sobota, 9 stycznia 2016

ZBIORY kosmetyczne 2016: kolorówka

Po pielęgnacji pora na aktualizację kosmetyków do makijażu. Tutaj zbiór skromny i rozsądny :)

* podkład mineralny kryjacy Anabelle Minerals
* podkład mineralny Lily Lolo
* krem matujący BB U20 /+ ciemniejszy w zapasach/
* krem Master Blur BB Lirene /+ ciemniejszy w zapasach/
* podkład my color CODE Lirene /+ dwa ciemniejsze w zapasach/
* krem BB Embryolisse /miniatura/
* korektor Bell
* korektor Match perfecion Rimmel

* baza rozświetlająca 122 purles
* puder Zero niedoskonałości Yves Rocher
* zestaw podkładów do konturowania KOBO
* puder brązujący MIYO
* trio Provoke
* róż Tickled Pink Lily Lolo
* róż MUR 
* rozświetlacz WIBO

* tusz EL /miniatura/
* tusz SGGM
* tusz SGGM
* tusz La Luxe Paris
* tusz Pierre rRene
* kredka LL Essence
* flamaster do brwi Catrice
* kredka do brwi Catrice
* wosk do brwi Catrice

* paletka Catrice
* paletka Catrice
* paletka Inglota /3 cienie KOBO + Inglot/
* paletka Provoke
* pigment MUR
* cień prasowany Lily Lolo
* cień sypki Lily Lolo

* wypełniacz ust DermaFuture
* błyszczyk Mary Kay
* błyszczyk JOKO
* błyszczyk Pierre Rene
* błyszczyk Pierre Rene
* pomadka SGGM

52 komentarze:

  1. Mam ten błyszczyk Joko i chyba nawet w bardzo podobnym odcieniu, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja jest ok jednak kolor raczej nie mój :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. I ja :) Jednak ze względu na słabą dostępność odcienia 010 jaki używam kupiłam na zapas coś innego.

      Usuń
  3. Faktycznie rozsądny zbiorek :)
    U mnie pewnie byłaby podobna ilość, z tym że mam więcej szminek i błyszczyków, a np. bronzer tylko jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązer od momentu publikacji zdążyłam kupić następy. Eh :D

      Usuń
  4. No w porównaniu do pielęgnacji to skromnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy zbiór, większości kosmetyków nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że sięgam po dosyć popularne produkty :)

      Usuń
  6. Widzę mój ulubiony rozświetlacz Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie mogę się do niego przekonać. Odkąd wpadł mi w łapy ten 'róż' z Revolution znacznie chętniej sięgam po jego dwa jaśniejsza odcienie do rozświetlania niż po tego cudaka Wibo ;))

      Usuń
  7. Się nazbierało, wybrałabym coś dla siebie stąd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajna kolekcja i duzo mniejsza od poprzedniej :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam o kilkadziesiąt mniej produktów z kolorówki niż z pielęgnacji :D Ale i tak mniej niż Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie z kolei kolorówki jest więcej, a pielęgnacji mniej :) mam kredkę z Catrice, ale już mi się znudziła. Szukam czegoś nowego. I poza tym nic innego nie miałam z twoich zbiorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz kredki spróbuj tej z Yves Rocher, jest zdecydowanie lepsza niż Catrice ;)

      Usuń
  11. Widać wyraźnie że pielęgnacja bardziej Cię kręci :)
    Rozsądnie to wygląda, jak sprawuje Ci się ta paletka od Catrice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwóreczka jakościowo przypadła mi do gustu bardzo, cienie 'Absolut Matt' są słabe jakościowo - osypują się jak nieszczęście.

      Usuń
  12. OO rzeczywiście kolorówka w bardzo przyzwoitych ilościach :)
    Ja mam ogromny problem z zapasami kosmetycznymi. Nie kupuje nic nowego, staram się zużywać a mam wrażenie, że tak niewiele ubywa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ubywa ale cały czas kupuję coś nowego :P

      Usuń
  13. Kolorowka juz mniejsza od pielegnacji:) NIczego niestety nieznam

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście jest sporo mnie niż pielęgnacji :D jestem ciekawa jak sprawdza się ta nowa wersja BB z U20

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednia wersja się u mnie nie sprawdziła. W przypadku tej jeszcze nie jestem w stanie wydać opinii. Tak mi się stan skóry pogorszył, że potrzebuję zdecydowanie mocniejszego krycia i BB poszedł w odstawkę.

      Usuń
  15. Lubię krem BB z Under Twenty mimo że to już nie ten wiek heh;)

    OdpowiedzUsuń
  16. noo tutaj nie jest tak źle :P Mam mniej tuszy i błyszczyków- ale za to szminkami mega nadrabiam i tuszami do rzęs .... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam dwie następne pomadki. Czy to się leczy? :D

      Usuń
    2. wiesz no, można próbować ale nie sądzę, abyś miała zobaczyć jakieś efekty :D adres bloga mówi sam za siebie :P

      Usuń
  17. Faktycznie, w porównaniu do pielęgnacji, tutaj wiatr hula :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak się sprawdziła paletka nude z catrice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słabo. Straszliwie się osypują, są niewydajne, tracą kolor przy rozcieraniu i no... słabo :D

      Usuń
  19. sporo tego, mam tusz La Luxe w wersji żółtej

    OdpowiedzUsuń
  20. O kochana. Ja mam trzy razy tyle :) ale super zbiory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę wypróbować wosk do brwi, widziałam bardziej pokaźne zbiory :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wosk to takie średniak, dużo lepiej sprawdzał mi się wosk z Lily Lolo aczkowiekiem Catrice zdecydowanie wygrywa z nim ceną :)

      Usuń
  22. uwielbiam kolorówkę! i nie mogę na to patrzeć, bo bym wszystko przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buhehe ja nie mam jakichś większych kolorówkowych ciągot. Chociaż nie powiem, żebym w ostatnich dniach trochę z kolorówką nie poszalałam... :D

      Usuń
  23. Faktycznie skromnie, ale najważniejsze, że jest flamaster Brow Definer z Catrice :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię! Jak rano mam czas żeby z brwiami się pobawić chętniej sięgam po niego niż po kredkę :)

      Usuń
  24. Sporo tej kolorówki, ale nic nie miałam z Twoich zbiorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój zbiór jest akceptowalny, gdyby wyłączyć z tego róże i pomadki, bo tego mam caaaaałe mnóstwo ;)

    OdpowiedzUsuń