ZBIORY KOSMETYCZNE 2016: zapachy

Jak to mówią - od przybytku głowa nie boli. Rok 2015 obfitował w nowości perfumeryjne. Jak będziecie mogły zobaczyć kupuję raczej perfumy z niższej półki, przeważa u mnie zdecydowanie Yves Rocher. Ich zapachy kupiły mnie ciekawymi kompozycjami a niewygórowane ceny sprawiły, że zamieniłam się w perfumowego zbieracza.


W całości:

I w szczegółach:
1. Yves Rocher Plaisirs Nature Karmelizowane jabłko
2. Yves Rocher Plaisirs Nature Wanilia
3. Yves Rocher Plaisirs Nature Kokos
4. Yves Rocher Plaisirs Nature Malina

5. Yves Rocher Rose Absolue L'eau
6. Yves Rocher Neroli
7. Yves Rocher Voile D'ambre
8. Yves Rocher Vanille Noire

10. Yves Rocher So Elixir
11. Yves Rocher So Elixir Bois Sensuelle
12. Yves Rocher So Elixir Purple

13. Yves Rocher Ming Shu Fleur de l'Aube
14. Yves Rocher Moment de Bonheur
15. Yves Rocher Quelques Notes D'amour
16. Benetton Bianco

17. The Body Shop Moringa
18. The Body Shop Moringa ;)

19. Demeter Clean Skin
20. Demeter Rain

21. PenthousePet Playfull
22. I Coloniali Playfull Lychee
23. Yves Rocher Rose Fraiche
24. Yves Rocher Comme une Evidence

25. Revlon Charlie White
26. Yadley Iris
27. B.U. Candy Love
28. B.U. Fancy Cinderella
29.Tesodi d'Oriente Fior di Loto
30. Tesori d'Oriente Jasmin di Giava
31. C-TRHU Pure Illusion
32. Sex on the city Night /brak zdjęcia/

Chciałybyście od czasu do czasu przeczytać recenzje zapachu? Któryś zainteresował Was szczególnie? A może któryś z nich jest waszym ulubieńcem lub perfumową traumą? :D Jestem bardzo ciekawa :)

You May Also Like

70 komentarze

  1. o Matko! U mnie na kosmetyczce nigdy nie było więcej niż 3 flakoniki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ilosc rozumiem, bo sama musze miec whbor gdy chodzi o perfumy- w zaleznosci od nastroju, temperatury, pogody, okolicznosci... Chociaz ostatnio mocno uszczuplilam zbior.

      Widze tu kilka flakonikow, ktore chetnie bym przygarnela :)

      Usuń
    2. Ja również jestem z tych, co muszą mieć wybór w zależności od okoliczności :) siłą rzeczy, jak najbardziej rozumiem ilość :)

      Usuń
    3. I ja też :) Nie mam aż tylu butelek, myślę, że ok. 10 się u mnie znajdzie :)

      Usuń
    4. Przy trzech flakonach czułam spoooory niedosyt ;) Może i mam tego ciut za dużo /niedługo się będę w nich kąpać/ to jednak poniżej 10 raczej nie zejdę ;)

      Usuń
  2. Lubię Clean Skin :)

    Ming Shu i Charlie pamiętam z czasów początku liceum - nie sądziłam, że są jeszcze dostępne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ming Shu już niestety nie do dostania w YR :) Charlie za to dzielnie stoi na Rossmanowskich półkach :D

      Usuń
  3. B.U kojarzy mi się z zapachem czasów gimnazjalnych:).Żadnego zapachu z Twojej kolekcji nie posiadam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B.U. na powrót wchodzą na rynek :) Sama ich za czasów młodości nie używałam :)

      Usuń
  4. O rety! Ile tu tego :)
    U mnie skromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się Yves Rocher So Elixir Purple. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale a wcale się nie dziwię. Ostatnio katuję je namiętnie, najpiękniejsze są własnie zimą :))

      Usuń
  6. Oooo pod kątem zbieractwa perfum to byśmy się dogadały :D Piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz w czym wybierać! No i fajnie:) U mnie też pod względem zapachów tendencja wzrostowa:D na razie kolekcja nieduża, ale przybywa mi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaźna kolekcja, ja mam ok 10 zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fiu, fiu jakie zbiory :)ja swoje trzymam w kartonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O maaaaaaamo, oszalałam ! Ja też jestem ogromną fanką zapachów YR - Vanile Noire rozkochał mnie w sobie od pierwszego powąchania, chociaż mam ochotę jeszcze na ten mocno kwiatowy zapach ( zapomniałam nazwy! ) - miałam próbkę i myślę, że to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pełnowymiarowy flakon VN skusiłam się niedawno, wcześniej miałam sporą odlewkę :)

      Usuń
  11. O rety! Ale kolekcja 🙈 ja zawsze mam tylko dwa zapachu bardziej dzienny i wieczorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale dużo <3 nic nie miałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Comme une Evidence :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym obwąchała twoja kolekcje ;-) W czasach studiow uwielbialam Ming Shu z YR.

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo tego! ja mam aktualnie 6 buteleczek perfum i uważam, że jest ich za dużo, a mając taką kolekcję jak Ty, już totalnie nie wiedziałabym czego mam używać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miewam czasem takie dni :D Ale zazwyczaj wiem na co mam chęć :D

      Usuń
  16. Ostatnio też mam w głowie taki post, ale u mnie będzie zdecydowanie mniej pisania :) Ciekawi mnie jak ci się spisują zapachy YR, choć sądząc po ilości zapachów całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :D Bardzo je lubię. Widziałam, że kupiłaś Flowerparty - przyjemny ale nie dla mnie :)

      Usuń
  17. Ale zapaszków :) Moja toaletka też jest zawsze cała zawalona. Interesują mnie zapachy z YR, bo mają bardzo dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szaleństwo YR :D
    powiedz mi czy ta wanilia z YR faktycznie pachnie wanilią? Chcę siostrze w prezencie kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które? Vanille Noir to wanilia wytrawna, siedzi blisko skóry jednak jest niesamowicie kusząca. Wanilia z Plaisirs Nature jest bardzo słodka i intensywna, taka do zjedzenia ;) Z tym, że będzie wycofywana więc warto pospieszyć się z zakupem :)

      Usuń
  19. ja specjalnie nie lubuję się w zapachach, wystarczą mi dwa :) najbardziej lubię świeże zapachy, słodkie mnie przytłaczają. Ja chętnie poczytałabym o tych wodach z YR i ciekawi mnie też Moringa z TBS :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja świeżych zapachów nie lubię. Co nie kupię to oddaję bo zupełnie na mnie nie leżą ;))

      Usuń
  20. Ten malinowy z YR jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go ostatnio bo będzie wycofywany a zawsze chciałam go mieć :D

      Usuń
  21. Ten malinowy z YR jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Spora ta kolekcja, ja mam dwa swoje ulubione zapachy.
    Chociaż poluję na zapach od Britney Spears za obłędny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który? Też mam chęć na jeden z jej zapachów :D

      Usuń
  23. a myślałam, że jak ja mam 5 buteleczek perfum to już za dużo haha :D

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja od miesiąca nie mogę się zebrać, żeby kupić perfumy :) Klikniesz u mnie w link ?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurczę, jaki duży zbiór! :D
    Odetchnęłam z ulgą, że moje (na oko) 12 zapachów to nie tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pokaźna kolekcja :) Pewnie spodobałaby mi się kokosowa wersja z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niezły zbiór :) Nie mam aż tylu zapachów. Lubię niektóre z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  28. od razu widać, że jesteś fanką YR :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ wspaniała kolekcja. Z chęcią bym ci coś podkradła;)

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG jaka ogromna kolekcja :) Ja mam jeden zapach. Pamiętam, miałam kiedyś 4 flakony, a i tak cięgle używałam jednego zapachu, gdy mi się skończył zabierałam się za następną buteleczkę. Także u mnie zawsze jest jeden zapach i dopiero kiedy go zużyję kupuję coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niezła kolekcja, w sumie nie znam żadnego z nich ;P, chociaż też uwielbiam wszelkie perfumy, wody toaletowe, czy też mgiełki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, niezła kolekcja. So elixir jest moim ukochanym zapachem z YR, Neroli też lubię.
    Jestem ciekawa zapachów Tesori. Widziałam gdzieś ciekawą ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Sporo tego uzbierałaś ja mam tylko Rose Fraiche :)
    fajnie będzie poczytać co Ci się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń