poniedziałek, 25 lipca 2016

[zamknięty] KONKURS | ZNAK.COM.PL | "Jak powietrze" Agata Czykierda-Grabowska

Kto nie lubi poniedziałków ręka w górę! Dlatego właśnie w poniedziałek właśnie chciałabym Wam zaproponować konkurs, gdzie do wygrania mamy nowość na rynku czytelniczym a mianowicie książkę "Jak powietrze", której autorką jest Agata Czykierda-Grabowska.

Zadanie konkursowe jest proste, łatwe i przyjemne jednocześnie mocno inspirowane piękną okładką powyższej pozycji ;)


Dla Was
Wydawnictwo ZNAK ma dla Was egzemplarz tej pozycji.
Będzie mi miło, jeśli będziecie obserwatorami mojego bloga i polubicie FunPage Wydawnictwa.
Osoby zainteresowane poproszę o zostawienie swojego adresu mailowego pod treścią komentarza, w treści którego podzielicie się za mną najładniejszą okładką książki, na jaką trafiłyście.
Rozdanie zakończy się z dniem 7 sierpnia [do 24:00] a o wynikach poinformuję osobiście na adres podany w treści Waszej wiadomości w terminie 7 dni. Wysyłka na terytorium PL, w rozdaniu mogą wziąć udział osoby pełnoletnie/lub za zgodą rodziców.

Wygrywa Ola. Mam ogromną słabość do zawodu położnej ;)) 

13 komentarzy:

  1. Choć jeszcze nie czytałam to najładniejsza okładka jaką znalazłam jest "Tajemnica bzów" Magdaleny Kordel. Okładka w odcieniach beżu z piękną kobietą na tle prześlicznych kamienic. To okładka, którą zdecydowanie warto mieć w kolekcji :)
    smajka94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zachwyciła mnie okładka "Nowa Mary" - Camille De Angelis. Treść książki też godna polecenia.
    elleem@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnią moją uwage przyciągnęła okładka książki "Listy z dziesiątej wsi"Agnieszki Olszanowskiej. Okładka znacznie różni się od okładek innych książek, mocno trzyma się z tematem książki. Zielony kolor,kwiaty chyba najbardziej przyciągnęły moją uwage.Od dziecka wybierałam sobie ksiazeczki z najładniejszymi okładkami, zostało mi to do dzisiaj dlatego w przyszłym tygodniu pędze po tą pozycje do księgarni �� olaladorudzka4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawolajcie położną Jennifer Worth

    hello.its.ola.marta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawnictwo już dawno w polubionych

      Usuń
    2. Jeśli nie może być okładka serialowa to wybieram Oddam Ci słońce Nelson Jandy

      Usuń
  5. Moim zdaniem najpiękniejszą okładką książki jest autorstwa Tahira Shah "Dom Kalifa. Rok w Casablance". Piękna książka, po przeczytaniu której (kilka lat temu) wybrałam się na wycieczkę do Maroka. Mam z nią związane miłe wspomnienia <3
    mój mail - lady.ataegina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. och chętnie muszę ją przeczytać. Ale znając swoje szczęście do konkursów niestety odpada

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden Dzień - David Nicols. Podoba mi się bo pasuje bardzo do książki (treści) a nie jest przesadzona. Jest bardzo estetyczna i przyciąga :)

    easiertorun@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się okładki Melissy Marr, a szczególnie książki 'Królowa Lata'. Uwielbiam wszystkie części z tej serii, ale ta była najlepsza. Okładka na maxa pasuje do książki :)

    kosmetologia135@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszperałam w swoich książkowych zbiorach i znalazłam książkę "Tajemnica Pani Ming" (Eric Emmanuel Schmitt), która zauroczyła mnie swoją okładką. Tajemnicza, zagadkowa i niezwykła. A tutaj zdjęcie, jakie udało mi się zrobić: http://pics.tinypic.pl/i/00810/nql643rqxnvd.jpg
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podałam maila - optymistycznedni@onet.pl ;)

      Usuń