NOWOŚCI | LATO (i nie tylko!) z LIRENE

Cześć :)
Dziś o nowościach marki Lirene (i Under 20 też), które wpadły w moje ręce :)

 Zapas podkładów i kremów BB na najbliższy rok :D Podkłady to nowa seria marki Lirene My Color Code. Nie mogłam się oprzeć by nie przetestować jednego z odcieni więc wiosna gości już dziś na mojej twarzy. Pierwsze wrażenia mam jak najbardziej pozytywne :) Kremy BB w wersji matującej od Under 20 napawają mnie lekkim przerażeniem bo w podstawową wersją tego produktu mam niemiłe wspomnienia ale... zobaczymy :)

 Znalazło się też coś do pielęgnacji twarzy. Dwa duety kremów z serii AGE re-GENeration (co za nazwa ;)) i proVitaD. A także spory zbiór maseczek. Cieszy mnie to bardzo bo planuję w końcu wrócić do systematycznego ich używania.

 W tym roku (jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli) parę dni spędzę na polskim morzem. Na pewno przypada mi się zestaw z pierwszego zdjęcia. Ratunek po przedawkowaniu słońca, karmelowy (*-*) balsam-fluid BB (mam nadzieje, że lepszy niż zeszłoroczna edycja...) i typowa emulsja z SPF 30. Do tego rajstopy w sprayu. Tutaj też nie mogłam się oprzeć by ich nie wypróbować i powiem wam jedno - wow :D

 Walka o piękne ciało ;) Zaczęła się od trzymiesięcznego karnetu dietetycznego ze strony kalorynka.pl (poleciał w bardziej potrzebujące ręce). Na pierwszym zdjęciu seria Vital Code - balsam i dwa olejki. Da drugim typowe wyszczuplacze. Antycellulitowa mezoterapia, wygładzająca eksfoliacja i 14 dniowa terapia antycelulitowa.

Na koniec płyny do higieny intymnej Lactima DUO Forte, Lactima DUO Everyday i Lactima Therapy +. Bardzo lubiłam wersję rumiankową więc mam nadzieję, że z tych będę równie zadowolona :)

Były też prezenty niekosmetyczne: kapelusz, opaska, torba, masażer i dwie książki. Wybaczcie brak zdjęć - za chwilę uciekam do pracy i postanowiłam sobie darować ich fotografowanie :) Jednak na innych blogach możecie je sobie podejrzeć.

Znacie któryś z tych produktów? Byłyście zadowolone?

75 komentarzy:

  1. nie znam żadnego, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lirene jakie ładne, kolorowe opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam nic, ale miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż dobroci, zaintrygowały mnie rajstopy w spreju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem postaram się je porządnie przetestować :))

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa rajstop w sprayu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam nic, ale bardzo zazdroszczę, hihi :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnóstwo nowości jak widzę :) Najbardziej jestem ciekawa tych rajstop w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ogarnę jakiś wolny dzień to je przetestuję i dam znać co i jak :)

      Usuń
  8. zazdroszczę! Szczególnie serii vital code :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie ciekawią mnie olejki :-) Jak wykończę Evree to na pewno któryś pójdzie w ruch ;))

      Usuń
  9. Sporo nowości :) Gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile wspaniałych kosmetyków do testowania :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalenie ciekawią mnie tej rajstopy. A jak z odcieniami tych podkładów? Nadają się dla bladziochów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ewidentnie żółtą, obecnie lekko opaloną skórę i wiosna pasuje mi idealnie. Najjaśniejsza jest zima, na zdjęciach wygląda przyjemnie jasno ale z otwieraniem i używaniem poczekam pewnie do... zimy :D

      Usuń
  12. Zazdroszczę Wam dziewczyny tych dobroci! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale szaleństwo :D Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe produkty Ci się trafiły. Ciekawią i kremy BB i ta seria Vital code i antycellulit.
    Miłego testowania i spokojnego dnia w pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pomału zaczną pojawiać się recenzje :))

      Usuń
  15. Ten filtr 30 tez mam, rajstopy w sprayu średnio mi się sprawdziły, za to bardzo lubię mus samoopający tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musu nie znam ale bardzo miło wspominam balsam brązujący i cudo zwane 'starterem', które brązowiło jak marzenie :D

      Usuń
  16. wow sporo nowości, życzę Ci w takim razie miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten BB w tym jaśniejszy kolorze :) jest okej, chociaż wydaje mi się, że mniej kryje niż poprzednia wersja, no i średnio z tym obiecanym matowieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewielkie krycie mi nie wadzi :) Mam tylko nadzieję, że nie będzie aż tak nietrwały...

      Usuń
  18. zazdroszczę dobroci, rzeczywiście spory zapas :) Czekamy na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  19. W jednym z konkursów wygrałam zestaw podkładów My Color Code, miałam nadzieję, że jaśniutka zima mi przypasuje, ale niestety, fluidy się u mnie nie sprawdziły :( Ale za to miałam okazję testować nowości Under20 i bardzo fajna okazała się pianka do mycia twarzy z kwasem migdałowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie mam jasną skórę ale mocno żółtą :) Jak się ciut opaliłam wiosna pasuje mi idealnie. Używałam go dopiero dwa razy ale póki co na bubla się nie zapowiada. Nie miałam pojęcia, że mają piankę z migdałem - pomyślę nad zakupem jesienią :-))

      Usuń
  20. Jej ile dobroci, zazdroszczę, z chęcią wypróbowałam był serię Vital Code z Lirene . Bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo jak dużo tych kosmetyków ;) Owocnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile cudownych kosmetyków zazdroszczę i życzę miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe nowości :) Niech wszystko dobrze Ci służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ileż dobroci kochana :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. rajstopy w sprayu to chyba dobre rozwiązanie na lato :)
    miłego testowania i czekam na recenzje co się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja rzadko sięgam po kosmetyki z lirene, ale w tamtym roku miałam krem z spf do ciała i byłam bbardzo z niego zadowolona :) miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ Ci zazdroszczę tej współpracy i takich fantastycznych nowości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uhuhu ile kosmetyków, lubię kosmetyki tej firmy, chociaż tych akurat nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne nowości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kremy z podziałem na typ urody, myślę, że mogą być bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Udanych testów:) przesyłka niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Właściwie to przygarnęłabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram