sobota, 4 lipca 2015

YVES ROCHER | Delikaty szampon z wyciągiem z hamamelisu

Dziś obiecana recenzja szamponu z wyciągiem z hamamelisu firmy Yves Rocher :)


Bardzo podoba mi się jego opakowanie. Jest estetyczne, bardzo przyjemne pod względem wizualnym. To chyba zasługa białej butelki. Minus za korek - to kolejny produkt tej firmy trudny do otwierania. Mogli by nareszcie pomyśleć nad jakąś zmianą.

Szampon jest dosyć gęsty chociaż nie przesadnie. Jest lekko tępy. Podobnie do szamponu Babydream czy żelu do higieny intymnej Intimelle. Mam nadzieję, że kojarzycie jaką konsystencję mam na myśli ;) Ma przyjemny zapach jednak trudno mi określić z czym mi się kojarzy.
Świetnie się pieni, jest dosyć wydajny. Skład również na plus - nie zawiera SLS, wysoko w składzie znajdziemy glicerynę, jeszcze przed zapachem wyciąg z oczaru. Nie jestem w stanie przyczepić się o jego działania. Oczyszcza. Na prawdę skutecznie i włosy i skórę głowy. Nie podrażnia skóry i przyjemnie zmiękcza włosy. Jakby się uprzeć - mogę obie odpuścić po nim odżywkę.

Muszę przyznać, że to naprawdę świetny szampon. Gdy dodamy do tego jego pojemność (300 ml) i niewygórowaną cenę 11.90 zł (na promocji za pół ceny ;)) okazuje się, że to jeden z przyjemniejszych  szamponów jakie ostatnio używałam. Czy do niego wrócę? Z pewnością :)


32 komentarze:

  1. Myślę, że w najbliższym czasie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sprawdzi się tak samo fajnie jak u mnie :)

      Usuń
  2. Super, że sprawdził się u Ciebie. Chętnie przyjrzę mu się podczas zakupów w YR :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Używałam jeszcze oczyszczający i rewitalizujący - ten jest z nich najlepszy :)

      Usuń
  4. Jakoś ciągle nie mogę się zapoznać się z asortymentem tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogłam się zebrać... A potem odkryłam zniżki w ich esklepie i przepadłam :D

      Usuń
  5. Miałam go i również miałam bardzo pozytywną opinię na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, ale powiem ci cena jak na YR bardzo przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rocher w ogóle nie jest drogi - ceny regularne są zawyżone żeby mogli kusić tymi swoimi super ekstra promocjami :D

      Usuń
  7. Lubię dość szampony YR, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dwa poprzednie jakie używałam tyłka nie urwały, ten dla urozmaicenia okazał się być fajny :D

      Usuń
  8. Nie znam, szczerze mówiąc to pierwszy raz go widzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hamamelis brzmi ciekawie :D Jednak nie przepadam jakoś za YR, więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdyskwalifikowałam go przez zawartość ASL i alkoholu. Ale jak Tobie służy, to dobrze :) Każda z nas jest inna, każdej z nas służy co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma tak piękne opakowanie że muszę go zdobyć <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuję się bardzo mocno skuszona do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała kiedyś wypróbować ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 KOSMETYKOHOLICZKA , Blogger