ZAKUPY | listopad 2015

Najwyższa pora rozliczyć się z kosmetykami, które wpadły w moje łapy w poprzednim miesiącu. Po sporym progresie jaki poczyniłam listopad okazał się być skrajną, zakupową porażką. Równowaga w przyrodzie musi być jednak zachowana :D

Rossman w tym miesiącu kusił rabatami -49% na kosmetyki kolorowe. Jako, że z kolorówką poszalałam w październiku w Naturze oparłam się zakupom całkowicie. Brawa dla mnie. Skusił mnie za to złuszczający tonik-esencja firmy Perfekta i wrócił on ze mną do domu przy okazji wizyty w tym że przybytku. Peelingi Evree zamówiłam w którymś ze sklepów internetowych korzystając z darmowej dostawy i gratisowego Persila. Można? Można :D

Odkąd latem zużyłam flaszkę wody toaletowej Benetton Bianco wiedziałam, że gdy tylko nadarzy się dobra okazja przygarnę kolejną. Za dwie 30ml wraz z wysyłką zapłaciłam zaledwie 28 i jestem z tego powodu przeszczęśliwa.

Yves Rocher pokusiło świątecznymi limitowankami. Dwie mini wody o zapachu jabłka w karmelu i zestaw (mydło, żel, krem do rąk i pomadka ochronna) z linii aromatyczna wanilia przyleciały do mnie na początku miesiąca. Zapachy może tyłka nie urywają ale są całkiem całkiem sympatyczne.

Yves Rocher pokusiło mnie też dobrym kodem -100zł za zakupy powyżej 199 zł rabatującym (w końcu!) zielone punkty. Postanowiłam więc uzupełnić zapasy szamponów. Padło na szampon z wyciągiem z hammamelisu, który dobrze znam i bardzo lubię, szampon stymulujący przeciwko wypadaniu, którym planuję ratować się w kryzysie i wersją I <3 my planet bo... ma ładne opakowanie.

Nie, nie oszalałam :D

Na sam koniec pielęgnacyjny misz-masz. Jedyną nowością jest dla mnie pierwsze mleczko, drugie jak i balsam do rąk i peeling do stóp lubię bardzo i postanowiłam, że z przyjemnością do nich wrócę :)


A u Was jak z listopadowymi nowościami? :)


You May Also Like

52 komentarze

  1. ciekawa jestem tego peelingu z Evree 3w1, daj znac jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahha :D no to możesz teraz sąsiadów zapraszać na grupowe mycie :D ależ zapas !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem aż tak z nimi zaprzyjaźniona :D

      Usuń
  3. Ciekawią mnie te peelingi Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też kusiły świąteczne aromaty YR ale mając na uwagę niezbyt udaną przygodę z tą firmą zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się raczej z ich kosmetykami lubię, co widać :D

      Usuń
  5. Ale fajne zakupki:) ile wspaniałości:) u mnie niestety nie ma YR

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę chciała popróbować jakieś produkty Evree, olejek Power Fruit się u mnie fajnie sprawdził i jestem ciekawa kolejnych kosmetyków :) Tylko najpierw musi mój zapas trochę stopnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam sympatię do owocowego olejku :)

      Usuń
  7. ile żeli! :) takich samych :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż tak bardzo nie zaszalałaś, bywało więcej :)
    Nie widziałam tej czerwonej wersji peelingu z Evree, na razie denkuje zieloną wersję, świetną ale baaardzo wydajną.
    A tych żeli to chciałaś takie same czy tak wyszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele kupiłam zupełnie naumyślnie. Uwielbiam ten zapach :)

      Usuń
  9. oszalałaś z zakupami w YR :P
    co do płynów do kąpieli z avon, jeśli będziesz chciała zamówić u mnie to napisz ;) jestem konsultantką i teraz zamówienie robię 8 grudnia, a kolejne 29 grudnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przestrzeni ostatniego tygodnia kupiłam... prawie 4 litry płynów :D Dzięki za info ale rozsądek krzyczy NIE :D

      Usuń
  10. Wow, jaka ilość żeli i szamponów. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twoich zakupów znam tylko peeling do stóp Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha poszalałaś z tym YR :D u mnie też trochę przybyło, bo dużo rzeczy się pokończyło no i oczywiście był DDD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na DDD koniec końców nie poszalałam :) Wpadły zaledwie 4 rzeczy :)

      Usuń
  13. Ja bardzo lubię serię do włosów kręconych YR. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam włosy proste jak druty więc mnie nie kusi ;))

      Usuń
  14. Ja bardzo lubię serię do włosów kręconych YR. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko ile tych żeli z YR :o

    OdpowiedzUsuń
  16. Yves Rocherowe szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że YR króluje :) Bardzo lubię ich sklep online, zawsze można tanio kupić i jeszcze jakiś prezent dostać :) jestem ciekawa składu tego szamponu z hammelisem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam mu recenzję :)
      http://kosmetykoholiczka.blogspot.com/2015/07/yves-rocher-delikaty-szampon-z-wyciagu.html

      Usuń
  18. Sama miałam skorzystać z tej promocji, ale ostatecznie zrezygnowałam bo wiedziałam, że przepadne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja myślę, że jednak oszalałaś! :D Tyle szamponów, żeli. O matulko! Żeby Ci się dobrze sprawdzały! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Szampon Yves Rocher i peelingi z Evree mnie bardzo ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  21. wąchałam te świąteczne wersje w YR - boskie są! Myślę czy by siostrze nie sprezentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, jaki zapas kosmetyków yves rocher!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co za rozpusta ;) Ja się tak czaję na YR i jakoś na zakupy wybrać się nie mogę, nawet w sieci. Ciągle zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja śledzę na bieżąco ich promocje więc zapomnieć mi trudno :P

      Usuń
  24. ja mówię stop kosmetycznym zakupom.. mam za dużo wszystkiego - udało mi się nie szaleć w Rossmannie i na dniu darmowej dostawy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahha :D Jakie szaleństwo żelowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. o nie wiedziałam, że Evree ma peelingi do twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprowadzili sporo nowości ostatnimi czasy :)

      Usuń
  27. Widzę, że YR króluje:) Mnie jednak dużo bardziej zaciekawiły peelingi Evree:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Peelingi z Evree wyglądają ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z nowości Evree czaję się na olejek do demakijażu, ale cholercia nie mogę go nigdzie dorwać :/

    OdpowiedzUsuń
  30. peelingów jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapas żeli i szamponów na kilka miesięcy. Ja przegapiłam ten kod, a chętnie bym uzupełniła zapasy. Mam kilka ulubionych produktów YR, do których często wracam, np. puder transparentny czy dwufazówka do demakijażu oczu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiedziałam, że Evree ma peelingi do buźki :)

    OdpowiedzUsuń