piątek, 18 marca 2016

ZAKUPY i nowości ostatnich tygodni

Pora przedstawić kilka rzeczy, które wpadły mi w łapy. Nazbierała się tego spora gromadka /też mi nowość :D/ więc czas najwyższy pokazać je światu ;))


   Jakiś czas temu przyuważyłam u mojej siostry na łazienkowej półce wodę micelarną Auchan. Podebrałam jej odrobinę, żeby zobaczyć z czym to się je i... kupiłam własną butlę. 500 ml kosztuje zaledwie 8 zł a działanie zapowiada się być co najmniej dobre bo, co najważniejsze nie podrażniła mi oczu. Na zdjęciu również maseczki z Bielendy, które dostałam od firmy, gdy przyszło mi reklamować ich produkt. A raczej dwa. Ciekawa jestem rozwiązania tej sprawy :)
   Obok część mojego zamówienia z Yves Rocher gdzie skorzystałam z 50% rabatu na wszystkie produkty. Głównym punktem mojego zamówienia była woda perfumowana Rose Oud /zapomniałam o zdjęciu.../ a dobijając do progu zamówienia postanowiłam przetestować szampon w kremie /zapowiada się nieciekawie/ oraz nowe smarowidła do ciała.
   Pozostając w temacie ciała - Rossman zaproponował przyjemną cenę na balsamy Evree -przy zakupie dwóch sztuk kosztowały niespełna 22 zł. A jako, że moja skóra /znooowu/ przechodzi bunt stwierdziłam, że to najlepsza okazja za testy.
   Pisałam Wam jakiś czas temu o pozytywnych efektach mojej kuracji kremem na noc Pharmaceris W. Dzięki p. Magdzie z Pharmaceris mam okazję wrócić do tych produktów co z przyjemnością już niebawem uczynię :))


   W Naturze pojawiły się nowe kremy marki Farmona. Mimo, że kremów u mnie jak mrówków to pokusiłam się o zakup wersji odmładzającej. Skusił mnie dobry skład i 5 zł kupon, który miałam do wykorzystania :D Krem zapowiada się WOW ale w przypadku mojej skóry zdecydowanie nie do użytku na co dzień. Obok dziwadło Rossmanowskie FYB - czyścik do twarzy :D
   Od zakupów kolorówki stronię ale dobiła mnie już paleta z Catrice i chciałam jakiś cień do codziennego makijażu. Tu pokusiła mnie CND w Rossmanie i cień Rimmel za 4.99 zł. Używam go już i bardzooo się z nim polubiłam.
   W mojej Biedronce nadal nie uświadczyłam soli do kąpieli Be Beauty o zapachu lawendy. Smuteczek. Kupiłam więc kolejne opakowanie wariantu Cherry Blossom bo jest ge-ni-al-na *-* No i żele z Isany - dopiero teraz skusiłam się na wariant zimowy, dokupiłam też drugiego kurczaka do kolekcji. Kurczak zawsze spoko :D
   Na koniec duet Nivea, którego recenzję mogliście przeczytać wczoraj na blogu. Odżywka okazała się być świetna, z szamponem za to nie dogadałam się zupełnie ;)))

A Wy przygarnęłyście coś ciekawego w ostatnim czasie?

49 komentarzy:

  1. A dlacyego szampon w kremie zapowiada się nie ciekawie? Miałam zamiar go kupić i tak się zastanawiam teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że obciąża włosy. Ale użyłam go dopiero dwa razy ;))

      Usuń
  2. Ja jedynie (po Twoim poście) kupiłam dwa balsamy z Evree... a no i żel z Biolavenu.
    Ciekawią mnie te produkty z Pharmaceris - idę poczytać co tam o nich napisałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile dobroci!
    Wszędzie teraz pełno duetu Nivea a ja jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki słodki czyścik do twarzy z Ebelin i uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam chęć na ten Ebelin :D Ale przeczekałam i w końcu i Rossman takie cudo wprowadził :D

      Usuń
  5. bardzo lubię te dwie serie z Evree, świetnie sprawdzają się na moim ciele :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie duet z Nivea dobrze współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama również kupiłam te balsamy z Evree, jestem ciekawa jak się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam już biały i u mnie zapowiada się całkiem ok :)

      Usuń
  8. Też ostatnio nawiedziłam Rossa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie ostatnio malo nowosci a to dlatego,ze odkladam sobie pieniazki na paletke MAC :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nowości, ciekawi mnie szampon i odżywka Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremy Pharmaceris mnie ciekawią
    Czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  12. zainteresowałaś mnie tą wodą micelarną z Auchan...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zużyłam niedawno ten żel zimowy z Isany i strasznie go lubię. A kurczaka właśnie używam i też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawi mnie ta seria Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sól do kąpieli z Biedronki jest najlepsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie zerknę na INCI micela z Auchan ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten "czyścić" z Rossmanna i muszę stwierdzić że daje radę. Efekty podobne do tych uzyskanych szczoteczka a jest znacznie bardziej higieniczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno. Kiedyś kupiłam szczoteczke w Biedronie i szybko poszła do kosza wlasnie ze względów higienicznych

      Usuń
  18. maseczka z serum Bielendy mnie zaciekawiła tak samo jak to co za klocki wyszły z reklamacji :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Woda z auchan ciekawi! Tego kosmetyku schodzą spore ilości, dlatego przydałaby się tańsza alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się z nią dokładnie poznam nie omieszkam spłodzić recenzji bo sporym zainteresowaniem się cieszy :D

      Usuń
  20. Ja obecnie się wstrzymuje od zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem tego szamponu w kremie :)
    Ja obecnie zużywam zapasy :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Szampon w kremie O.o nigdy nie używałam :) ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam żadnego z powyższych kosmetyków :) Ale ładny jest ten cień Rimmel - mi jeszcze nigdy nie udało mi się nic kupić na CND, zawsze jak jestem półki są już puste :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię odżywki Nivea, może i po tę sięgnę, jak będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też skusiłam się na balsamy z Evree i również wybrałam czerwony i biały.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo tego Ci przybyło! :-)
    Znam tylko balsam Evree - dobrze nawilża. :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe nowości!Ja mam tylko szampon w kremie, ale czeka cierpliwie na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie też sporo darów :):P Sama nie wiem z czego jestem najbardziej zadowolona bo jest tego sporo :) w sumie tylko jeden produkt bardzo mnie zawiódł :(
    obs:):* Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  29. Kuszące zakupy i jakie fajne :) Smarowideł z YR jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń