czwartek, 27 sierpnia 2015

O ładnym lakierze | MISTERO MILANO peach passion

Parę dni temu pokazywałam Wam zawartość ostatniego Joyboxa. Znalazł się w nim między innymi lakier do paznokci Mistero Milano w odcieniu peach passion i dziś słów klika na jego temat :)


Zacznijmy od opakowania. Jest miłe dla oka i estetyczne. Plus za pędzelek. Ani cienki ani gruby. Mam wąską płytkę paznokcia i takimi manewruje mi się najlepiej. Kolor lakieru zachwycił mnie gdy tylko wpadł w moje łapy. Jest to dojrzała brzoskwinia z nuta koralu. Odcień należy do tych 'rozsądnie' neonowych, na paznokciach się wyróżnia ale nie jest zbyt przesadny (nie lubię). Taki idealny odcień na lato. Do pełnego krycia potrzebuje dwóch warstw (druga grubsza). Trwałość określiłabym jako przeciętną - z bazą i topem (na zdjęciu) wytrzymał zaledwie trzy dni ale... moje paznokcie są ostatnio w kiepskim stanie i mało co chce się ich trzymać :/ Lakier kosztuje 16.90 zł i można go dostać m.in. TU. Chociaż może lepiej nie wchodźcie na stronę producenta bo tak jak i u mnie parę odcieni wskoczy na listę chciejstw ;))

Kolor oddany 'tak se'. Ale się starałam ;)

30 komentarzy:

  1. Kolorek bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę udany kolorek :) Nie miałam jeszcze żadnego lakieru z tej firmy, ale przyznam szczerze, że myślałam, że są znacznie droższe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo mi się podoba i na Twoich paznokciach wygląda świetnie:).

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek, mam podobny w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym nie miała tyyylu lakierów pewnie skusiłabym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny z Semilaca:) ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny z Semilaca:) ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest przepiękny! Idealny do opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamo, jaki piękny kolor! Taki odcień jest super na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek, mam podobny ale od paese

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wygląda jednak mój odcień (grejpfrutowy) podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, pomyślę o nim w przy okazji przyszłej wiosny, teraz kupuje juz raczej jesienne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och jaki cudowny wyrazisty kolorek :) Do opalenizny i na lato idealny! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor idealny na lato ;) Fajny!

    OdpowiedzUsuń