Zbiory kosmetyczne 2016: PIELĘGNACJA - wchodzicie na własną odpowiedzialność

Cóż... chyba zacznę od słów, którymi rozpoczęłam podobny post rok temu: nazwa bloga nie wzięła się znikąd. Nie udało mi się zmniejszyć ilości posiadanej pielęgnacji, ba, jestem 22 sztuki na plusie. Tym razem bez czczych obietnic za to z informacją, która pewnie wiele z Was uspokoi - ilość zapasów mnie nie przytłacza :)

Dla ciekawych w tym miejscu możecie podejrzeć zbiór zeszłoroczny.

* w użyciu :)

1. i 2. Olejek do demakijażu i pianka myjąca Bandi
3. Płyn micelarny Lirene*
4. Żel micelarny Lirene*
5. Mleczko do demakijażu Corine de Farme*
6. Płyn dwufazowy Lirene*
7. Chusteczki do demakijażu Cleanic*

8. Żel-krem myjący Eveline*
9. Emulsja oczyszczająca Alterra*
10. Żel złuszczający Lirene*
11. Pianka oczyszczająca Under 20
12. Emulsja micelarna Anida
13. Żel Tołpa*
14. Żel Tołpa

15. Złuszczający tonik-esencja Perfecta*
16. Tonik pielęgnacyjny Rival de Loop*
17. Tonik pielęgnacyjny Rival de Loop
18. Tonik matujący Eveline
19. Tonik nawilżająco-oczyszczający Lirene

20. Krem na dzień Age re-GENeration Lirene
21. Krem na noc Age re-GENeration Lirene
22. Krem na dzień Derma Matt Lirene
23. Krem na noc Derma Matt Lirene
24. Koktajl nawilżający 35+ Bandi
25. Krem na noc 35+ Bandi
26. Krem na dzień Biały hibiskus Tołpa
27. Krem na noc Futuris 30+ Tołpa*
28. Krem z wit. K Pharmaceris N
29. Krem wybielający Pharmaceris W*
30. Krem nawilżający z SPF 30 Pharmaceris*
31. Krem redukujący niedoskonałości U20
32. Krem-żel zwężający pory U20
33. Krem Elixir 7.9 Yves Rocher

34. Krem pod oczy Anti-age Global Yves Rocher
35. Krem pod czy Elixir 7.9 Yves Rocher
36. Krem pod oczy Futuris 30+ Tołpa
37. Krem pod oczy Riche Yves Rocher*
38. Krem na dzień Vichy Idealia*
39. Serum z aktywną wit. C Bielenda*
40. Olejek różany Vis Plantis*
41. Serum do rzęs Bandi*
42. Serum do rzęs Realash*
43. Pomadka ochronna Yvers Rocher*
44. Pomadka ochronna Sylveco*

45. Korund kosmetyczny*
46. Peeling Evree*
47. Peeling 3w1 Evree*
48. Peeling enzymatyczny Bandi*
49. Maska oczyszczająca Bandi*
50. Błękitna glinka*
51. Maska Bania Agafii
52. Płatki pod oczy Skinlite*
53. Płatki pod oczy Skinlite

54. Szampon z wyciągiem z hammamelisu Yves Rocher
55. Szampon z wyciągiem z hammamelisu Yves Rocher
56. Szampon I love my planet Yves Rocher
57. Szampon przeciwko wypadaniu Yves Rocher
58. Szampon przeciwko wypadaniu Yves Rocher
59. Pasta oczyszczająca Liście manuka Ziaja*
60. Szampon na kwiatowym propolisie Bania Agafii*
61. Szampon Aktywator wzrostu Bania Agafii* /brak zdjęcia/

62. Maska Hair Pro-tox Kallos*
63. Maska odmładzająca Marion*
64. Seboradin Niger*
65. Olejek odbudowujący Yves Rocher*
66. Jedwab w płynie Eveline*
67. Pianka Syoss*
68. Root lifter Artego*

69. Peeling do stóp Yves Rocher
70. Peeling do stóp Yves Rocher
71. Żel peelingujący Perfecta
72. Peeling cukrowy Lirene
73. Peeling ujędrniający Lirene
74. Peeling solny Lirene

75. Żel do hi Lirene
76. Żel micelarny do HI Lirene*
77. Mydło miodowe Bania Agafii
78. Żel pod prysznic Yves Rocher*
79. Żel pod prysznic Lirene
80. Żel pod prysznic Apart*

81. 82. 83. 84. 85. Żele Isana
86. Żel Kamill*

87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. Żele Yves Rocher

100. Płyn do kąpieli Malizia*
101. Płyn do kąpieli Malizia
102. Płyn do kąpieli Cien
103. Płyn do kąpieli Kneipp*
104. Płyn do kąpieli Kneipp*

105. Balsam do rąk Balea*
105. Krem do rąk Lirene*
106. Krem do rąk Esotiq
107. Krem do rąk Tołpa
108. Krem do rąk Dermedic*
109. Krem do rąk Yves Rocher*
110. Krem rozgrzewający do stóp SheFoot*
111. Koncentrat do rąk Cien*
112. Zimowy balsam do rąk Yves Rocher
113. Krem do rąk The Body Shop

114. Serum do ciała Dr Irena Eris
115. Balsam do ciała Dr Irena Eris
116. Masło do ciała Bania Agafii*
117. Mleczko do ciała Yves Rocher
118. Mleczko do ciała Yves Rocher
119. Mleczko do ciała Yves Rocher
120. Nawilżający eliksir Allverne*
121. Olejek  do ciała Dove*
122. Witaminowy balsam Lirene*
123. Krem do biust Soraya*

124. Mazoterapia Lirene
125. Eksfoliacja Lirene
126. 127. Duet Lirene
128. Balsam rozświetlający Lirene
129. Olejek rozświetlający Nacomi
130. Balsam brązujący Dove
131. Rajstopy w sprayu Lirene
132. Rajstopy w sprayu Lirene
133. Mus Venus
134. Krem BB Lirene
135. Filtr 30 Lirene
136. Filtr 30 Lirene
137. Filtr 50 Lirene

You May Also Like

81 komentarze

  1. No sporo tego, ale jak nie przytłacza to spoko:D A z czym związane są gwiazdki bo nie widzę objaśnienia?:) Ja sporo zużyłam, ale co będzie to też nie zakładam z moją fantazją:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kremów i żeli... Ja piernicze;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O cholera, to moje zbiory to pikuś. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy odczuwa potrzebę posiadania trzech kartonów zapasów :D

      Usuń
  4. Trochę się tego nazbierało :) ale u mnie nie jest wiele lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żele Yves Rocher - szalona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię! A w YR zdecydowanie korzystniej cenowo wychodzą zakupy 'hurtowe' ;)))

      Usuń
  6. To ja chyba nie jestem kosmetykoholiczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre bym Ci podprowadziła :) Jestem pełna podziwu że potrafisz nad tym wszystkim panować, nie przeterminowują ci się produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Zasadniczo mam dwa kremy w przypadku których goni mnie termin kilkumiesięczny ale jeden już w użyciu a drugi otworzę jak wykończę miniaturę kremu na dzień więc pewnie niebawem ;) Pierwszą rzeczą jaką sprawdzam kupując cokolwiek jest termin ważności :D

      Usuń
    2. No to kobieto szacun. Ja bym się pogubiła.

      Usuń
  8. Poprawiłaś mi humor bo już myślałam że tylko ja nie przeszłam na jakże ostatnio modny i porządany minimalizm; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zabrzmi to śmiesznie ale w każdej innej dziedzinie życia jestem typową minimalistką... ;))

      Usuń
  9. O mamo, z kremami do twarzy i żelami trochę poszalałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko cztery kremy do twarzy kupiłam sama na swoją obronę powiem :D

      Usuń
  10. wow, a ja myślałam, że mam tego dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko kochana. Wojenne zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zbiór!
    Też miałam zamiar wrzucić swój, ale jak tydzień temu wyciągnęłam wszystko, to się za głowę złapałam. Mnóstwo odłożyłam do puszczenia dalej w świat, ale i tak duuużo zostało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę zeszłoroczne zbiory i wcale się nie dziwię twojej reakcji :D Ale wrzucisz go mam nadzieje? :D

      Usuń
  13. Kochana to ty sklep masz :D ( mam podobnie )

    OdpowiedzUsuń
  14. łał :D najważniejsze, że odpowiada Ci ilość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale bym się nie pogniewała gdyby było tego połowę mniej ale nie mam wielkiego ciśnienia na minimalizowanie :D

      Usuń
  15. W takich sytuacjach zaczynam się cieszyć, że mam wszystkiego tak mało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha..już rozumiem skąd to ostrzeżenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawę, że dla niektórych takie ilości mogą być nie do przejścia :)

      Usuń
  17. Nazbieralaś tego solidnie. Co oznaczają gwiazdki przy niektórych produktach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sklerozę ale oznaczenie już się pojawiło :) Produkty w użyciu ;)

      Usuń
  18. Wow, same cuda :D Najbardziej interesuje mnie emulsja micelarna Anida i serum do rzęs Bandi. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emulsji zużyłam już parę opakowań. Uwielbiam :D
      Serum Bandi tyłka nie urwało ale odżywka do brwi widocznie je zagęściła :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za info! Coś czuję, że za jakiś czas ta emulsja będzie moja :)

      Usuń
  19. O mamo!!!

    Kolekcja zaiste imponująca! :-)

    Szczególnie te kosmetyki YR i Lirene.

    Bardzo lubię takie wpisy. Dzięki nim stwierdzam, że wcale nie jestem zakupoholiczką. ;-) A może wręcz minimalistka ze mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pielęgnacyjny minimalizm zdecydowanie mi nie grozi ;))

      Usuń
  20. aż mi oczy zabłyszczały!!! :0 ale z żelami YR to popłynęłaś! :D
    Ja swoich zapasów nie oglądam i nie liczę. Wolę żyć w świadomości, że mam tyle kosmetyków co przeciętna dziewczyna :P

    OdpowiedzUsuń
  21. nie nie nie! dostałam oczopląsu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam niektóre z tych produktów. Oczywiście tonik Rival de Loop jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz chęć na zmiany to ten z Perfekty obok jest barrrdzo fajny :)

      Usuń
  23. Jestem zszokowana - haha :D Jeszcze raz mama albo moja siostra powiedzą, że mam za dużo kosmetyków, to pokażę im twoje zbiory:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uspokoiłaś mnie :D Ze mną wcale nie jest tak źle :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Matko z córką! Moja kolekcja przy tym to pikuś :D.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, bardzo fajna kolekcja:) też lubię kosmetyki Yves Rocher

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmmm... U mnie chyba wygląda to podobnie :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Trochę Ci się tego nazbierało :D

    OdpowiedzUsuń
  29. nie jestem pewna, ale chyba mnie nie przebiłaś... niestety mam podobnie... mam zapas a i tak kupię, bo to promocja, bo to chętnie bym wypróbowała ... no cóż..

    OdpowiedzUsuń
  30. no faktycznie, nazwa bloga zobowiązuje.. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Starałam się zapamiętywać kosmetyki, które znam, żeby się do nich odnieść, ale przewijając w dół zaniemówiłam i wszystko zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Woooow! :D
    Najbardziej mnie zaskoczył zbiór żeli i produktów do twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mam tylko 1 zapasowe pudełko, chociaż mama i siostra ciągle twierdzą, że i tak mam za dużo kosmetyków :P (ale obie i tak ich używają :D)

      Usuń
  33. ojaa... ile wspaniałych zapasów :D

    OdpowiedzUsuń
  34. O mamusiu! wszystkiego tak dużo. Mała drogeria, liczba żeli mnie zaskoczyła;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakkolwiek głupio to nie zabrzmi - miewałam więcej ;))

      Usuń
  35. O rety! Ja to myślałam, że Ty perfum masz dużo. A tutaj... mega wielkie zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie jest tak źle, mało zaś masz kremów do twarzy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od momentu publikacji przyszło chyba z 5 :P To nieuleczalne ;)))

      Usuń
  37. Oj nie źle poszalałaś bo spore masz zapasy - miłego używania bo niektórych ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń