha moja mama prawdopodobnie też zrecenzowała krem w kilku słowach :D najważniejsza jest dla niej konsystencja, kremo-żel, ewentualnie lekki krem. Obecnie uwielbia Sorayę 40+ z kwasem hialuronowym, ale zaproponuję jej też Lirene, żeby nie było ciągle to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie słowa były dwa 'noooo fajny'. Ale wyciągnęłam informacji co nieco :D

      Usuń
  4. moja mama bardzo sie polubiła z Lirene, ale chyba tego kremu nie miala.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama kremów Lirene nie próbowałą jeszcze, jak na razie odpowiada jej tylko nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie teściowa używała kremu Lirene sama nie pamiętam z jakiej linii go kupiłam dla niej, ale chce go dostać ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś dałam siostrze do wypróbowania krem, a później chciałam go zrecenzować na podstawie jej doświadczeń i usłyszałam tylko "fajnie nawilża" :D Resztę musiałam wyciągać siłą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś często sięgałam po kremy Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń