wtorek, 9 lutego 2016

POMADKI Long Lasting Love SMART GIRL GET MORE / 01 Good Girl / 02 In the Bath / 03 First Date

Przy okazji ostatnich zakupów pokazywałam Wam kilka nowości z kolorówki na jakie się skusiłam. Między innymi były to raczej nieznane pomadki marki Smart Girl Get More. Szafa tej marki dostępna jest od paru miesięcy w Naturze i z tego co zauważyłam nie cieszy się dużym powodzeniem. Dla mnie ma dwa produkty godne zainteresowania - przedstawione dziś pomadki oraz tusz do rzęs o którym też prędzej czy później napiszę kilka słów.


   Pomadki o których dziś mowa w cenie regularnej kosztują oszałamiające 9.99 zł. Opakowanie to zwykły plastik w kolorze czarnym z różowym akcentem. Raczej dla nastolatki niż dorosłej kobiety ale pewnie taki jest target producenta albo ja się po prostu nie znam ;)
   Producent w nazwie obiecuje nam ich długotrwałość jednak tę obietnicę można włożyć między bajki. Wszystkie pomadki mają niesamowicie kremową formułę przez co niestety, nie zapewnią nam wielogodzinnej trwałości. Posiadają za to dobrą pigmentację dzięki czemu nie ma problemu z pokryciem ust jednolitym kolorem. Smak i zapach określiłabym jako neutralne.
  Są idealną opcją dla osób które borykają się z przesuszającą się skórą ust ponieważ nie dość, że nie podkreślają suchych skórek to jeszcze zachowują się jak balsam dając przyjemne uczucie nawilżenia.


 01 Good Girl
Odcień w opakowaniu wygląda na bardzo jasny odcień beżu. Już na dłoni wychodzą z niego lekko różowe nuty. Na ustach wygląda niezwykle naturalnie, nie tworząc efektu trupich ust.
02 In the Bath
Widzicie jakąkolwiek różnicę? No właśnie. Pomadka w opakowaniu wygląda na ciemniejszą, bardziej różową i zgaszoną. Na dłoni widać że różnica z odcieniem 01 zaledwie pół tonu a na ustach jest tylko odrobinę bardziej zgaszona przy tym samym, naturalnym poziomie jasności.
03 First date
Kolor groźny tylko w opakowaniu. Niby fioletowa ale już na dłoni widać, że fiolet gdzieś znika a zastępują go szar-bure tony. Idealna opcja dla osób, którym zbrzydły nudziaki czy róże a nie mają odwagi na intensywne barwy. Trochę beżowa, trochę szara z odrobiną zgaszonego fioletu. Uwielbiam.
Znacie te pomadki? A może miałyście jakiś inny produkt tej marki?

47 komentarzy:

  1. Bardzo delikatne i subtelne kolory :-) nic z tej marki nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam nic z tej marki, ale pomadki wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ustach wyglądają ładnie, naturalnie, ale patrząc na kolor w opakowaniu bym ich nie kupiła:)
    Kosmetyki tej marki od dawna są dostępne w Textil Market:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam totalnie tej marki ale za to pomadki mają moje odcienie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatne są i naturalnie wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolorki :) przepięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie miałam z tej firmy, kilka razy przyglądałam się szafie, ale nic jakoś nie wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, mało zachęcająco wyglądają ich produkty ;))

      Usuń
  9. fajne są takie nudziaki :) chyba 02 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie wiem, który lubię najbardziej :) Chyba 2 i 3 ;)

      Usuń
  10. Nie miałam pomadek z tej firmy, być może kiedyś po jakąś sięgnę, gdy tylko zużyję zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wszystkie 3 to moje odcienie :) ale tak na 100% to Good Girl - jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że wszystkie odcienie by się u mnie sprawdziły! :)

    fineandhealthy

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno temu miałam lakier do paznokci tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej marce, a do Natury mi wyjątkowo nie po drodze także chyba się nie skuszę, pomimo tego że kolorki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory bardzo ładne, takie "moje";]

    OdpowiedzUsuń
  16. Na mnie niestety takie kolory nie wyglądają za dobrze ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie delikatne, subtelne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe, delikatne kolory - takie codzienne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale kolorki bardzo mi się podobają. Zwłaszcza 1 i 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. 3 najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolorki :) Pewnie kiedyś rozejrzę się za tymi szminkami. Na razie jednak muszę zużyć część zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapasów w kolorówce nie gromadzę - pielęgnacja to co innego :D

      Usuń
  22. Ładne kolory, zwłaszcza 3 i 2. Mam lakiery tej marki - warto zwrócić uwagę na ich składy, bo są o dziwo! dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery mnie nie kuszą :) Ostatnio lubuję się w tych z YR :D

      Usuń
  23. Lubię takie kolory :) Nie mam [jeszcze?] nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Patrząc na sztyfty nie skusiłabym się, ale na ustach ładnie, tak na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi takie nudziaki nie pasują wyglądam w nich jak ciotka klotka

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam 2 pomadki właśnie tę 02 i odrobinę ciemniejszą ale teraz nie pamiętam nr :D, fajne dzienne kolorki i całkiem trwałe.

    OdpowiedzUsuń